KTM 950 SM

@remmie. stuur me ff een mailtje.
Ik heb eventueel wel interesse.
Bij mij dondert iedere keer mn hele achterkant eraf als ik offroad ga......
 
En anders heb ik wel interesse!


Is voor een SE. Daar zit geen slot-verplaats-dingetje bij. :/




Hmmm, net net SLS mod gedaan maar iets klopt er naar mijn gevoel niet. Ik heb een klein slangetje(1) extra op de ventiel zitten die naar een aansluiting net onder de airbox zit. (net boven de achterste cilinder) En boven de andere cilinder zit een gelijkwaardig slangetje(2) die rechtstreeks naar de airbox gaat.

full



Wat doe ik met het ventieltje? Laten zitten of afdoppen?
Als ik slangetje(1) afdop/weg haal moet ik het andere slangetje(2) dan ook verwijderen/afdoppen?



P.s. Ik ben geen stekkers tegengekomen?? :?
 
Laatst bewerkt:
Gevonden op het LC8 forum:

Daan zei:
erwin zei:
Hallo, heb SAS en EPC verwijderd. Maar aan het SAS-systeem is er nog een klein darmpje verbonden met de cilinder. Mag dat ook geëlimineerd worden? (Dichtgemaakt...)
Dank aan dit forum, heeft mij reeds veel duidelijkheid gebracht!!

Dat is de vacuumaansluiting voor de aansturing van het sasventiel.

Dichtmaken die handel, (m6 boutje dacht ik, met een koperen ringetje eronder).

Ikzelf heb die aansluiting gebruikt voor de aansturing van scottoiler (automatisch kettinggsmeren).


Oké, afsluiten dus. *O*


Maar moet ik dat ander slangetje nu ook weghalen? Lijkt me van wel maar ik kan het nergens terug vinden.

Ik moet wel zeggen dat dit stukken leuker puzzelen is dan een Sudoku. _O-
 
Laatst bewerkt:
...daar heb je toch zo'n speciaal afdekplaatje voor ?

Dat zijn weer andere slangetjes. :/

Maar ik ben er al bijna uit..... geloof ik. :P

De voorste slang laten zitten en de eerste gewoon afdoppen.

Hier een plaatje van het ventieltje en het andere slangetje. (rechterkant van de motor)

slsad8.jpg

By mosseltje




Nou zag ik onder de SAS een ander raar gevalletje zitten. Is dit nu de EPC?

epcuv7.jpg

By mosseltje
 
Laatst bewerkt:
Dat is je EPC ja, ook eraf die zooi *D

de xenon was van korte duur, 2x contact aan en uit en hij doet het al niet meer, staat op de site dat een hoogwaardig kwalitietsproduct is,moet zeggen de 5 minuten toen die het deed was het super licht, ben benieuwd of pilot xenon dit netjes gaat oplossen,want dat mag en kan natuurlijk nooit :(
 
Laatst bewerkt:
Dat is je EPC ja, ook eraf die zooi *D

de xenon was van korte duur, 2x contact aan en uit en hij doet het al niet meer, staat op de site dat een hoogwaardig kwalitietsproduct is,moet zeggen de 5 minuten toen die het deed was het super licht, ben benieuwd of pilot xenon dit netjes gaat oplossen,want dat mag en kan natuurlijk nooit :(
Past dat allemaal netjes achter de koplamp, die mechaniek voor de dim/grootlicht?

Ook ff close-up maken van de lamp in koplamp zelf, dit om te zien of de afschermschild klein is.
 
Dat is je EPC ja, ook eraf die zooi *D

de xenon was van korte duur, 2x contact aan en uit en hij doet het al niet meer, staat op de site dat een hoogwaardig kwalitietsproduct is,moet zeggen de 5 minuten toen die het deed was het super licht, ben benieuwd of pilot xenon dit netjes gaat oplossen,want dat mag en kan natuurlijk nooit :(


It's alive !!! })

Wat een geluid komt er uit die Akra's. Buren waren ook gelijk wakker om 8:00. :$ Nou nog ff de 16 tands tandwiel erop zetten en ik ga een stukje rijden. Ben benieuwd hoe het allemaal gaat aanvoelen.


Wel kud van die xenonlampjes. Voor dat geld mag ik wel hopen dat er garantie opzit. Alleen klote dat je alles weer los kan maken en moet wachten op een vervangsetje. B|


Gali, heb je die spullen al binnen van Sommer?

