Leovince sportdemper, te veel dB's?

Jéjé

MF veteraan
12 nov 2003
1.089
0
Dronten Flevoland
Ik kan met aardig wat korting een Leovince-sportdemper kopen (nieuwe) voor op mijn Thundercatje. Is iemand bekend met deze dempers?
Is het aantal dB's nog te doen of rijd je ermee rond als een enorme ASO en trekt het aandacht van de ratt.. :X ehh politie?
 
Ik heb een niet goedgekeurde en die klinkt gewoon lekker,
pas hoog in toeren begint hij echt kabaal te maken. :P
 
Ik kan met aardig wat korting een Leovince-sportdemper kopen (nieuwe) voor op mijn Thundercatje. Is iemand bekend met deze dempers?
Is het aantal dB's nog te doen of rijd je ermee rond als een enorme ASO en trekt het aandacht van de ratt.. :X ehh politie?

Welk type demper kan je kopen?
 
Maar om even op jouw vraag terug te komen: heb er nu een Leo Vince onderzitten (Evolution II Carbon) zonder DB killer en maakt een leuk geluid , stationair een wat dieper geluid zonder de buren gelijk pissed off te hebben maar in de hogere toeren hoor je hem best wel. Er vanuit gaande dat de demper die jij kan kopen niet street legal is (who cares??) zal er best wel wat herrie inzitten.

Ach, je bent echt niet de enige met een niet geheel conform de eisen zoals gesteld gevormde demper en daarbij behorende volumeproductie zijn.

Teveel herrie is een risico nemen, te hard rijden ook :+
 
als je mocht kiezen wat voor bolt-on uitlaat
zal jullie dan nemen akrapovic of leovince of arrow
 
Dit maakt pas lawaai :X

full
 
Ik heb een compleet race systeem van LEO, en moet zeggen superrrrrrrrrr geluidje. :p

En hoe meer kilometers ik er meer gereden heb hoe lekkerder ze gaat klinken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan