KTM 990 SuperDuke deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zit aan het lagomagiore maar potverdorie hier kun je ook wel rijden met de duke...altijd jammer als je m dan thuis hebt staan 😓

Ik zat de vorige 2 weken iets zuidelijker; eerst Ostia toen de Amalfikust. Had hetzelfde gevoel als jij ;( Moest het nu doen met een mooie Smart ForFour rental :9~
 
heb er wel open uitlaten, Dominators opstaan, en dean bij de dealer de mapping laten aanpassen, maar weet eerlijk gezegd niet wat ze erop hebben gezet, zou gokken op een acrapovic map, maar weet het zelf niet:/

Dat is wel erg veel idd, bij mij ook rond de 180 dat het lampje gaat branden. Meeste wat ik gehaald heb is 230 denk ik. Heb jij een custom map erop staan?
 
Toevallig iemand die een stukkende teller van het nieuwe type heeft liggen? Zoek een nieuw achterkantje, bevestigingspunten zijn bij mij afgebroken...
 
heb de mijne overlaatst nog maar eens moeten laten vervangen, maar heb geen een keer de oude meegekregen, anders kon je er 3 hebben :Y

Toevallig iemand die een stukkende teller van het nieuwe type heeft liggen? Zoek een nieuw achterkantje, bevestigingspunten zijn bij mij afgebroken...
 
Had de oude toen wel meegekregen, maar het oude en nieuwe model hebben een andere behuizing en past niet... :(

Als het goed is heb ik straks een mooi achterkantje dankzij Nampus! :D
 
Als het goed is heb ik straks een mooi achterkantje dankzij Nampus! :D
die namp houd wel van mooie achterkantjes........
full
.... _O-
 
Laatst bewerkt:
;) _O- _O-

Alleen nog een nieuw binnenkantje voor de koplampbehuizing bestellen en een nieuw stuurtje en de Duke is weer de oude. Heb een klein aanrijdinkje gehad met een mederijder die aan het einde van de invoegstrook stilstond in Belgie terwijl ik net over mn schouder keek om in te voegen..... :(
 
jeuh, opzich wel. Teller ophangpunten gebroken, stuur verbogen, valdop verbogen op mn as, wrap stuk op rechter zijkap, tourscherm bekrast. binnenkuipje onder de teller gebroken. thats it. Net een rizoma stuurtje gekocht op MP. alleen nog de teller en het kuipje.
 
;) _O- _O-

Alleen nog een nieuw binnenkantje voor de koplampbehuizing bestellen en een nieuw stuurtje en de Duke is weer de oude. Heb een klein aanrijdinkje gehad met een mederijder die aan het einde van de invoegstrook stilstond in Belgie terwijl ik net over mn schouder keek om in te voegen..... :(

Ai dat is kloten, alleen materiële schade?
 
ja, verder blauw scheentje en kras op den vingert. Waar ik achterop ging had alleen een gebroken kentekenplaathoudertje, het frame zeg maar
 
Stuur lsl zwart x01( dit jaar gekocht ), en kappen tank nog liggen En de slipperclutch
De rest is weg .
mocht je nog wat nodig hebben pm
 
jeuh, opzich wel. Teller ophangpunten gebroken, stuur verbogen, valdop verbogen op mn as, wrap stuk op rechter zijkap, tourscherm bekrast. binnenkuipje onder de teller gebroken. thats it. Net een rizoma stuurtje gekocht op MP. alleen nog de teller en het kuipje.
:t Gelukkig valt het mee. Ik heb net de achterkant van een teller weg gegooid :o , mijne was zo lek als een mandje, dus alles los gehaald en van twee 1 goeie gemaakt met goeie kit.
 
Gelukkig is het allemaal nog te overzien, wel jammer door zo'n lulligheid-je.
Welk gedeelte van de kuip zoek je? die twee kleine delen van de zijkant?

Het is ABS kunststof dat kun je lassen als je zou willen, ik heb zo een scheur in mijn onderkuip gelast.
 
Laatst bewerkt:
Iemand hier nog?

- Gear indicator
- comfort zadel superduke R
- leuke hendels/remschakelset
-frame sliders


Toen ik nog soes reedt, was dit allemaal veel tweedehands te krijgen
 
Laatst bewerkt:
Iemand hier nog?

- comfort zadel superduke R

Toen ik nog soes reedt, was dit allemaal veel tweedehands te krijgen

Ohnee, niet nog een kaper op de kust! Paar maanden terug stond er 1 op marktplaats. Dezelfde dag gereageerd, was ie al weg... Grrr! Misschien toch maar nieuw kopen.
 
mannen kan ik de stekker terug op de vlotter krijgen? (zei toch laatst dat mijn motor uitviel en ik zonder benzine kwam te staan)

Is nu allemaal zeer begrijpelijk

kabel komt van de vlotter af

rcotw0.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dat is wel een aardig plausibele verklaring *D

Stekker kan er terug op, mooiste is even 2 nieuwe contacten op de draden krimpen, oude contacten uit de stekker en de nieuwe erin.
Je kan ook proberen de oude contacten uit de stekker te halen en de draden eraan solderen.
Is niet optimaal, maar is wel beter dan niks
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan