Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
heel mooi!Deze dus.
Toen ik de accu aan het vervangen was, had ik onderstaand kabeltje vervangen. Ik dacht als eerste: "verrek, quickshifter aansluiting? Ach, kan wel weg".
Maar nu ik alles heb gecontroleerd begin ik toch te twijfelen. Heren, gaarne uwer bevestiging dat onderstaande niets te maken heeft met mijn huidige stroom perikelen.
Checklist:
- accu laadt niet op, voltages komen met een stationaire motor niet boven de 12.5V
- Dynamo doorgemeten, geeft 80+V pieken aan met 3k rpm of meer.
- Spanningsmeter op diode modus op de drie gele draden, alle drie ongeveer 840
- nieuwe acco
- draden en contacten gecontroleerd.
- aarde gecontroleerd
Verdomme! Ik wil brwaaaap![afbeelding]
Goedenavond, ik heb een Superduke 990R uit 2007 gekocht en nu staat de Kentekenplaathouder een beetje scheef op de motor. Is dit een bekend gegeven? En wat is er aan te doen?
Toen ik de accu aan het vervangen was, had ik onderstaand kabeltje vervangen. Ik dacht als eerste: "verrek, quickshifter aansluiting? Ach, kan wel weg".
Maar nu ik alles heb gecontroleerd begin ik toch te twijfelen. Heren, gaarne uwer bevestiging dat onderstaande niets te maken heeft met mijn huidige stroom perikelen.
Checklist:
- accu laadt niet op, voltages komen met een stationaire motor niet boven de 12.5V
- Dynamo doorgemeten, geeft 80+V pieken aan met 3k rpm of meer.
- Spanningsmeter op diode modus op de drie gele draden, alle drie ongeveer 840
- nieuwe acco
- draden en contacten gecontroleerd.
- aarde gecontroleerd
Verdomme! Ik wil brwaaaap![afbeelding]
Origineel of aftermarket? Drukt je ktp niet toevallig tegen 2 demper?
Het is een originele ktp houder. Er zit nog geen ktp op ik heb hem geïmporteerd. Het lijkt erop dat de houder wat krom is of de motor is krom.
Een foto zegt meer dan 1000 woorden
Hey daar! Wat een mooi weer zaterdag om te cruisen
Merk dat de duke met deze temperatuur een stuk lekkerder loopt. Die koude temperaturen hebben toch stevige invloed.
Met sportief rijden klappert de standaard uitlaat er flink op los zeg! Stuk meer dan ik gewend ben. Dit kan overigens nooit kwaad toch?
Zat nog te kijken voor de demper instellingen. Ikzelf ben 196 en 95kg. Welke waardes (springload) hebben soortgelijke mensen ervaring mee? Kon in de handleiding geen voorgeschreven waarde vinden.
Gisteren ook nog een stukkie lekdijk gepakt, moest toch voor een recal naar IJsselstein.
Het blijft een mooie dijk, jammer dat toch nog een groot gedeelte afgesloten is voor motoren ondanks de bemoeienissen van de knmv.
maakt niet uit, zoals al eerder gezegd is: dit wordt veroorzaakt door secundaire lucht. SAS afblinden+ nieuwe grafietpakking verhelpen dat.]Klapperen is nooit goed, duidt op een minder goede samenstelling maar heeft ook effect op de demping in je uitlaat..
..
maakt niet uit, zoals al eerder gezegd is: dit wordt veroorzaakt door secundaire lucht. SAS afblinden+ nieuwe grafietpakking verhelpen dat.
Als het je niet stoort gewoon laten knallen, kan weinig kwaad
maakt niet uit, zoals al eerder gezegd is: dit wordt veroorzaakt door secundaire lucht. SAS afblinden+ nieuwe grafietpakking verhelpen dat.
Als het je niet stoort gewoon laten knallen, kan weinig kwaad
Ohja, dat vind ik juist wel een leuke feature aan mijn SDnaverbranding bij gas loslaten, ploffen in uitlaat
Niet altijd. Bij de SuperDuke is het vaak de SAS icm open dempers of die grafietpakking. Maar het kan ook een teken zijn van slechte verbranding.
En voor het dempingsmateriaal in je dempers is ook zelden goed.
Het klinkt wel altijd leuk
En dat is nu net wat de sas betekent. Second air system.
Klapperen is nooit goed, duidt op een minder goede samenstelling maar heeft ook effect op de demping in je uitlaat..
Mijn SDR klappert overigens opvallend weinig, zeker vergeleken met m'n vorige bike (RSV Mille).Gewoon doorrijden, ben vorig jaar regelmatig over de dijk richting N-H gereden en heb echt sch**t aan dat verbod, net als de andere helft van motorrijdend Nederland..
Secondary air system
Dank je wel Nampus,
Denk alleen niet dat ie origineel blijf, wil andere uitlaat en bar end spiegels er op zetten.( maar eerst ff speren)