# KTM EXC 300 uit 2006, i.z.g.s.!! Originele enduro

Erik39

MF veteraan
4 jul 2008
14.349
0
Hierbij bied ik mijn zeer nette KTM EXC 300 uit 2006 aan.

Het betreft een uitstekend onderhouden motor, dit is ook wel te zien.
Starten lopen, verlichting werkt, origineel kenteken (minder dan 25kw op kentekenpapieren), Van Laar afgeveerd, hydraulische koppeling (origineel), zijstandaard etc.. Echt een kanon!

Wat er recent aan vervangen is:
- Achterremschijf
- Achterremblokken
- Handvatten
- Acerbis Handkappen
- PDS (schokbreker) lager
- Voorremblokken
- Enduro (4mm dik) binnenband
- Schakelpook + keerring
- Blokolie / koelvloeistof

Overige extra's:
Zwarte wielen, FMF demper, paar extra onderdelen waaronder tandwielen/ketting, stuurverhogers.

De motor is echt in topconditie. Ketting en tandwielen in goede staat, geen speling op de wielen, geen lekke voorvork, geen speling op de schokbreker…. Er zijn gewoon geen gebreken.

Prijs is vast: € 3999,-

De motor staat absoluut niet in de weg en er wordt nog mee gereden. Graag alleen reageren bij serieuze interesse.


Voor meer informatie en/of foto’s gelieve te mailen! (i.v.m. school/werk)

Vriendelijke groet,

Erik Vonhof
info at erikvonhof.nl


ktm1.jpg

ktm2.jpg

ktm3.jpg

ktm4.jpg

ktm5.jpg

ktm6.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hallo inruil van een kx250f uit 2009 met nieuw blok 4uur uit inruil mogelijk mvg frans
 
In principe heb ik geen interesse in inruil :) Toch bedankt.
 
Meer dat er nog wel wat met de prijs gedaan kan worden, maar onder de 3250 gaat 'ie sowieso niet weg. Wil niet zeggen dat 'ie nu voor 3250 wél weg gaat.
 
Waar slaapt deze motor?
En hoe zit het met het aantrappen van een motor als deze, en vooral als hij op zijn kant heeft gelegen bij een rit.
Heb wel eens 20 minuten staan trappen met een xr600 omdat ik was gevallen bij een offroadrit.
Afhankelijk van waar hij staat wil ik waarschijnlijk bieden, maar ga geen 150km rijden om hem hier te krijgen.
 
Midden in het land! 2 takt he, aantrappen is een eitje. Zowel warm als koud, ook als ie plat gelegen heeft!
 
Erik,

is zoiets geschikt om als 1e motor te hebben als je wil beginnen met crossen/enduro rijden? heb misschien interesse
 
Hoi,

Ik heb hiervoor een aantal keren op een 250 gereden en vroeger had ik een 80cc, maar in principe is dit mijn eerste enduro. Een 300 2t is erg snel en heeft wat meer koppel dan een 250, maar de KTM is wel vrij 'tam'. Een foutje wordt niet direct afgeschaft. Alleen bij vermoeidheid is het oppassen.
Vergeleken met een cr250 uit 92 is de ktm veel minder fel. Wat dat betreft een goede motor! Ik denk serieus dat het prima kan, de motor is licht en snel, en heeft onderin net dat beetje extra waardoor het niet erg is als je een versnelling te hoog zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan