BurgerKing
MF veteraan
- 20 okt 2002
- 9.784
- 5.267
Begin volgende maand is de EICMA, ben benieuwd of er nog wat moois vanuit Oostenrijk gepresenteerd wordt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tsja moet zowiezo allerlei rommel aan om hem gekeurd te krijgen (nummerplaathouder etc) en hij moet ook nog wat praktisch zijn. Bij de 1290 SDR vind ik het uiteindelijke productiemodel geslaagd
hopelijk valt het voor de 790 niet tegen.
Maar het wordt hoog tijd dat het ding komt, KTM is die 790's al jaren aan het testen.
nee, in godsnaam, de adventure rijders hebben modellen genoeg lijkt me...
klopt en die prototypes zien er altijd lelijk uit, vaak snelle oplossingen zoals hier de handgreep achterop.
ander uitlaatje, knappe stickers en een tail tidy en dan kom je al een eind.
en natuurlijk nog wat reflectoren her en der, zodat de GS generatie zich ook veilig voelt
klopt en die prototypes zien er altijd lelijk uit, vaak snelle oplossingen zoals hier de handgreep achterop.
ander uitlaatje, knappe stickers en een tail tidy en dan kom je al een eind.
en natuurlijk nog wat reflectoren her en der, zodat de GS generatie zich ook veilig voelt
Ik ben ooit met 2 endurovriendjes (CRE F250, EXC450 en FE570) uit een diepe modderpoel bevrijd door 2 GS rijders die nonchalant het moeilijke stukje doortractorden (was organisatie van de GS trophy of challenge, op verkenning) en zal sindsdien niet meer lachen met de gs generatie...
Zit zelf aan eentje te denken.
De GS en de SAS 1290 zijn zeer complementair : de GS rijdt gemakkelijker en lichtvoetiger ... de KTM is krachtiger en lolliger.
Met z'n twee erop durf ik letterlijk élk weggetje en paadje aan op de GS... op de KTM ga ik toch even nadenken welke weg ik neem...
Indien de GS zijn aangekondigde, geüpdatet en krachtiger motor krijgt, wordt de keuze een stuk moeilijker... tot spijt van wie 't benijdt....
Bedankt voor wat objectieve kleur, ik snap de antipathie tov de GS-en en de berijders niet. Ik vind het zelfs een beetje kinderachtig.
Bedankt voor wat objectieve kleur, ik snap de antipathie tov de GS-en en de berijders niet. Ik vind het zelfs een beetje kinderachtig.
Bedankt voor wat objectieve kleur, ik snap de antipathie tov de GS-en en de berijders niet. Ik vind het zelfs een beetje kinderachtig.
Dat "niet-zwaaien" vind ik gewoon onbeschoft... het is een kwestie van elementaire beleefdheid.
Voor mij mag dat gezwaai eigenlijk gewoon ophouden (we zijn gewoon met te velen), maar zolang het een gewoonte is, zal ik steeds (als eerste) zwaaien, onafgezien het merk van brommer onder mijn kont op dat ogenblik.
Als er dan niet teruggezwaaid wordt, voel ik mij echt lullig...; opnieuw : onafgezien het merk waarmee de onbeschofterik rijdt.
En het "op de hak nemen" moet m.i. kunnen, zolang het niet ontaardt in echt venijn... (it's a thin line) .
Ja, moet je eens op een zondag door de Ardennen rijden...dan begrijp je dat ik amper nog zwaai...is gewoon niet meer te doen of...misschien eens investeren in een qs...nee....toch maar niet.
En GS rijders zijn ruk, kopen zich een GS omdat ze zonodig een BMW willen hebben...compensatie voor kleine persoonlijke onderdelen...
Ik plak met ductape een kartonnen arm op mijn schouder - waardoor het lijkt alsof ik zwaai. Ik begrijp je wel - hetzelfde als je een weekend Moezel/Eifel doet, niet te doen dat zwaaien. In de praktijk kan het niet eens want ik ben bezig met een handeling zoals koppelen/schakelen of remmen of aan het opletten op het verkeer. Toch vind ik het bij het motorijden horen - een vriendelijke knik of groet met de hand. Immers hebben we, ongeacht het merk of type motor, een gezamenlijke interesse die enkel wij ervaren. Dat schept een band op de een of andere manier.
Wat die GS rijders betreft, ik maak mij liever niet druk over de grootte van hun persoonlijke onderdelen . Ik ben zelf enorm fan van mijn 990 Adv, maar ik geef ook toe dat de GSA een hele dikke brommer is om te zien.
Ik plak met ductape een kartonnen arm op mijn schouder - waardoor het lijkt alsof ik zwaai. Ik begrijp je wel - hetzelfde als je een weekend Moezel/Eifel doet, niet te doen dat zwaaien. In de praktijk kan het niet eens want ik ben bezig met een handeling zoals koppelen/schakelen of remmen of aan het opletten op het verkeer. Toch vind ik het bij het motorijden horen - een vriendelijke knik of groet met de hand. Immers hebben we, ongeacht het merk of type motor, een gezamenlijke interesse die enkel wij ervaren. Dat schept een band op de een of andere manier.
Wat die GS rijders betreft, ik maak mij liever niet druk over de grootte van hun persoonlijke onderdelen . Ik ben zelf enorm fan van mijn 990 Adv, maar ik geef ook toe dat de GSA een hele dikke brommer is om te zien.