KTM 990 SuperDuke deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
~

@danfoksan: wat voor mv heb je nog naast de Ktm? Zoiets kan echt niet zonder foto's natuurlijk O-)



Op de uitlaten na een kopie van deze:

2009 MV Agusta Brutale 910 Hydrogen

Onder die van mij zit een volledig Arrow systeem
Is een limited edition (niet genummerd, reeks van 100) van de brutale 910R.

@ Lompje... Vet ding ja..

@ Miikey : gefeliciteerd! Goede keuze...! 4 cilinders.. BLEEGGH
 
Laatst bewerkt:
Overigens mooie SDR! Had hem ook al zien staan en vond hem erg scherp geprijsd. Volgens mij erg compleet qua PowerParts onderdelen en verder in nette staat. Al moet je dat ter plekke beoordelen natuurlijk. Qua km-stand is het ook prima. Denk dat dit met recht een koopje is.

Volgens mij zitten er 2 aftermarket zadels bij. Als je er 1 te koop wilt aanbieden houd ik me aanbevolen :)

Oja, had hier trouwens pas iemand nog een kapotte / bekraste teller?

http://www.marktplaats.nl/a/motoren...1452750a212395b62016a07&previousPage=lr&pos=3

Hoi SvR, mijn teller is vlekkerig. Ik heb met mijn stomme kop een keer stickerverwijderaar oid gebruikt. Heeft iemand tips?
 
Display polish voor een telefoon.
Of headlight polish via een poetsbedrijf / car cleaner?

Ik denk als je langs een bedrijf van het laatste soort waait, dat ze je zo ff helpen.
 
Beste Dukers!

Ik ben Ruben uit Groningen en heb zaterdag in Duitsland een 990 gekocht. Korte proefrit
gemaakt en nog niet extreem veel verschil gemerkt ten opzichte van mijn Z750 4 cylinder
maar dat zal morgen wel veranderen als ik de hele dag ga rondscheuren op een ééndagskenteken.

Het lijkt me tof om eens met alleen maar KTM rijders te touren.

14o96jp.jpg
 
Heb nog steeds mijn superduke 990 nog niet binnen :( Al zeiden ze bij de motorbeurs dat het anderhalve week zal duren. Ze zouden hem naar mij kunnen brengen, ik ga ze morgen ff bellen of ik hem niet kan op komen halen, vorige week donderdag stond hij op de brug voor afleverbeurt.

Natuurlijk ff 50 euro eraf snoepen omdat ze zelf ook veel besparen als ik m kom halen :P
Hoop dat t gaat!
 
Beste Dukers!

Ik ben Ruben uit Groningen en heb zaterdag in Duitsland een 990 gekocht. Korte proefrit
gemaakt en nog niet extreem veel verschil gemerkt ten opzichte van mijn Z750 4 cylinder
maar dat zal morgen wel veranderen als ik de hele dag ga rondscheuren op een ééndagskenteken.

Het lijkt me tof om eens met alleen maar KTM rijders te touren.

[afbeelding]

Geen extreem verschil :? :?

Dat is wel bijzonder, ik kom namelijk ook van Z750

Dan zou ik idd een goeie rit maken over een flink bochtige weg. Als het goed is zul je merken hoe veel makkelijker de SD zijn lijn houdt en veel stabieler aan remt in bochten. Over het uit accelereren uit bochten zeg ik dan nog maar niks :+

Wel een hele mooie 2007 trouwens met hier-en-daar wat SDR onderdelen erop zo te zien :Y
 
Laatst bewerkt:
Heb nog steeds mijn superduke 990 nog niet binnen :( Al zeiden ze bij de motorbeurs dat het anderhalve week zal duren. Ze zouden hem naar mij kunnen brengen, ik ga ze morgen ff bellen of ik hem niet kan op komen halen, vorige week donderdag stond hij op de brug voor afleverbeurt.

Natuurlijk ff 50 euro eraf snoepen omdat ze zelf ook veel besparen als ik m kom halen :P
Hoop dat t gaat!

Ik zat al te wachten op pic's maar je hebt em dus nog niet ;)
 
Ik zie schaamranden! Dat kan niet op de SDR ;)

Geen verschil merken met een Z750? Liep ie niet toevallig op 1 cilinder? Of zit er een 25kw kitje in? :+
 
Ik zie schaamranden! Dat kan niet op de SDR ;)

Geen verschil merken met een Z750? Liep ie niet toevallig op 1 cilinder? Of zit er een 25kw kitje in? :+

Ik ben serieus benieuwd naar het antwoord op deze vraag... }) }) })

Of is het een Superduke met UMWELTPLAKETTE.... kan ook nog!
Mag je er wel mee de stad in, maar niet daar buiten ;)
 
Laatst bewerkt:
haha nee maar heb ook alleen klein proefritje gemaakt. Doelde ook meer op het verschil tussen
v2 en 4 in 1 lijn. Merkte al wel dat de motor veel lichter is toen ik hem de schuur in liep hehe.

Ik ga straks volop touren, heb nog geen bocht gemaakt met de proefrit. Hij is 08-2006 op naam gezet voor het eerst maar heeft wel achterkant en voorkant van nieuwere model :)

Ga straks de Db-killer er uithalen hehe.

Hebben jullie ook dat de voorrem heel licht inknijpt eerste stuk en de motor pas op allerlaatste stukje stevig begint te remmen?
 
Dan heeft die duitser er flink in geïnvesteerd, want er zit ook een 2007> voorvork in.

Remmen? is me eigenlijk nooit bijzonder opgevallen. Ik ben een 2 vinger remmer en daarmee remt ie als beer.
(vreemde uitdrukking maar kon niks mooiers verzinnen :+ ).
 
Laatst bewerkt:
Misschien dat iemand mij hier kan helpen. Ik had een lekkende koppelingscilinder en heb deze vervangen voor een Oberon. Nu krijg ik m'n duke niet meer ontkoppelt. Ik heb het idee dat ik goed ontlucht heb. Ik heb ook het balletje in de piston gedaan. Iemand nog een andere optie?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan