Mijne is nog steeds te koop
MP linkje: https://link.marktplaats.nl/m1198920543
Voor de snelle beslisser: 5500 euro
MP linkje: https://link.marktplaats.nl/m1198920543
Voor de snelle beslisser: 5500 euro
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zijn er meerdere als die van jou ?omdat deze nog steeds op marktplaats staat bij jtxen dit is mijn nieuwe, vandaag gekocht
[afbeelding]
[afbeelding]
2016 690 R, 1300 km op de teller, voorzien van volledig Akra systeem (evo2) + mapping, en wat powerparts goodies
Hallo ik was die collega. Het was die bij jtx met schade. Ik had ook nog de keus voor een 2016 met 1300 km eerste eigenaar. Ik heb deze gekocht want vond de grindschade op veel plaatsen zitten op velgen blok enz. Ook is zon cupmotor niet zo netjes ingereden lijkt mij. Ik heb 9000 voor die van mij betaald vond het verschil veel te klein. Evengoed veel plezier ermee
Nee gewoon traag met updaten denk ik.Zijn er meerdere als die van jou ?omdat deze nog steeds op marktplaats staat bij jtx
En dan de volgende stap ...naar de dealer voor de mapping van de akra
Als je de motor met contact aan (stilstaande motor)op de standaard hebt staan
En je beweegt je schakelpook langzaam op en neer is er dan een moment dat je dashboard aangeef dat hij wel in
Neutraal staat ?
Dit zal ik vanavond even moeten proberen, bedankt! Wat zou het betekenen als hij het wel/niet doet?
Het probleem met akrapovic demper en met de akra mapping zonder nokkenas klopt, ik had de akra mapping erop staan, en hij liep inderdaad niet lekker.
Als dat het geval is zou de schakelster los kunnen zitten op de schakelwals
En dat is niet moeilijk om op te lossen
2016/2017 model heeft geen race nokkenas meerheb je de race nokkenas ook geplaatst? akra mapping bij 690 mag enkel gebruikt worden bij combi Akra systeem/K&N Luchtfilter/Race Nokkenas. Zonder de Race nokkenas zal de 690 niet lekker lopen op de akra mapping
nee, dat geldt alleen voor de 4 (dus model 2013-2015)Maar geldt dat ook voor een Duke 5?
beste wat je kan doen is alle eco-meuk er vanaf halen (secundaire luchttoevoer e.d.) en de motor een mapping op maat laten geven.(dynobank/testbank) KTM heeft dat werk bij de 690 al gedaan met de akra mapping, weet niet of zoiets er ook is voor de 125?Nog steeds geen KTM maar nog wel meelezend in dit topic het valt het mij op dat mapping bij aanpassingen van de motor (uitlaat, luchtfilter, evt nokkenassen) zeer regelmatig de revue passeert.
Het is hier het 690 topic, maar je moet klein beginnen tegenwoordig, nietwaar?
Stel je hebt een Duke 125 die je origineel koopt, dus met broodtrommel, fluisteruitlaat etc etc, en je gaat alléén de uitlaat vervangen. Blik er onderuit en een sportdempertje erop. De rest laat je origineel. Moet je dan ook al de mapping laten aanpassen, of is dat met alleen het verbeteren van de uitademing niet nodig, net zoals dat bij een carburateurmotor met alléén aanpassen van de uitlaat in 9 vd 10 gevallen niet (echt) nodig is.
Om maar even terug te koppelen over mijn vraag over de uitlaat en mapping van de 125:beste wat je kan doen is alle eco-meuk er vanaf halen (secundaire luchttoevoer e.d.) en de motor een mapping op maat laten geven.(dynobank/testbank) KTM heeft dat werk bij de 690 al gedaan met de akra mapping, weet niet of zoiets er ook is voor de 125?