Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
bij het 2016 model wel.Geeft het dashboard van de Duke 390 (ik heb een model 2017 op het oog) aan hoeveel km's je nog moet rijden tot een servicebeurt zoals dat bij moderne auto's ook is?
geen idee zover zijn we nog niet qua kilometers met onze 390En zo ja, als je over die beurt bent (en zelf de oliewissel of wat dan ook hebt gedaan) blijft er dan de hele tijd een waarschuwing of iets irritant knipperends op het display?
Is het te resetten zonder naar de dealer te moeten?
Heb je alleen de einddemper vervangen of ook de tussenpot? De meeste stromingsweerstand zal van de kat komen, dus als je alleen de einddemper vervangt en ook het luchtfilter origineel laat zal het nog best wel mee kunnen vallen.wij rijden onze 2017 Duke met een Akra-demper zonder db-killer en zonder Akra-mapping . . .
heerlijk gevoel zo'n ''verse'' motor op te halen/thuis te hebben.Net mijn nieuwe Duke 390 bewonderd.
Nu nog in de vershoudfolie bij de dealer, maar als alles loopt zoals gepland donderdag bij mij in het schuurtje. [afbeelding]
Thx, 't Is wel een iets ander kaliber dan die van jou . . .heerlijk gevoel zo'n ''verse'' motor op te halen/thuis te hebben.
Zulk soort 'grappen' zijn voor mij de grootste twijfel aan een moderne motor. Zult soort dingen voel je niet aankomen. Van het ene op andere moment stopt ie ermee, je komt er niet onderweg achter wat het is en als je dat al kunt kun je niet even een noodreparatie verrichten. Ik hoop dat dergelijke euvels heel ver van mijn Duke verwijderd zullen blijven. Veel invloed kun je er helaas niet op hebben.Mijn Duke is niet meer "Ready to race" onderweg stilgevallen, ik vermoed een probleem met de roll over sensor.
vraag eens na bij JTXRACING in cuijk, die hebben ervaring met afstellen van fabrieks ECU'sja, Erwin_83, het liefst zou ik dat doen,
maar volgens de dealer kun je niet 'inbreken' in de ECU van de 2017 390 Duke en dus geen nieuwe mapping schrijven.
wat was jouw vorige motor en van welk jaar?
heb je ervaring met het afstellen van de 2017 Duke?
bij een "oude" motor kan er ook iets van het ene op het andere moment kapot gaan... ooit met een oude GSX-r (1991) gehad dat er een hoofdsproeier los getrilt was en in het vlotterbakje gevallen... was niet mee te rijden... gelukkig konden we het langs de kant van de weg fixen... of kapotte bobine's, ook zo'n leuke.... kan iedere motor overkomenThx, 't Is wel een iets ander kaliber dan die van jou . . .Zulk soort 'grappen' zijn voor mij de grootste twijfel aan een moderne motor. Zult soort dingen voel je niet aankomen. Van het ene op andere moment stopt ie ermee, je komt er niet onderweg achter wat het is en als je dat al kunt kun je niet even een noodreparatie verrichten. Ik hoop dat dergelijke euvels heel ver van mijn Duke verwijderd zullen blijven. Veel invloed kun je er helaas niet op hebben.
Valt het bergen onder de KTM mobility service of hoe het heet? Krijg je direct bij de dealer een leenmotor mee en wordt de 390 onder garantie gerepareerd? Dat is wel netjes geregeld dan.
Succes ermee, hopelijk laat ie je nooit meer in de steek.
Klopt helemaal. Het voordeel van de oude meuk is wel dat het meestal niet zomaar ineens kapot gaat, dus voel je het aankomen en kom je meestal nog wel thuis om daar actie te ondernemen in plaats van onderweg. Elektrische problemen zijn wat vervelender van aard. Bij een oude motor is dat in feite alleen de ontsteking, bij een moderne zo ongeveer alles.bij een "oude" motor kan er ook iets van het ene op het andere moment kapot gaan... ooit met een oude GSX-r (1991) gehad dat er een hoofdsproeier los getrilt was en in het vlotterbakje gevallen... was niet mee te rijden... gelukkig konden we het langs de kant van de weg fixen... of kapotte bobine's, ook zo'n leuke.... kan iedere motor overkomen
Waarom vraag je dit? Is het verwijderen van de accu en zekeringen een mogelijke optie om de fout in het systeem te resetten? Dat is nog wel te doen onderweg. Zijn er nog meer tips voor een bike met een hoog elektronicagehalte meer dan de accu loshalen tijdens werkzaamheden aan electronica? De does and vooral the don'ts.Hebben ze hem alleen weggesleept of ook nog even alle zekeringen eruit / accu eraf?
Mijn Honda reset de omvalsensor gewoon met aan/uit schakelen van het contactslotWaarom vraag je dit? Is het verwijderen van de accu en zekeringen een mogelijke optie om de fout in het systeem te resetten? Dat is nog wel te doen onderweg. Zijn er nog meer tips voor een bike met een hoog elektronicagehalte meer dan de accu loshalen tijdens werkzaamheden aan electronica? De does and vooral the don'ts.