Knukkel & FD's trip 'zum heimat' & een Ebayles

Jesse is een leuke naam! En als je er genoeg van krijgt noem je hem gewoon TBFKAJ
...The biker formerly known as Jesse...
 
nou bedankt allemaal.
en verder geeneens grappen over de naam... Zijn jullie allemaal soft geworden?! Stelletjes mietjes!

overgens heb ik al 11jaar ervaring met vaderschap dus dit is een eitje. :X
 
nou bedankt allemaal.
en verder geeneens grappen over de naam... Zijn jullie allemaal soft geworden?! Stelletjes mietjes!

overgens heb ik al 11jaar ervaring met vaderschap dus dit is een eitje. :X
Neuh, geen grappen er over, ik vind het een aparte naam, net zoals van onze dochter die Yona(wat 'beer' in het indiaans betekend) heeft.

Is een keer wat anders dan jantje pietje keesje :)
 
heizeg knukkel mooie pan gekocht zie ik
mooi man gefliciteerd
wat voor bouejaar is dat ding?
enne als je toch aan het strippen slaat,ik ben nog op zoek naar zo'n achterspatbord.
 
heizeg knukkel mooie pan gekocht zie ik
mooi man gefliciteerd
wat voor bouejaar is dat ding?
enne als je toch aan het strippen slaat,ik ben nog op zoek naar zo'n achterspatbord.

Danku! Hij is van '51 en ga hem zaterdag ophalen. Het spatbord is nog poepie orgineel, dus ik was van plan om hem op zolder te leggen... kan ik hem ooit weer terugbouwen...

Misschien dat andere verbouwers wat in de aanbieding hebben?
tuurtje, Perdo, Milwaukee iron?
 
Danku! Hij is van '51 en ga hem zaterdag ophalen. Het spatbord is nog poepie orgineel, dus ik was van plan om hem op zolder te leggen... kan ik hem ooit weer terugbouwen...

Misschien dat andere verbouwers wat in de aanbieding hebben?
tuurtje, Perdo, Milwaukee iron?
kutje das waar ook thanx knuk
heizeg pedro,tuur als je nog wat kwijt wil
ben nog zoekende naar diverse dingen oa achterspatbord
 
Als mijn achterspatbord even slecht is als mijn voorspatbord wil niemand hem waarschijnlijk hebben. Ik ben vandaag weer geduldig met mijn voorspatbord bezig geweest maar al de verf is er nog steeds niet af. Zodra ik klaar ben met het strippen van mijn voorspatbord ga ik verder met mijn achterspatbord. Dan hoor je vanzelf of ik een ander spatbord ga kopen (want ik wil toch een korte spatbord hebben) of dat ik deze toch hou.

Knukkel; we kunnen toch wel weer een werkende website van je verwachten zodra je de panhead binnen hebt want momenteel zien we niet zoveel beweging op je site.
 
Als mijn achterspatbord even slecht is als mijn voorspatbord wil niemand hem waarschijnlijk hebben. Ik ben vandaag weer geduldig met mijn voorspatbord bezig geweest maar al de verf is er nog steeds niet af. Zodra ik klaar ben met het strippen van mijn voorspatbord ga ik verder met mijn achterspatbord. Dan hoor je vanzelf of ik een ander spatbord ga kopen (want ik wil toch een korte spatbord hebben) of dat ik deze toch hou.

Knukkel; we kunnen toch wel weer een werkende website van je verwachten zodra je de panhead binnen hebt want momenteel zien we niet zoveel beweging op je site.

Nou vooruit dan... hier is alvast de eerste mock-up... bandje, spatbord, tank, achterlicht en voornaaf... de rest komt zaterdag ;)

De website is trouwens weer even in de lucht

full
 
Laatst bewerkt:
Knuk, ik wil de pret niet voor je bederven hoor maaruhhh...
Die achtervelg ziet er niet uiuiuittt!
 
Slow: fotootje even bekeken van het nieuwste Forum-lid (Jesse), maar hij ziet er goed uit hoor!!
Ik hoop voor je dat'ie op z'n moeder gaat lijken



:+

 
Zo... ik heb hem! Of eigenlijk... m'n vriendin. Gisteravond wees ze me erop dat m'n rijbewijs verlopen was... en nu staat de Pan op haar naam... :9
Na het afrekenen stond ik na trouwens 5 minuten rijden stil met een motor die niets meer deed! Er zat dit keer wél benzine in, maar na een inspectie van de kabelboom bleek dat er een los draadje sluiting met het frame maakte. Sluiting verholpen, verse zekering erin (altijd meenemen!) en toen lekker door de regen en kou naar huis geknald.
Maandag taxatie, dus maandagavond ga ik beginnen met de sloop! Zal t.z.t wel even een nieuw topic openen... ga weer even terug naar de schuur nu!
 
Terug
Bovenaan Onderaan