KTM RC8 topic deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een aanlopende achterrem waardoor de vloeistof zo heet werd dat hij ging koken dus uitzetten en de achterrem blokkeerde.
Zou dan kunnen komen door vervuilde remklauw of dat de remcilinder bij je voetpedaal niet geheel terug kwam.
Recent je achterwiel eruit gehad?

Heb de achterrem gecontroleerd en die gaat niet echt soepel. Neem aan dat de achterrem met een vloeiende beweging op en neer hoort te gaan. Dat is bij die van mij dus niet het geval.
 
heb een heel mooie 2012 R staan met een grote berg opties, bj 2012


Goedenavond RC8 bezitters, nadat ik uitgekeken ben geraakt op mijn huidige Z1000 ben ik op zoek naar een supersport wat misschien wel een RC8 gaat worden.

Hebben jullie eventueel nog tips of heeft iemand nog een betrouwbare RC8-R in de aanbieding die max. 12k heeft gelopen?
 
Laatst bewerkt:
Even een TuneECU vraagje:

Klopt het dat de F/L-switch tabel maar tot de 5000 toeren gaat of is dat een foutje in de Android versie van TuneECU?

heb nog geen ervaring met de android versie, maar denk dat je voor zo'n vragen best effe met Alain Fontaine (script writer) contact opneemt. Lijkt me id niet logisch te zijn.

Ben ook zinnens de android versie eens te testen, maar Alain raadt aan steeds een OTP connector ipv de bluetooth connectie te nemen. Je wil echt je ECU niet in een baksteen toveren wanneer bluetooth plots contact verliest net dat je een remap op je ecu aan het uploaden bent.
 
Ik gebruik zelf alleen de kabel hiervoor, geeft ook meer mogelijkheden.

Ik heb het gecontroleerd door mijn oude SD map te laden die wel over het hele bereik de fl aanpassing weergeeft maar dan in steeds grotere stappen dus ik geloof wel dat dit hoorde.

Binnenkort even de 15 mins reset en dan een testritje doen. SAS plates zijn onderweg dus die wil ik eigenlijk ook meteen monteren.
 
Heb de achterrem gecontroleerd en die gaat niet echt soepel. Neem aan dat de achterrem met een vloeiende beweging op en neer hoort te gaan. Dat is bij die van mij dus niet het geval.
Dan denk ik dat je de achterrem even grondig moet controleren of schoonmaken en indien nodig vervangen.
 
Zo de SAS compleet eraf
full


Lucchtfilterhuis vervangen voor nieuwe type. [de bovenste is de nieuwe type]
full


En een K&N filter gemonteerd
~
[/
full

center]

Vandaag de motor afbouwen en testen :9
 
Zo, heh heh... nu eindelijk klaar met de transformatie van mn bike. Van standaard zwart-wit naar dit en ben er superblij mee. :)

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Ja Jermo ... de eerste serie had last van oliellekkage van je carterventilatie wat uit de luchtfilterhuis kwam uitzetten. De nieuwe type luchtfilterhuis [zie de bovenste} heeft een aanpassing waardoor de carterventilatie uitmond in je inlaatkelk van de Carb. Zodoende geen lekkage meer uit het filterhuis. Zoiets was het ongeveer hoor in grote lijnen ;)
 
Ik ga van het weekend mijn SAS meuk eraf knikkeren, ik zal de luchtfilter bak ook even controleren en eventueel wat aanpassen.
 
heb een heel mooie 2012 R staan met een grote berg opties, bj 2012

Kijk dat klinkt goed, en je wilt er toevallig ook vanaf?

Stuur me even een prive bericht met wat foto's en een vraagprijs, ben erg benieuwd!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ondertussen al twee rizoma graffio knippers besteld, ik had gelezen op het KTM-UK forum dat deze het met plug-in al deden.

Mijn Rizoma's zijn vorige week binnen gekomen, elke knipper kwam met 2 weerstanden en een installation manual. In het installation manual stond alleen de RC8 09-15 vermeld (schema 3), na het proberen van deze opzet deed de led het heel zacht. Toen heb ik er 1 weerstand uit gehaald en deed de led het heel goed! Eindelijk dat probleem ook achter de rug :) .

Soort gelijk schema die ik op internet kon vinden, zo als het nu aangesloten is.
full

En fototje
full


Djoembie de motor is erg mooi geworden!, lijkt erg op de rc8r nu :}
Over het luchtfilterhuis, is dat nieuw model gewoon van de rc8r 15 en wat kost dat?
Mischien vervang ik hem ook bij de volgende service beurt als er toch een nieuwe luchtfilter in moet (K&N natuurlijk).

Met zijn alle ergens in eind Juli/begin augustus meeten als het weer eindelijk beter wordt?
Als mensen zin hebben in een meeting / rondje wil ik best wel iets opzetten.
Verzamel locatie zoeken / route om te rijden bedeken.

Misschien kunnen de mensen die willen meeten/touren eventueel aangeven waar ze vandaan komen en wanneer ze eventueel kunnen. Kunnen we een locatie opzoeken wat niet zo ver is voor iedereen en een route bedenken :] Zelf kom ik uit Zundert (ten zuiden van Breda)

Ik kan dat als mensen dat OK vinden iedereen in een google map zetten (linky) kunnen we daar ook de verzamel locatie en route als dat mogelijk is zetten.

Gegroet,
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan