KTM Duke 990

Status
Niet open voor verdere reacties.
November zijn er in Belgie 2 beschikbaar
December misschien nog 2 , maar dit is nog niet bevestigd.
Dan is het wachten to februari.
De eerste produkties zijn zwarte, de oranje uitvoering beginnen ze pas mee in februari.
 
November zijn er in Belgie 2 beschikbaar
December misschien nog 2 , maar dit is nog niet bevestigd.
Dan is het wachten to februari.
De eerste produkties zijn zwarte, de oranje uitvoering beginnen ze pas mee in februari.
Hoe is de beschikbaarheid in Nederland. :? Ik wil mij in februari/maart een zwarte aanschaffen. :9~
 
Ik heb enkel datums voor België gekregen van mijn KTM dealer.
2 zwarte in november
2 zwarte in december (nog niet schriftelijk bevestigd)
2 zwarte en 2 oranje in februari
en dan vanaf maart zouden de productie aantallen moeten stijgen.

Deze cijfers zijn voor gans België en niet specifiek voor de dealer waar ik het over heb. Dus voor november zijn er 2 voor heel België
 
....ja meer dan tig weken verder, MF Oma. Maar ik zat net naar dat heftige filmpje te kijken. Pfoei. Mooiste bike by far. Zeg maar de bike die Buell naast zijn bestaande modellen had moeten leveren. 8-) :Y
 
zonde van de SuperDuke als je daar een hd blok in legt...

Zo was het ook niet bedoeld. Maar (al vaker door mij gezegd) Harley met zijn cruisers en Buell met zijn bruisers (streetfighters).... daar zit nog een gapend gat tussen! En dan bedoel ik geen 'laid back' naked bikes, maar een beetje zoals de Superduke. Branieschopper maar ook leuk voor een tocht.
 
Zo was het ook niet bedoeld. Maar (al vaker door mij gezegd) Harley met zijn cruisers en Buell met zijn bruisers (streetfighters).... daar zit nog een gapend gat tussen! En dan bedoel ik geen 'laid back' naked bikes, maar een beetje zoals de Superduke. Branieschopper maar ook leuk voor een tocht.
een superduke heeft teveel rij/stuurkwaliteiten om die tussen een sjopper en de Buell te plaatsen.
kga er blind vanuit dat de Superduke beter stuurt en gek doet dan de Buell.
 
Superduke, wat een goed gekozen naam. Richting mensen die Ducs rijden. Geen vergelijking natuurlijk maar toch. Wat een macho bike. Zijn er (veel) Superdukes onder MF-ers? Graag recensies :9~
 
Superduke, wat een goed gekozen naam. Richting mensen die Ducs rijden.
heeft daar niks mee te maken.
KTM heeft al heel lang een ééncilinder duke in zijn assortiment. Omdat dit een duke met 2 cilinders is noemden ze het een superduke

ik vind de naamgeving slecht... heeft niks met de oude Duke te maken
de huidige 950sm hadden ze beter superduke kunnen noemen.
 
Ik krijg een beetje de indruk uit de motorbladen dat ze die 950 sm eigenlijk beter is dan de superduke
Over die sm waren ze erg lovend over de superduc hadden ze wel wat opmerkingen

De ene heeft geloof ik carbs en de superduke inj
 
Ik krijg een beetje de indruk uit de motorbladen dat ze die 950 sm eigenlijk beter is dan de superduke
Over die sm waren ze erg lovend over de superduc hadden ze wel wat opmerkingen
kweenie...
de sduke is op papier de betere motor met vergelijkbare motoren van andere merken. En dan ga je min en plus puntjes zoeken tov andere merken.
Kritiek was er mischien op de injectie, maar niet alle dealers wisten(weten?) hoe ze zo'n ding moeten afleveren.

de sm950 staat meer op zichzelf.

maar de Sduke eigenaars mogen hier best wel een fotootje plaatsen van hun speeltje!
 
Heb de mijne vrijdag opgehaald.Rijd echt fantastisch,en wat een geluid.Zit nog op wat onderdelen uit Duitsland te wachten(seatcover ,div.carbon delen,spiegels enz..). Als deze er op zitten zal ik ook ff een piccie plaatsen
 
Wow, ziet er uit als een Apache attack chopper in low level flight. :9 Voor de piccies was het mooier geweest als je de lunchbox voor de bemanning bovenop de tank had weggelaten. Of zitten daar de antitankraketten in?... Niettemin vreeeselijk mooi... O, en ik vraag me af hoe de Duke eruit ziet zonder die schilden (deflector shields?) opzij waar Duke opstaat....
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan