Kymco Agility 150

Tmaxer

Die hard MF'er
25 feb 2007
359
0
Te koop een Kymco Agility 150 van Juli 2008. KM stand is +/- 17.500

Scooter is voor woon/werk vervoer gebruikt. Is een prima scooter maar zoals op de foto's te zien is geen beauty. Kappenwerk van de topkuip zou vervangen moeten worden.
Starten en rijden. Enige waar naar gekeken zou moeten worden is de uitlaat of naar de ontsteking. Er is regelmatig een plof te horen uit de uitlaat. Klinkt als een los schoot in de uitlaat, maar zou de ontsteking kunnen zijn.

Vrpr is € 500,- voor deze motorscooter.
photo280911164608.jpg

photo280911164619.jpg

photo280911164558.jpg



agility16150zwart.jpg

motor 4-takt
kleur zwart
aandrijving automaat
accu 12V - 7AH
afmeting lxbxh 2040 x 740 x 1240 mm
banden voor 16 x 100/80 Tubeless
banden achter 16 x 120/80 Tubeless
benzine ongelood
benzinetank inhoud 6 liter
boring x slag 57.4 x 57.8
bougie NGK CR7HSA
carburateur KYMCO LFC4 22 m
cilinderinhoud 149 cc
cockpit km teller, benzinemeter, oliemeter
compressieverhouding 9.3 : 1
gewicht 119 kg
koeling lucht
koppel 11.8 Nm bij 6000 rpm
max. snelheid 90 km/h
max. vermogen 7 kw (9.5 pk) / 75
olietank inhoud n.v.t.
ontsteking CDI
remmen voor schijf 240 mm
remmen achter schijf 260 mm
startmogelijkheid electrisch
smering Wet Sump
spiegels zwart
wielbasis 1340 mm
 
Laatst bewerkt:
niemand op zoek naar een winter en/of woonwerk scooter?
 
Hm zou inderdaad wel interesse hebben als er geen plofje was.. ;)
 
Vanwege tijdgebrek nog niet aan toegekomen. En denk dat de prijs oke is om hem zo te verkopen.
 
'n Plofje... :? ... afgeragd zal je bedoelen })
Lekker mee wezen raggen en nou zijn de lagers en pakkingen om zeep geholpen ;)
Ben benieuwd of je hem nog overgenomen hebt "zunne maat" en of je goed in sleutelen bent ...want waarschijnlijk zal de komplete motor vervangen moeten worden :Y
 
'n Plofje... :? ... afgeragd zal je bedoelen })
Lekker mee wezen raggen en nou zijn de lagers en pakkingen om zeep geholpen ;)
Ben benieuwd of je hem nog overgenomen hebt "zunne maat" en of je goed in sleutelen bent ...want waarschijnlijk zal de komplete motor vervangen moeten worden :Y

Mag ik vragen waar jij zo wijs bent geworden? Want die leerweg wil ik ook volgen.
Dus zonder gezien en gereden te hebben ga jij beweren dat bovenstaande klopt en er dan onder zetten "waarschijnlijk".
Mmmmm misschien ben je toch niet zo bijdehand hè ?

Als de lagers eruit liggen dan hebben we geen plofje vriend. Maar toch bedankt voor jouw nuttige topic toevoeging.
 
Ja...gaan we een beetje bijdehand doen...met dat wrak van je ;)
En...heb je die rammelkast nog aan iemand kunnen slijten })
 
Wat een onzin @motorfietsert.

Als de lagers verrot zijn merk je dat echt niet aan een plofje....als de pakkingen eruit liggen merk je ook aan andere dingen.

Plofje kan van alles zijn, rondom de onsteking, afstelling, katalysator oid.

Dat de scooter niet in nieuwstaat is en hevige gebruikssporen vertoond is duidelijk, maar de reden van jouw achterlijk commentaar is mij volstrekt onduidelijk.
 
Ja...gaan we een beetje bijdehand doen...met dat wrak van je ;)
En...heb je die rammelkast nog aan iemand kunnen slijten })

Hee gast kennen wij elkaar ergens van ofzo? Ken jij deze scooter?
Soort van grappig sarcasme wat ik niet doorheb. Mis ik iets?

En voor de duidelijkheid JIJ bent degene die bijdehand doet terwijl je deze scooter in zijn geheel nog nooit gezien hebt of horen lopen.
Als de lagers eruit liggen dan zal je het duidelijk horen/merken. Dat is niet het geval.
Waarschijnlijk heeft het met de pick-up sensor te maken en is het ploffen dat je bij gas los hoort een ontstekings verhaal. Dat hebben diverse personen mij al aangegeven en over lagers eruit heeft het nog niemand gesproken.
Dit sensor verhaal is trws een meer voorkomend probleem dat middels vervanging opgelost kan worden. Dus voor de handige vrij eenvoudig te doen. En diegene die voor deze scooter langs komt kan zelf de inschatting maken om er wel of niet aan te beginnen en evt in overleg laten we er iemand naar kijken die er echt verstand van heeft. Het is nml niet mijn bedoeling iemand een zeperd te verkopen.

Verder denk ik dat ik klaar ben met je of je moet met een goede verklaring komen waarom jij zo reageert. Je zal wel verder bijdehand gaan doen want ik heb inmiddels de moeite genomen berichten van je te lezen en dat is nou niet altijd zo positief. En vraag me af of de grijskenteken rijders waar jij altijd problemen mee hebt niet een soort van eigen schuld dikke bult verhaal is. Sterkte in ieder geval.
 
Hey..wat een interesse zeg..heel goed :}
Het duurde even maar je hebt inmiddels door dat ik je maar een beetje zit te stangen ;)
Het moraal van dit verhaal is dat zoals je Kymco nu is zal niemand je serieus nemen.
Een Agility 150 uit 2008 met ruim 17000 op de teller die er zo verwaarloost uitziet, en is, levert hooguit 100 euro voor de onderdelen op.
Laat hem inderdaad maar is nakijken en rapareren door een kymco dealer en misschien..heel misschien...kan je hem dan daardwerkelijk voor 500 euro verkopen.
Nou laat ik is gek doen...750 lukt dan wellicht ook wel ;)
En...uhhh..tussen de regels door blijven lezen he...dan krijg je er vanzelf handigheid in..en het vergroot je inzicht 8-)
 
Waarom kom je iemand stangen die zijn motor probeert te verkopen?
Je moet de mensen de kost geven die hun motor te koop zetten zonder de mankementen te vermelden. Is er iemand die serieus vermeld wat er mankeerd, en dan kom jij 'voor de gein' het topic vervuilen :r
 
100 euro voor de onderdelen zoals hij nu is? Motorfietsert heeft duidelijk geen idee waar hij over lult.
 
Wat een stoere opmerking van Monomuis zeg ;)
Het lijkt erop dat hij wel interesse heeft in jouw Kymco...Tmaxer :')
 
ik dacht dat het motor-forum gezellig zou moeten zijn!
komop jongens....respect!
deze is voor een positieve schop.
succes met verkoop.
 
@TS: ik zou sommige opmerkingen lekker negeren...

Een Agility in goede staat kost een euro of 750. Als je in de stad woont en je scooter staat buiten, kan je net zo goed een matige kopen. Dan vind ik een euro of voor 400 voor een enigszins gehavend exemplaar een prima prijs. Dat plofje kan vanalles zijn, ik zou beginnen de bougie te vervangen en even kijken of de bobine stroom "lekt". Kost 6 euro en een half uur werk, nou nou.. Denk dat TS er wel uitkomt met "zunne maat".

Succes met de verkoop!
 
Ik zou de mod even vragen deze nodeloze opmerkingen te verwijderen. Beetje zonde van een verder keurig verkooptopic.
 
Ik zou de mod even vragen deze nodeloze opmerkingen te verwijderen. Beetje zonde van een verder keurig verkooptopic.

Gelukkig heeft Motorfietsert maar 4 van zn 222 posts gebruikt om andersmans topic te verzieken, terwijl hij die scooter nooit gezien of gehoord heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan