lease motor van de zaak

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zover ik weet, is een motor v/d zaak onbelast. Is mij een tijdje geleden gezegd door iemand van de belastingdienst. Dus geen bijtelling!
Als je het dus met je baas kan regelen.. zou ik zeggen doen!
 
Het kan, maar je werkgever moet dat ook goed vinden. Sommige werkgevers hebben liever niet eens dat je een rijbewijs A haalt of actief gebruikt.

Als je werkgever het toelaat, dan kan dat zeker wel. Gewoon eens navragen bij je werkgever of zij het goed vinden en of de lease-maatschappijen waarmee zij zaken doen ook motoren in de lease hebben. (want dat is natuurlijk ook nog een puntje...)
 
Het kan, maar je werkgever moet dat ook goed vinden. Sommige werkgevers hebben liever niet eens dat je een rijbewijs A haalt of actief gebruikt.

Als je werkgever het toelaat, dan kan dat zeker wel. Gewoon eens navragen bij je werkgever of zij het goed vinden en of de lease-maatschappijen waarmee zij zaken doen ook motoren in de lease hebben. (want dat is natuurlijk ook nog een puntje...)


Of anders bij BMW-lease regelen.
Lang niet alle reguliere leasemaatschappijen hebben ook motoren in de lease,
en als ze dat wel hebben, is dat voor schrikbarende bedragen.
Dus goed opletten!
 
Doen!

Ben namelijk chauffeur voor leasebedrijven, lijkt me leuk als ik dan betaald motor kan gaan rijden })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan