Let op grijs grind in de bocht in Hoorn!!

knee down

Die hard MF'er
8 sep 2003
312
0
West-Friesland
Ter hoogte van de afslag Hoorn 80 (industriegebiedje van Hoorn)ligt op de Scheldeweg grijs grind in de bocht.

Ik zag het goedje eergister al liggen. Volgens mij moet de wegbeheerder er voor zorgen dat de weg schoon is en niet bezaait ligt met grind en dit grind is nog wel van dat donkergrijze spul dus 's avonds zie je het niet eens liggen...

Ik heb 0900 8844 al hierover gebeld en een vriendelijke stem aan de andere kant vertelde mij dat ze er een melding van zou maken.

Kom ik vanmorgen vroeg uit mijn werk zie ik dat het er nog steeds ligt!

Dus als je deze afslag neemt met je motor wees er even scherp op dat er troep ligt.
 
er ligt daar altijd grind B|

en je dacht toch niet dat ze dat binnen een dag opruimen he, daar meot eerst een comte voor gevormd worden en 3 jaar procedures gevolgd worden, om dan tot de ontdekking te komen dat er geen budget is om een mannetje met een bezem te sturen.




[me]baka heeft veel vertrouwen in de gemeente Hoorn[/me]
 
moet je voor de gein over de westfriese omringdijk gaan rijden, van de week op mijn plaat gegaan met m'n KTM. Lijkt wel een grindpad :(
 
ER is daar een nieuw stuk asfalt neergelegd. Prima nix mis mee. Maar ruim je troep op als je klaar bent.
Ik reed er net nog langs en uiteraard lag het er nog.

Ga nu lekker :z
 
Ter hoogte van de afslag Hoorn 80 (industriegebiedje van Hoorn)ligt op de Scheldeweg grijs grind in de bocht.

Ik zag het goedje eergister al liggen. Volgens mij moet de wegbeheerder er voor zorgen dat de weg schoon is en niet bezaait ligt met grind en dit grind is nog wel van dat donkergrijze spul dus 's avonds zie je het niet eens liggen...

Ik heb 0900 8844 al hierover gebeld en een vriendelijke stem aan de andere kant vertelde mij dat ze er een melding van zou maken.

Kom ik vanmorgen vroeg uit mijn werk zie ik dat het er nog steeds ligt!



Dus als je deze afslag neemt met je motor wees er even scherp op dat er troep ligt.
Stop de volgende keer met een in je kontzak gestopte stoffer op die plek en doe iets nuttigs,aanwijzen kan namenlijk iedereen met gemakzucht maar opruimen schuiven we liefst subiet door,zo heb ik eens de lijkwitte hersens van een met een zielig egeltje met de blote handen in de berm gelegd om daar als lekker maaltje te laten dienen voor vogels die liefst ook een lekker plekje vinden om ongestoort te schaften,en dat glibberige goedje lag niet eens in een bocht! O-)


Edit: Zo is ook een Discovery uit de bocht gevlogen en uitmekaar gespat doordat een techneut die de afdichtingsringconstructiefout zag en klapper van te voren zag aankomen er enkel tevergeefs melding van maakte ipv de gehele ruimteraket dan maar te vakkundig te saboteren om daarmee een heleboel levens te redden -O-
 
Laatst bewerkt:
Bullshit , waar betaal je dan wegenbelasting voor , ooh sry das toch voor de salaris verhoging van de 1st & 2de kamer , nou vooruit dan maar , de ministers moeten ook eten , ik zal in het vervolg een bezem aan mijn motor vastbinden en de weg schoonmaken :(
 
Bullshit , waar betaal je dan wegenbelasting voor , ooh sry das toch voor de salaris verhoging van de 1st & 2de kamer , nou vooruit dan maar , de ministers moeten ook eten , ik zal in het vervolg een bezem aan mijn motor vastbinden en de weg schoonmaken :(

Hulde voor je baanvegendwerk alvast,van een vriendelijke lach die je echt niet krijgt van praktisch alle als robotjes functionerende passanten moet je het echt niet hebben '(




:} verander de wereld begin bij jezelf :Y
 
Stop de volgende keer met een in je kontzak gestopte stoffer op die plek en doe iets nuttigs,aanwijzen kan namenlijk iedereen met gemakzucht maar opruimen schuiven we liefst subiet door,zo heb ik eens de lijkwitte hersens van een met een zielig egeltje met de blote handen in de berm gelegd om daar als lekker maaltje te laten dienen voor vogels die liefst ook een lekker plekje vinden om ongestoort te schaften,en dat glibberige goedje lag niet eens in een bocht! O-)


Edit: Zo is ook een Discovery uit de bocht gevlogen en uitmekaar gespat doordat een techneut die de afdichtingsringconstructiefout zag en klapper van te voren zag aankomen er enkel tevergeefs melding van maakte ipv de gehele ruimteraket dan maar te vakkundig te saboteren om daarmee een heleboel levens te redden -O-

Tuurlijk...en terwijl jij lekker met je stoffertje in de bocht aan het vegen bent rijdt er een of andere dwaas over je heen... |( |(

Ik laat dat soort acties liever over aan de wegenbeheerders..die kunnen de boel ook ff afzetten... B|
 
Tuurlijk...en terwijl jij lekker met je stoffertje in de bocht aan het vegen bent rijdt er een of andere dwaas over je heen... |( |(

Ik laat dat soort acties liever over aan de wegenbeheerders..die kunnen de boel ook ff afzetten... B|

Ik heb medelijden met je ,dat je het niet aandurft vanwege de kwaliteiten van de jouw bekende beschermengel en je zintuigen :+

Misschien een beter genomen voorbeeld ter illustratie nog even zijn de spotjes van de overheid op Tv waarin duidelijk aan het verstand word gebracht dat het prijzenswaardiger is om niet te blijven toekijken met passanten hoe tuig iemand inelkaar aan het trappen/slaan gaat/is maar beter niet tewachten op de politie die je gelijk hebt geallarmeerd maar zelf ook op de plek van het onheil iets nuttigs gaan doen allleen of met behulp van passanten om het kwaad in de kiem te smoren,of je moet uit hetzelfde brandhout gesneden zijn dat je jeje uit de voeten/wielen wegmaakt :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan