KTM RC 390 ervaringen?

SL65

MF'er
3 jun 2014
169
0
Ik zag vandaag toevallig op motoroccasion.nl dat er al KTM RC 390's bij dealers in het land staan. Deze motor kwam volgens mij volgend jaar pas in Nederland, maar staat nu dus al bij een aantal KTM dealers.

Ik ben benieuwd of er hier leden zijn die er al op hebben gereden of van plan zijn dit te gaan doen?


En nog een plaatje voor de liefhebber.
ktm-rc-390-1137341.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij was het eerst maart 2014, daarna september 2014. Dus dat laatste klopt helemaal.
Net als de RC125. Toch koop ik voor hetzelfde geld liever een Kawa Ninja 300. Ik vind het uiterlijk echt niet geslaagd, maar dat is gelukkig persoonlijk. :)
De Duke 390 vind ik erg mooi, met de RC slaan ze de plank finaal mis, ik krijg er geen harde plasser van. -O-
 
Volgens mij was het eerst maart 2014, daarna september 2014. Dus dat laatste klopt helemaal.
Net als de RC125. Toch koop ik voor hetzelfde geld liever een Kawa Ninja 300. Ik vind het uiterlijk echt niet geslaagd, maar dat is gelukkig persoonlijk. :)
De Duke 390 vind ik erg mooi, met de RC slaan ze de plank finaal mis, ik krijg er geen harde plasser van. -O-

Tja het uiterlijk is persoonlijk. Wel een erg nette A2 motor voor het geld. Dingen die ik bij een Ninja 300 gelijk zou aanpassen zijn hier al standaard. Denk bijvoorbeeld aan de monoseat look bij de RC390, de led knipperlichten en de led daylights.
 
Alleen de voorkant vind ik niet zo mooi, verder wel een mooi ding. En het geluid wat er uit komt is ook niet zo geweldig :X
 
Ik heb er 1 en de led verlichting maakt de koplamp goed voor mij. Het is een superfijne motor. Ook mijn eerste. Alleen geluid is bagger, maar bij 1000km ligt de akrapovic al klaar !
 
Ik zag vandaag toevallig op motoroccasion.nl dat er al KTM RC 390's bij dealers in het land staan. Deze motor kwam volgens mij volgend jaar pas in Nederland, maar staat nu dus al bij een aantal KTM dealers.

Ik ben benieuwd of er hier leden zijn die er al op hebben gereden of van plan zijn dit te gaan doen?


En nog een plaatje voor de liefhebber.
[afbeelding]

uit de testen blijkt dat het een goed stuur fietsje is.
 
Een 1-cilinder zie ik.. Wel grappig, uiterlijk vind ik erg geslaagd

Toch wordt het weer tijd dat er iemand met een nieuwe 400cc 4cilinder op de markt komt
 
Zet hier geen zoden aan de dijk. Kan je wel importeren.
Loopt vrij hoogtoerig bij 120km/u, dit is echt een 100pk+ land met minimaal 600cc. Eigenlijk is 800cc een beetje de middenmoot aan het worden.
 
Er zijn dus wel nieuwe 4cilinder 400cc modellen??
kawa zxr 400/cbr400/yzf400 is in nederland ook nog wel te krijgen
 
Er zijn dus wel nieuwe 4cilinder 400cc modellen??
kawa zxr 400/cbr400/yzf400 is in nederland ook nog wel te krijgen

Ik ben bang van niet, dit zijn allmaal motoren uit de jaren 80 en 90, die worden al heel lang niet meer gemaakt. De CBR400 is nog wel nieuw te verkrijgen, maar dat is nu een 2cilinder twin, en alleen maar te koop in Japan. Hier in nederland is nog wel een goede 2e hands te vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan