Leuke Suzuki SV650 N bj. 2001 evt. 25kw rijbewijs €1.750,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sparxx

MF veteraan
5 okt 2003
5.341
2
Enschede
Omdat ik toch weer voor een zwaardere ga. Ideale beginnersmotor, maar ook voor de gevorderde motorrijder een hele fijne motor. Niet de allermooiste meer, maar wel een technisch goede. Altijd goed onderhouden geweest bij de dealer. Recent nog een kleine beurt en ook is er een nieuwe kettingset op gekomen. Er zit een 25kw set bij met goedkeuring. Dus niet op kenteken. Maar de meeste verzekeraars accepteren de goedkeuring. Momenteel zit de 25kw set er niet in.

Gegevens motor:
- Suzuki SV650 N
- Bouwjaar 2001
- KM stand 90750 km

Extra's:
- Xenon verlichting
- Kleine knipperlichten voor/achter
- 25kw set

Vaste prijs:
1750 euro


34j6uqa.jpg


213klzs.jpg


dvfzux.jpg


21esu1v.jpg


10mr3fk.jpg
 
Omdat ik toch weer voor een zwaardere ga. Ideale beginnersmotor, maar ook voor de gevorderde motorrijder een hele fijne motor. Niet de allermooiste meer, maar wel een technisch goede. Altijd goed onderhouden geweest bij de dealer. Recent nog een kleine beurt en ook is er een nieuwe kettingset op gekomen. Er zit een 25kw set bij met goedkeuring. Dus niet op kenteken. Maar de meeste verzekeraars accepteren de goedkeuring. Momenteel zit de 25kw set er niet in.

Gegevens motor:
- Suzuki SV650 N
- Bouwjaar 2001
- KM stand 90750 km

Extra's:
- Xenon verlichting
- Kleine knipperlichten voor/achter
- 25kw set

Vaste prijs:
1750 euro


[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
scherp aan de prijs :Y
 
Nee sorry. Ga zometeen weer naar een VTR/TL1000.

Zit nu een open uitlaat op de SV. Ook heb ik het ruitje er weer opgezet en de beugel voor een duo passagier achter. Daarnaast remblokken voor vervangen. Hielplaatjes, radiator en waterpomp weer netjes zwart gespoten.

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan