Landmarkrally 2023, kletspraat

Ik vond dit ook wel een leuke foto.

embed
 
Ik hoop dat wij Zeeland nog mee kunnen pakken voor het seizoen echt ten einde loopt. Alle landmarks gaat naar verwachting niet lukken, maar in vergelijking met eerdere edities, hebben we er best wat af kunnen strepen :Y
 
Vorig jaar een aantal meegereden met @k0en na het behalen van mijn motor rijbewijs. Vandaag de laatse Landmarks aangetikt van de rally 2023 editie en dat laat een hele groene kaart achter. (Zie foto)

Ik vond het leuk om te rijden. Dankjewel @Hans89 voor het uitzetten van de rally. :}

@k0en bedankt dat je jezelf hebt opgeofferd om met mij deze rally te rijden.

Screenshot_20231001_163316_Maps.jpg
 
Vandaag Lekkernij 1 en Volksverhaal 3 gedaan plus Bonus West (ingestuurd maar niet gepost). Het zal de top 3 niet veranderen.
Frisse klus trouwens vandaag: 12 graden, daar moet ik toch weer even aan wennen.🥶
En ja, de blauwe Tenere heb ik ook nog, maar vandaag ben ik er met de Interceptor op uit geweest.
 
  • Leuk
Waarderingen: ET01
Vandaag nog even mooi weer om de Tenere uit te laten: Erfgoed 4, Muziek 6 en Volksverhaal 5.
Onderweg naar Volksverhaal 3 heb ik de Tenere nog even vies gemaakt op een onverhard weggetje dat uitdraaide op een modderpad.
vies-t7.jpg

Het modderpad had gemakkelijk kunnen uitdraaien op een modderbad, de achterband heeft zijn beste tijd gehad.
 
Ik had gehoopt op nog wat mooi herfstweer en nog twee keer zuidwaarts te gaan, maar dat heeft er met al die regen de afgelopen weken niet meer in gezeten helaas '( Zojuist de winterstalling geregeld. Ergens de komende dagen de laatste najaarsschoonmaakbeurt en dat zit het er voor dit jaar weer op.

Desalniettemin heb ik mij goed vermaakt en ben ik dit jaar weer op mooie plaatsen gekomen. @Hans89 bedankt voor de organisatie!
 
En met het aanbreken van de eerste dag van de laatste maand is de rally gesloten.
Met veel plezier in elkaar gezet en hoop dat de spelers met veel plezier hebben gezocht en gereden.
Allereerst de eindstand:
1701426018928.png

Op een gedeelde eerste plek:
Diny, Ronald_010, k0en en Pydejong
Op de tweede plek:
Coenster
Op een gedeelde derde plek:
BSI, ET01, Jeff2828 en Wim_S

Bijzondere vermelding voor de spelers die alle Landmarks hebben bezocht:
Diny, Ronald_010, k0en, Pydejong, BSI, ET01, Jeff2828 en Wim_S

Wat waren dan de Landmarks en waarom zijn deze gekozen, zie de lijst hieronder.
1701426291580.png


Voor de Bonussen mochten jullie puzzelen, hieronder de oplossing van 3 puzzels.
Bonus Zuid
51 = Area 51
73 = Koningin Mathilde België, geboren in 1973
01 = Lynk en Co 01
71 = Lockheed SR-71
5 = 5 ballonnen
30 = verkeersbord J30
68 = BWM R68
51 = fles drank

Bonus West
‘Opgedragen aan onze jeugd als een huldeblijk aan de knaap die het symbool werd van de eeuwigdurende strijd van nederland tegen het water.’
Dit is de tekst op de voet van het standbeeld.

Bonus Noord
Hunebed D52
 
Laatst bewerkt:
Hans,
Nogmaals hartelijk dank voor het uitwerken van de landmarkrally 2023.
Ik heb er van genoten, zowel van het puzzelen als van het plannen en bezoeken van de landmarks.
Veel moois van het land gezien, leren filerijden (dat kende ik als Tukker niet) en flink genoten van het motorrijden.
Wie weet doe ik een volgende keer weer mee.
 
Hans89 bedankt! Ik hoop volgend jaar wat verder te komen. Dit jaar kon ik Waterland 6 niet vinden, maar mijn vermoeden van Drente of Groningen klopt dus wel. Waterland 4 vond ik ook lastig, Erfgoed 1 was een verrassende locatie.
 
Het laatste stukje kwam ik er niet uit en heb maar gegokt dat dat de lm moest zijn als het enige mogenlijke object in die omgeving.
Verder heb je het goed gedaan en hebben we met plezier alles gezocht en gereden :}
 
Het einde van de route van Oost had ik wat gedoe mee, met Streetview, maps en Earth, die waren niet helemaal meer op elkaar afgestemd (en officieel mochten we de laatst 50m er niet rijden)
 
Terug
Bovenaan Onderaan