KTM SuperDuke 2007 - nieuwe model!

jaagpad

Die hard MF'er
4 sep 2004
837
46
nieuwstaat
14.000 km
leovince carbon uitlaten incl DB killers (niet te luid)
inclusief originele uitlaat
goede banden
dealer onderhouden

LET OP: in 2007 is een nieuw model gelanceerd, dit is 'm. Dus met radiale remmen, verbeterd verbruik
(ouwe model loopt met moeite 1:13), grotere tank, nieuw dashboard, andere vering, spiegels en andere
mapping.

bieden onder 9000,- heeft geen zin, dan blijf ik er lekker nog een jaartje op sturen :]
full
 
Vette fiets!

Had´m ook al gezien op MP.

Moet m´n 954rr nog verkopen en ben dan op zoek naar een naked. Wordt een triumph speed of street triple of 2007 superduke.

´K hou ´m in de gaten!
 
dat ding IS een tanktas

zit er niet bij trouwens.....
 
Zie dat je graag een langer ritje maakt, vanwege de tanktas en navigatie.. Heb ik een mooie deal voor je.. Een keurige zwarte honda blackbird uit 2001 met een lage km stand en een aardig bedrag op je bankrekening om de verhouding keurig recht te trekken.. :)

Een kleine indruk..
 
Laatst bewerkt:
hij gaat helaas de deur uit vanwege het feit dat ik helemaal geen langere ritjes meer (kan) maken.

' vroeger' ging ik 3-4x per jaar naar eiffel/Ardennen/Vogezen maar de meeste motorvrienden zijn afgehaakt vanwege vaderschap/geldgebrek/het tempo niet bij kunnen benen/vrouwen die de broek aanhebben/excuses

ben net vader geworden van nr.3 dus dit jaar komt er ook voor mij niet veel meer. Kan dus me aan gaan sluiten bij de lijst met afhakers :( :( :( :( :(

komt dus een circuitfiets voor terug en als de beurs weer aantrekt een nieuwe multistrada / supertenere/ gs1200 adventure


dus zacuppers met bijbetalen mogen reageren...
R1 - R6 - triumph 595 - rsv mille (laatste model)

liefst standaard!! ( geen gerommel aan motorblok *D )
 
Laatst bewerkt:
Precies zo denk ik er ook over.
is helemaal niet erg om er iets langer op te blijven rijden!
Als je al hier op het forum kijkt is deze file echt een koopje zeker voor het nieuwe model
ik kick hem nog even voor je
:p
 
Het is dat mijn vrouw achterop gaat voor de langere tochten, anders was dit exact de motor die ik wil hebben als vervanging van mijn FZ1.

In ieder geval succes met de verkoop!
 
vrees dat je vrouw niet lang achterop blijft zitten,

zitten geen handgrepen op en dan rij je helemaal alleen op je achterwiel :]

doe je een keer en dan wil ze nooit meer mee. Dat wil ik je niet aandoen...


ga er volgende week mee naar de ardennen.....Yes

(hij mag er wel heen achter op de trailer, ik gun hem alleen bochten!!)
 
Hey die onderste foto's zijn in Gouda of niet?

Gaaf ding, ruilen tegen mijn blade? :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan