lang verhaal even kort maken...r3 yamaha brik tk

Rockert

MF veteraan
24 nov 2004
2.504
0
Odoornerveen
te koop dus, bijna volledig compleet, aanzuigrubbers, claxon missen. dat is het enigste wat ik zo op het eerste rondje speuren heb kunnen ontdekken, verder is alles aanwezig. MAARRRRRRRRR oud en "restauratiebehoevend". Wel volledig kenteken en lopend/draaiend, whatever. Volgens het cbs staan er nog 23 gerigistreerd bij de rdw, dat wil dus niet zeggen dat er daadwerkelijk zoveel rondrijden, beetje zeldzaam dingetje dus. Is slechts 9 mnd geproduceerd en mag weg naar liefhebber, slopen vind ik zonde, kan ik zelf ook wel. Om de eerste vraag gelijk voor te zijn.....eurootje per cc ben ik blij mee, (voor de duidelijkheid, tis een 350) en de belofte een foto te sturen als ze klaar is. Vragen?, Geen vragen? gaan we door met de foto´s
(edit) de spullen die dus niet op de foto staan liggen braaf in dozen te wachten, samen met een extra set cylinders/zuigers, carters, versnellingsbakdelen en oude poetsdoeken
full
 
Laatst bewerkt:
had ik al gezegd dat ze in 1970 geboren is en inruil van honda four spul mischien wel eens heel goed mogelijk kan zijn? en caferacespul uiteraard ook :]
 
Nog geen 1 reactie...schande.
Iets unieks voor de liefhebber/sleutelaar :Y
Succes met de verkoop en schopje *D
 
tsss, idd, staat er toch wel al minstens paar uur op nu, had al dranghekken geplaatst hier aan de straat, mischien iets te voorbarig, maar ben van de geduldige soort, als een ware bitacticusfreak haar niet een waardige oude dag gunt, takel ik haar naar zolder, mag ze in alle rust zeldzamer worden :Y
 
Helaas niet het geld ervoor, anders kwam die wel bij mij in de garagebox :9 :P



(verhuld omhoogschopkick :+ )
 
en bedankt voor de kick, ben zelf nogal van de luie en dus geen zin om een heel verhaal op te hangen over hoe zeldzaam ze wel niet is, hoeveel ze waard is in gerestaureerde staat, hoeveel blackbomberrijders er destijds hun tanden erop kapotgebeten hebben, dat het blok gebaseerd is op de td2 racers (of was het nu andersom), dat ze in 1 of 2 (of3) trapjes loopt, dat alles erbij zit verder, dat zelfs de knierubbers gewoon weer te gebruiken zijn, En dat ze gewoon verder haast niet te vinden zijn.....veels te veel werk, doe ik dus ook niet, daarom dankuwelzeervriendelijkbeleefd voor het kickje :]
 
en bedankt voor de kick, ben zelf nogal van de luie en dus geen zin om een heel verhaal op te hangen over hoe zeldzaam ze wel niet is, hoeveel ze waard is in gerestaureerde staat, hoeveel blackbomberrijders er destijds hun tanden erop kapotgebeten hebben, dat het blok gebaseerd is op de td2 racers (of was het nu andersom), dat ze in 1 of 2 (of3) trapjes loopt, dat alles erbij zit verder, dat zelfs de knierubbers gewoon weer te gebruiken zijn, En dat ze gewoon verder haast niet te vinden zijn.....veels te veel werk, doe ik dus ook niet, daarom dankuwelzeervriendelijkbeleefd voor het kickje :]


_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- en maar een kickje
 
ook weer even een dankwoord richting belgiê deze keer dan :} . Ga dr toch maar weer op MP zetten, stond ze ook al, maar fakers, nepbieders hebben mij haar er weer af doen halen....(even diepe zucht),
 
Als ik toch ooit nog eens de ruimte krijg voor zoiets!
Lijkt me heerlijk ... beetje relaxen in een garagebox met zo'n brommer
Biertje in de hand, beetje smeer aan je hand smeren en thuis vertellen hoe hard je toch weer niet gesleuteld heb

Helaas .... m'n gixxer past net in de schuur :(

(dat was toch nog een heel verhaal voor een kickje?)
 
:} :} :}

ik kan niet anders zeggen dan "hulde"

denk er sterk over om er een "wie maakt het leukste kickitem" van te maken...de aftrap is in de vorige reactie genomen....
 
Als ik toch ooit nog eens de ruimte krijg voor zoiets!
Lijkt me heerlijk ... beetje relaxen in een garagebox met zo'n brommer
Biertje in de hand, beetje smeer aan je hand smeren en thuis vertellen hoe hard je toch weer niet gesleuteld heb.

(dat was toch nog een heel verhaal voor een kickje?)

Hahahahhahaha zo doe ik het drie keer in de week (geen wonder dat mijn honda project zo lang duurt :+ ).
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
14
Weergaven
2K
A
Reacties
5
Weergaven
2K
Anoniempje621
A
Terug
Bovenaan Onderaan