Leovince voor Dylan 150

heb hem eigenlijk niet nodig, maar staat wel leuk op mijn scooter.

Ik bied je €100,- voor je leo, alleen maar omdat ik deze vroegáh ook op mijn citta had... :+ :+ :+
 
Alleen omdat jij het bent,€149.99,moet je wel snel beslissen(eenmalig aanbod!).



Wat een genereus aanbod van uwer zijde...... :z

Schheelt dat eigenlijk nog een beetje een leovunzie erop, gaat hij harder, of trekt hij sneller op?
 
Het koste mij niet eens zoveel moeite..
Tussen 5 en 10 km.
trekt alleen sneller op als je de rolletjes verwisseld.(zitten er ook bij voor 149.99)
 
wil waarschijnlijk na de zomervakantie gaan kijken voor een PS,daar past ie ook op,dus hij hoeft niet echt weg....
 
Laatst bewerkt:
A:

Wat kost verzenden van de uitlaat eigenlijk?, zijstandaard hoef ik niet :N :N

En dan heb ik nog wel een vraag, heb je advert. gezien op marktplaats, maar zit er nu een verkleuring in, en een kras?, en hoe bevestig je deze uitlaat, zie nergens een ophangpunt Theunie :?

En is hij glimmend of is hij mat?

Vergeet ff de laatste mail dus, het hangt even af van de verzendkosten nml.
 
Hij is niet gepoetst,zal dit nog even doen.
Er zit een aparte ophanging bij.
De kleur is tussen glimmend en mat in.
Verzenden zal ergens tussen de 10 en 15 euro kosten,moet dit even opvragen.
 
Hij is niet gepoetst,zal dit nog even doen.
Er zit een aparte ophanging bij.
De kleur is tussen glimmend en mat in.
Verzenden zal ergens tussen de 10 en 15 euro kosten,moet dit even opvragen.


En dus geen kras of verkleuring?, vertekend wel die foto... -O-
 
Er zit geen kras op en het enige waar hij verkleurt is is het eerste stuk van de pijp aan de motor,maar dit is normaal,dit hebben alle rvs uitlaten.
Ik heb hem zonet gepoetst met rvs polijstmiddel,je krijgt hem zelfs hoogglans als je maar lang genoeg poetst.
 
Er zit geen kras op en het enige waar hij verkleurt is is het eerste stuk van de pijp aan de motor,maar dit is normaal,dit hebben alle rvs uitlaten.
Ik heb hem zonet gepoetst met rvs polijstmiddel,je krijgt hem zelfs hoogglans als je maar lang genoeg poetst.


Ik hoor wel wat de verzendkosten zijn, maar zou wel graag voor mijn eigen gemoedsrust een foto willen zien, ik heb nml. al eens eerder een mooie uitlaat gekocht zonder hem te zien als je begrijpt wat ik bedoel.

Als het kan via de mail.. :Y


~[edit] krijg net een mailtje van iemand bij mij om de hoek(Amsterdam), ik laat je morgen even weten wat ik doe. :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan