KTM LC4: Teil fünf - Team Seacow still going!

De mijne is verkocht januari de husky 701 verwelkomen. *O*


Daar zou ik ook wel ff op willen wachten :9~ :9~ :9~






_O- Vandaag door de blubbert gecrossed. Dat was lang geleden. Ook veel werk om het weer schoon te maken ;(

Grip ipv schuiven, wheelies overal wel stoer :P De toeristen op een quad toer vonden het ook wel stoer om mannen te zien spelen in de blubbert. Sua zag eruit als een zwijn (nog meer dan anders dan jah :') )


:)
 
Onze crossbaan ligt vlak aan de zee, aan een zout meer. De grond glinsterd van de zoutcristallen. Daar hebben ze water voor uit gevonden om dat eraf te spoelen.




Dat water op de achtergrond is zout en het waait altijd richting onze baan....

Maar er is nog niet een motor uit elkaar gevallen. Ik zou nu in NL ook niet meer rijden maar dat zou meer een temperatuur dingtje zijn....
 
We hebben meestal maar een hitte golf per jaar. Dus niet echt extreem. Hoorde op het nieuws dat november de warmste/koudste en natste november maand is sinds heugenis. Hoogste temp 34C laagste 23C. De neerslag verschilt enorm per straat/buurt maar iig boven gemiddeld.

Ga morgen naar de crossbaan toe, dat wordt weer flink spuiten en wassen B|

Maar eindelijk weer eens de noppen in de grond en geen stof vreten }) Zin in
 
Laatst bewerkt:
Wie wil nu niet een echte motor.... Het zijn gave, capabele super machines ondanks ze wat ouder worden.

Mijn spectakels van vanavond;

Tering vandaag geluk gehad op de (weg)brommer. Zie ik op de ringweg ineens lichten op mij afkomen, dan weer niet en vervolgens wel weer.... Tis een gescheiden rijbaan!
Hebben twee autos elkaar geraakt op een dubbelbaanse rontonde, het is een sport geworden dat de rechterbaan een soort van recht door gaat bij het half oversteken van de rontonde en daarbij de linkerbaan afsnijdt. Gebeurt veel en ik ben daar zeer op gefocust.

Een gebutste auto stond links stil zonder licht in het donker, nog na te roken toen ik er langs reed. Die auto heb ik eerst niet eens gezien omdat auto 2 mij verblinde met grootlicht en ik zou bijna op auto 1 rijden. Het gebeurde 100 m voor me en ik liep hard in op die auto's. Tja oliebollen kopen en het was vlak voor sluitingstijd. Maar ja ik heb niets geraakt en was net optijd voor mijn oliebollen. De luifel ging net dicht.

:o
 
Kom je goed weg daar ;) Hopelijk hebben de oliebollen gesmaakt haha

Ik ben laatst ook weer op m'n muil gegaan, gebroken schouder :9
Heeft wel een mooi filmpje opgeleverd, zeker omdat het van 2 kanten werd gefilmd _O-
 

Hier heb je het filmpje :')

Ramptoerist inderdaad, tweede keer dat ik wat breek door m'n motor dit jaar. 3 als m'n ego meetelt :D
 
Laatst bewerkt:
Hey Ray! Long time no see!
Hoeist? Zie dat je je brommer al verkocht hebt(gereserveerd)

En nu, motorloos....?

Groeten!!
Hey da's idd lang geleden. Ja de motor is verkocht, de winter blijf ik idd motorloos en daarna ga ik voor n tuono oid kijken.
 

Hier heb je het filmpje :')

Ramptoerist inderdaad, tweede keer dat ik wat breek door m'n motor dit jaar. 3 als m'n ego meetelt :D


Whohahahah stemmig muziekie. Achterwiel niet blokkeren :X Als ik u was zou ik eens wat gaan orienteren in crossprotectie. Das best spul en je kunt er een smak mee maken. Wel rete irrie dat die hendel breekt....

Maar ja grenzen zijn er om te verleggen. Maar breuken met regelmaat :o Daar moet je wat aan gaan doen denkt Sua zo. Gelukkig heb je je humor niet verloren.


Leuke filmpje :t
 
Zonder een beetje humor is het leven ook zo negatief. Gelukkig kan ik d'r nog om lachen haha.

En wat je zegt ik ben wel een beetje aan het kijken voor een crosser, lijkt me zo lachen om een beetje klooien met die dingen. Dus wie weet, misschien in het voorjaar maar eens kijken. Al staat de 690 SMC bovenaan het lijstje :)
 
Je kunt goedkoper een crossert crashen dan een 690....

Maar het is wel heel anders rijden dat crossen en als je wat beter wordt kom je er shocking snel achter dat je fitness level niet is dat wat je dacht wat het zou zijn O-)

Maar idd blijven lachen :t
 
Laatst bewerkt:
Ik zoek nog een setje koppelingsplaten voor mijn 620 alleen zijn deze niet meer leverbaar via de KTM dealer.. Hebben jullie advies waar ik ze kan kopen? Mijn blok is van een '94er.. Het enigste wat ik tegenkwam is MLMparts, hebben jullie hier ervaring mee?
 
Terug
Bovenaan Onderaan