:Y

Gisteren voor je opgehaald in Oberhausen.
 
Laatst bewerkt:
Hey Mossel :P Zo te zien heb je jezelf geupgrade naar een KTM :P Mooi ding! Heb zelf nu een XR600R supermotard })
 
Laatst bewerkt:
Hey Mossel :P Zo te zien heb je jezelf geupgrade naar een KTM :P Mooi ding! Heb zelf nu een XR600R supermotard })


Ik ben er ook héél erg blij mee. :Y Ben toch blij dat ik gekozen heb voor enduro ipv SM. Net een stukje wezen rijden en de blaren staan (serieus) op m'n handen van het vasthouden. Wat een vermogen heeft dit ding. Geloof het of niet maar we hebben hier in Nederland nog best wel veel plekjes offroad. })

20042008432sf5.jpg

By mosseltjeat 2008-04-20

XR600R's zijn tof. :Y Wheely machines bij uitstek. O-)
 
Ik ben er ook héél erg blij mee. :Y

he mossel,
zitten de DB-eaters er in?
en dat klinkt dus al goed?

ben nog ff in dubio hoe ik m af laat stellen vrijdag as.
of zonder eaters of met ?

denk met :+

zouden de DB-eaters te doen zijn voor de Eiffel?
of gaan de killers er dan weer in?

(en sorry heb geen poulie-trekker voor je)
 
he mossel,
zitten de DB-eaters er in?
en dat klinkt dus al goed?

ben nog ff in dubio hoe ik m af laat stellen vrijdag as.
of zonder eaters of met ?

denk met :+

zouden de DB-eaters te doen zijn voor de Eiffel?
of gaan de killers er dan weer in?

(en sorry heb geen poulie-trekker voor je)

ik heb de tuning dB killers meteen gemonteerd. Zelfs met killers vind ik het geluid tegen het associale aankomen. Mijn probleem is dat ik vaak rij waar normaal geen andere motorvoertuigen komen. :X Voor de openbare weg zijn ze wel oké.

Ik ga iig met de akra's en de tuning dB killer naar het Schwarzswald.


Ik heb geen poelietrekker gebruikt om tandwiel eraf te trekken, beetje rommelen en wrikken krijg je het zo af. Desnoods met WD-40.

Bij mij zit er dus echt geen beweging in. :N Zelfs met WD40 niet. Ben bang dat ze de locktite ook op de as hebben gesmeerd. :/

Ik vind het ook erg moeilijk kracht zetten. Ik heb precies 0,5mm ruimte aan elke kant. Complimenten aan KTM. Ik heb nog nooit zulke compacte motorren gezien. Heel mooi alles weggeborgen. Helaas, wel lastig sleutelen.
 
ik heb de tuning dB killers meteen gemonteerd. Zelfs met killers vind ik het geluid tegen het associale aankomen. Mijn probleem is dat ik vaak rij waar normaal geen andere motorvoertuigen komen. :X Voor de openbare weg zijn ze wel oké.

Ik ga iig met de akra's en de tuning dB killer naar het Schwarzswald.Bij mij zit er dus echt geen beweging in. :N Zelfs met WD40 niet. Ben bang dat ze de locktite ook op de as hebben gesmeerd. :/

Ik vind het ook erg moeilijk kracht zetten. Ik heb precies 0,5mm ruimte aan elke kant. Complimenten aan KTM. Ik heb nog nooit zulke compacte motorren gezien. Heel mooi alles weggeborgen. Helaas, wel lastig sleutelen.

heb vandaag de DB-eaters er in gezet ipv de killers.
sounds nice!!!!

morgen kentekenplaat halen en morgen avond maar eens een stukje rustig toeren })

@Gali:
mijn xenon werkt prima, alleen nog ff checken of ie niet te hoog staat.
ga morgen bellen met de supplier.
gaat allemaal goed komen, maar is wel proppen onder de teller.
 
@Gali:
mijn xenon werkt prima, alleen nog ff checken of ie niet te hoog staat.
ga morgen bellen met de supplier.
gaat allemaal goed komen, maar is wel proppen onder de teller.

Ik snap er geen joota van, ook groot en dimlicht?,ik hoor je vandaag wel als je hopelijk hebt gebeld :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan