lasewr uitlaat bandit 1200

gxtream

Die hard MF'er
11 aug 2005
693
12
eindhoven
ik heb onlangs een bandit 1200 gekocht met een open pijp

ik vind, net zoals de buren dat deze pijp iets teveel herrie maakt 's ochtends vroeg

aangezien ik de motor gebruik voor woon-werk verkeer zoek ik iemand die zijn originele uitlaat inclusief linkpijp (dus vanaf collector)met mij wil ruilen.

dit gewoon non profit, ieder zijn eigen verzendkosten of bij elkaar op bezoek en verder geen kosten

mijn bandit is uit 1997 en is van het type S. ik weet zelf nog niet veel van deze motoren aangezien ik alleen aan harley's werk :+

ik ben bereikbaar op de mail en 06-16050887
full
 
Laatst bewerkt:
schopje

als iemand gewoon een originele heeft liggen maar niet wil ruilen, kopen doe ik evt ook
 
is dat met linkpijp?


Nee dat is alleen de originele einddemper. Heeft er 12 duizend km op gezeten.

Maar er zijn bolt-on adapters te koop die je op de pijp klemt en daaraan de eindpot vast bout.
 
Laatst bewerkt:
Had je deze al gezien? Vind de prijs wel aan de hoge kant (heb voor mijn motor ook onlangs een originele uitlaat gekocht voor als ik weer eens de grens over ga), de mijne inclusief linkpijp kostte me €20,-

http://link.marktplaats.nl/187558226

Een originele linkpijp heb ik (onder voorbehoud) nog wel voor je liggen.
 
Laatst bewerkt:
Had je deze al gezien? Vind de prijs wel aan de hoge kant (heb voor mijn motor ook onlangs een originele uitlaat gekocht voor als ik weer eens de grens over ga), de mijne inclusief linkpijp kostte me €20,-

http://link.marktplaats.nl/187558226

Een originele linkpijp heb ik (onder voorbehoud) nog wel voor je liggen.


Koopt hij toch jouw linkpijp en mijn einddemper (bj.2004)

Is hij weer compleet! ;)
 
Is een 2004 einddemper ook bolt-on dan?

[edit] Ik heb mijn dag niet, lees net dat je al eerder in dit topic aangeeft dat daar wel wat op de fröbelen is...[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Is een 2004 einddemper ook bolt-on dan?

[edit] Ik heb mijn dag niet, lees net dat je al eerder in dit topic aangeeft dat daar wel wat op de fröbelen is...[/edit]

Die van mij wel ;)


Is origineel wel bolt-on. TS heeft echter een slip-on die teveel lawaai maakt. Op zijn slip-onpijp kun je een adapter schroeven (RVS)

Maar met jou linkpijp is het helemaal plug-play.
 
Laatst bewerkt:
Die van mij wel ;)


Is origineel wel bolt-on. TS heeft echter een slip-on die teveel lawaai maakt. Op zijn slip-onpijp kun je een adapter schroeven (RVS)

Maar met jou linkpijp is het helemaal plug-play.

Op die fiets...

Als ik de foto van TS bekijk, vermoed ik wel dat zijn huidige linkpijp wel wat te lang is voor een originele demper ;)
 
dat denk ik ook ja, ff kijken wat we kunnen met deze info

wat vraag een ieder voor zijn aangeboden onderdeel?
 
Ik moet nog even beide linkpijpen bekijken of ze nog een beetje in orde zijn (dat ik niet straks een goede wegdoe en een slechte overhou :)). Mochten ze beide in orde zijn, mag je mijn linkpijp wel overnemen voor 10 euro ex verzendkosten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan