FolkieS
MF veteraan
Klinkt heel simpel ook, maar toch ben ik niet zon held qua elektronica. Als ik op die website kijk word ik ook een beetje para van de jaren 90 stijl website en vele onderstreepte warnings
Zou wel een mooie oplossing zijn ja als ik die SAS zo kan uitzetten en een goede Akra map erop kan zetten (als die er niet al op staat). Daarnaast zie ik bij een testbank uitdraai van 1 van de maps iets waardoor ik meteen twijfel of ik wel het juiste bekijk en ga doen zo... :
KTM 990 SuperDuke R Model year 2008 /2009 / 2010 with Akropovic slip-on exhaust without catalyst without buffels
Airbox modified
http://www.tuneecu.com/Tunes_in_Hex...odel/KTM/990SuperDuke_R/KTM_SuperDukeRLeo.jpg
Dit lijkt mij de goede, namelijk: 2009 is het bouwjaar van mn fiets, heb Akra's zonder cat (buffels weet ik niet wat dat zijn) en heb mijn Airbox modified (Rottweiler Air Intake). Echter zie ik dan via de link een uitdraai waarvan ik vermoed dat het niet om de 133pk versie gaat. Anders betekent het dat ik met de mods qua pk's achteruit zal gaan qua pk's
Iemand een idee welke map ik dan wel moet pakken? En waar een goede tutorial staat (liefst met beeld )? En waar ik dus die Tune ECU en plaatjes in NL kan bestellen?
Wanneer je een andere map wilt kun je ook op superduke forum • View topic - .HEX Maps for TuneECU and Custom PCIII Maps Downloads kijken of je vraag daar neerleggen met de specs/mods van je duke.