KTM 990 SM-R, SM-T, ADV en meer LC8 topic deel V

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb de SM ingeruild bij Dipi voor een SMT met ABS!

Hopen dat de SMT net zo goed bevalt als de SM.

Ik heb in 2 jaar 12.500 km zonder problemen gereden. Heb het normale onderhoud laten uitvoeren door DIPI, 2 achterbandjes (dunlop) versleten, gemiddels verbruik 1 op 15/16, 1 accu versleten, verder geen gekke dingen.

De Akrapovic uitlaten van de SM komen op de SMT, met wat aanpassing van het achterkantje, zoals omschreven op blad1 van dit topic. De zijkoffers ga ik niet gebruiken, op de SM reed ik al met een topkoffer en dat blijft zo.

Gr. Tomba[afbeelding]

Gefeliciteerd en veel plezier ermee! Ik weet hoe dat rijdt *D
 
Vanochtend de waterdichtheid van e.e.a. goed kunnen testen. Test goed doorstaan, gelukkig is alléén het design Italiaans.. :+
 
om op deze druilerige koude regendag een beetje in de juiste sfeer te komen.
een beeldje van afgelopen najaar in de Vogezen. Je ziet amper dat het m'n KTM 990SM is... maar 't is een leuk sfeerbeeldje



Uploaded with ImageShack.us
 
om op deze druilerige koude regendag een beetje in de juiste sfeer te komen.
een beeldje van afgelopen najaar in de Vogezen. Je ziet amper dat het m'n KTM 990SM is... maar 't is een leuk sfeerbeeldje

[~[url="http://img69.imageshack.us/img69/2341/32058317653188242646410.jpg"]afbeelding~][/URL]

Uploaded with ImageShack.us


is het daar in de vogezen nou een beetje leuk sturen en kan je je daar wat daagjes vermaken? Is niet heel ver van hier natuurlijk en je kan er leuk voor luxemburg naartoe rijden!
 
Hallo,

bij de KTM 990 wordt het stuur op de kroonplaat vastgezet met twee klampen met vier bouten. Is het mogelijk om een van die vier bouten te vervangen door een RAM-kogel? Bestaat zoiets?

Grtz, Tok
 
is het daar in de vogezen nou een beetje leuk sturen en kan je je daar wat daagjes vermaken? Is niet heel ver van hier natuurlijk en je kan er leuk voor luxemburg naartoe rijden!

Hallo,
Vogezen is superfun om met de KTM (of andere moto) te spelen. Je hebt er echt wel wat vanalles. Grotere bergwegen, kleine technische baantjes, off road ('k heb hier en daar ook een zandweg meegepikt), ... en je vindt er hotelletjes, restaurantjes, terrasjes bij de vleet. Zeker als je buiten het hoogseizoen gaat (ik was er in oktober) is het heerlijk rustig rijden (en niet zo gek ver van huis)
 
Hallo,

bij de KTM 990 wordt het stuur op de kroonplaat vastgezet met twee klampen met vier bouten. Is het mogelijk om een van die vier bouten te vervangen door een RAM-kogel? Bestaat zoiets?

Grtz, Tok
Geen idee, zou je ff de maat van de bout op moeten zoeken, als ik de goede heb is dit een M8.
Maar echt slim lijkt me dit niet!

Kan je niet beter een RAM-klem voor rond het stuur pakken, of de GPS beugel van KTM zelf gebruiken, als dit voor je Navi bedoelt is.
Heb zelf de navi beugel van KTM zelf er op gemonteerd samen met de Zumo houder, mooie constructie en super degelijk!
 
Hallo,
Vogezen is superfun om met de KTM (of andere moto) te spelen. Je hebt er echt wel wat vanalles. Grotere bergwegen, kleine technische baantjes, off road ('k heb hier en daar ook een zandweg meegepikt), ... en je vindt er hotelletjes, restaurantjes, terrasjes bij de vleet. Zeker als je buiten het hoogseizoen gaat (ik was er in oktober) is het heerlijk rustig rijden (en niet zo gek ver van huis)


Oke... nee het is idd niet zover... wil mischien over een paar maandjes daarheen rijden dagje blijven en door het zwarte woud richting de dolo,s... hhmm was het maar zover :(
 
Geen idee, zou je ff de maat van de bout op moeten zoeken, als ik de goede heb is dit een M8.
Maar echt slim lijkt me dit niet!

Kan je niet beter een RAM-klem voor rond het stuur pakken, of de GPS beugel van KTM zelf gebruiken, als dit voor je Navi bedoelt is.
Heb zelf de navi beugel van KTM zelf er op gemonteerd samen met de Zumo houder, mooie constructie en super degelijk!

ik zal eens kijken welk idee die beugel van KTM is, ik neem aan dat dat bij de powerparts staat?
 
Geen idee, zou je ff de maat van de bout op moeten zoeken, als ik de goede heb is dit een M8.
Maar echt slim lijkt me dit niet!

Kan je niet beter een RAM-klem voor rond het stuur pakken, of de GPS beugel van KTM zelf gebruiken, als dit voor je Navi bedoelt is.
Heb zelf de navi beugel van KTM zelf er op gemonteerd samen met de Zumo houder, mooie constructie en super degelijk!

Originele bijgeleverde RAM-klem is lelijk, en beugel ter vervanging van de 2 stuurklemmen zijn ook lelijk als je Navi niet gaat gebruiken. Nu is de stuur met alleen die RAM-bal heel clean. Voeding voor navi gebruik ik het stekker/kabel van Optimate acculader. In winter steek ik Optimate dus bij de stuurbekabeling in. 8-)
 
Tja, smaken verschillen.
Ik vind die beugel best netjes staan hoor, ieder z'n ding!

@Kenjan: die bedoel ik, zelfde als uit de powerparts, zelfde prijs.
Als je er interesse in hebt mag je m overnemen... Enkele maanden heeft ie maar op mijn motor gezeten :) . Ligt aangepast voor een Zumo 660.
 
Laatst bewerkt:

Oké, bedankt! Maar ik zie dat jouw nav best nog ver van het stuur af staat, komt door die klem-arm van RAM. En dat wil ik niet. Ik wil hem exact tussen de twee risers in, kort op het stuur en dan denk ik dat RAM niet het juiste systeem is. Volgende maand eens op de beurs kijken, anders moet ik zelf aan de slag. Moet iets op te vinden zijn, komt goed. Toch bedankt voor de info!

Grtz, Tok
 
Hallo,

bij de KTM 990 wordt het stuur op de kroonplaat vastgezet met twee klampen met vier bouten. Is het mogelijk om een van die vier bouten te vervangen door een RAM-kogel? Bestaat zoiets?

Grtz, Tok

Werkt perfect, ik heb deze configuratie voor mijn stomstom

Ik heb deze gekocht bij BG te Bodegraven
 
Werkt perfect, ik heb deze configuratie voor mijn stomstom

Ik heb deze gekocht bij BG te Bodegraven

Zou je mogelijk een foto kunnen maken want met die ram-kogel alleen ben je er nog niet, daar moet een gps-houder op en dáár gaat die gps in.

grtz, Tok
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan