" KTM 690 Duke III #2 "

Ik vind het geluid met db killer juist net iets te zacht en zonder db killer trek ik iets teveel aandacht.
Helaas kan er geen 'halve' db killer in ;-)
 
Hier even een paar plaatjes van de Duke:

Grotefoto-HK3WCBSY.jpg

Grotefoto-ZGRXHEGT.jpg

Grotefoto-3A7EJVKF.jpg

Grotefoto-QALGE8IY.jpg
 
Knappe fiets, dat wordt genieten. :]

Wees eens eerlijk: dit ziet er toch echt wel sensationeler uit dan een Duke IV? :X :X :X
 
Ik vind het geluid met db killer juist net iets te zacht en zonder db killer trek ik iets teveel aandacht.
Helaas kan er geen 'halve' db killer in ;-)
Je kan de db killer inkorten of kan dat bij deze niet? Ik rijd sowieso zonder killers dan maar een boete als ik maar geniet van de akra die er onder zitten!

As weekend ff xenon derin gooien en het grijze kapje bij de lampen zwart overspuiten.

Fototje:
2cpyxpu.jpg
 
Ik heb geen idee of dat mogelijk is, heb een uitlaat van Remus geen ervaring mee.
Ben benieuwd naar het eindresultaat van het overspuiten! Succes! :)

Je kan de db killer inkorten of kan dat bij deze niet? Ik rijd sowieso zonder killers dan maar een boete als ik maar geniet van de akra die er onder zitten!

As weekend ff xenon derin gooien en het grijze kapje bij de lampen zwart overspuiten.

Fototje:[afbeelding]
 
Ik heb de ergo seat en vind hem wel iets comfortabeler dan de standaard. Die is echt hard. Het probleem is namelijk de erg dunne polstering. Het enige verschil in de ergo seat is de gel inlay in het zitgedeelte van de rijder en geen bultjes op het passagiersgedeelte. Met de ergo seat heb je dus geen dikkere polstering, en dat heb je eigenlijk wel nodig op lange afstanden.

Alle zadelbodems van de Duke III zijn identiek, alleen de polstering is dunner (standaard) of dikker (verhoogd).

Ik heb nog een kale onderkant van een ergo seat met de bekleding en wat schuim. Die kun je dan zelf (laten) polsterern met het materiaal wat je zelf wilt. Wanneer je wat langer bent dan kun je er een dikkere comfortabele polstering op maken. Voor een prikkie te koop.

Ook heb ik nog een gloedjenieuw origineel zadel liggen. Ook te koop.
 
Laatst bewerkt:
Iemand ervaringen met het opnieuw vullen van een Akra? Zag dat de van mij aan de bovenkant een blauwe plek heeft.
Moeten alle nagels eruit of is alleen de achterste ring voldoende?
 
Ik heb de Termi's van de Ducati wel eens gevuld, maar was een beetje benieuwd hoe de binnenkant van de Akra eruit ziet. Ach, zal hem binnenkort een keer openen. Zie ik wel wat ik tegenkom.
 
Er zijn zeker geen overjarige KTM Dukes 3 meer te koop in binnen- of buitenland?

Ik oriënteer met een beetje op een leuke middleweigt KTM. Maar de Duke 4 vind ik echt tegenvallen qua uiterlijke en sportiviteit van de zit. Net een Yamaha Diversion... B|
 
Er zijn zeker geen overjarige KTM Dukes 3 meer te koop in binnen- of buitenland?

Ik oriënteer met een beetje op een leuke middleweigt KTM. Maar de Duke 4 vind ik echt tegenvallen qua uiterlijke en sportiviteit van de zit. Net een Yamaha Diversion... B|

Yamaha Diversion..... :+ ;) :W Wel met je eens.

Overjarige nieuwe? Zal moeilijk worden, want het nieuwe model (de IV) is er al sinds 2012. Dat is alweer 3 jaar geleden..... Maar er zijn vast en zeker wel gebruikte III met een lage kmstand te vinden.
 
Vandaag met een andere koplamp bezig geweest:

Foto720-OGCZV34J.jpg

Foto720-6XRNHRTI.jpg

Foto720-Y43OK8WG.jpg

Foto720-8PDLZUAT.jpg

Foto720-3UFJUAEO.jpg

Foto720-4UGXXSGX.jpg


Wel van het ene uiterste (grote uitstekende koplamp) naar het andere uiterste (zeer platte koplamp). Wat aanpassingen moeten doen aan de achterkant van de 2014 Duke 690 koplamp om hem passend te krijgen. Nu nog even een paar busjes laten draaien voor tussen de koplamp en de voorvork.
 
Ik vind het geluid met db killer juist net iets te zacht en zonder db killer trek ik iets teveel aandacht.
Helaas kan er geen 'halve' db killer in ;-)

Ik loop ook nog regelmatig te hannesen met mijn db-killers. Maar ik laat ze er toch maar in; zonder db-killers inhalen op een 80-km weg met vol gas brengt de auto voor je de stuipen op het lijf en dus een gevaarlijke situatie en ik wil gewoon veilig vol gas kunnen inhalen dan.

De popnagels moeten van de Akra moeten trouwens wel nagekeken worden, er zijn er twee die los zijn getrild...
 
Ik ben twee jaar geleden met andere KTM's een keer gaan rijden, kreeg ik door via dit forum. Dit jaar heb ik er niets over gelezen in dit forum. Misschien handig als op dit forum voortaan ook even een linkje komt, of is deze tocht "over" gegaan...? Ik vond het toen heel leuk met een stuk of 15-KTM-ers een tocht te maken!
 
Ik ben een tijdje afwezig geweest op dit forum, er werd ook niet veel door anderen op gezet, dus was ook niet zo interressant, maar het is toch wel leuk ervaringen te delen over je KTM Duke 690 3! Ik ben er ook nog steeds heel wijs mee, en deze vierde motor heb ik nu al het langste vanalle motoren die ik heb gehad en ik hoef voorlopig ook nog geen andere :-) dus dat is een goed teken over diegene die twijfelen over deze KTM. De onrustige, krachtige 1-pitter is speciaal, je moet er wel van houden, wil je een soepele een relaxte motor, kan je beter verder kijken.
 
Ja tof, waar kom je vandaan dan?
Zou tof zijn als er een keer een KTM meeting wordt georganiseerd, zie bij mij in de buurt ook vaker 2 Dukes rijden.

Idd, echt rustig rijden is er vaak niet bij maar dat vind ik het leuke, heb meer plezier met lagere snelheden ^^
 
Ja tof, waar kom je vandaan dan?
Zou tof zijn als er een keer een KTM meeting wordt georganiseerd, zie bij mij in de buurt ook vaker 2 Dukes rijden.

Idd, echt rustig rijden is er vaak niet bij maar dat vind ik het leuke, heb meer plezier met lagere snelheden ^^

Ik woon in de buurt van Veenendaal en rij bij mooi weer richting Utrecht naar mijn werk. In mijn vrije tijd vind je me regelmatig rondom de grote rivieren; de Rhijn, de Waal, de Maas en de IJssel. Super omgeving!

Betreft een evt. KTM meeting, daar zal nog wel op gereageerd worden door anderen die er toen ook bij waren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan