M-F MegaTour 2005

Waar gaan we heen..? :P

  • Schwarzwald

    Stemmen: 19 50,0%
  • het Zwarte Woud

    Stemmen: 19 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    38

Arckira

MF veteraan
15 jul 2002
12.732
26
..een dorp, bij Utrecht
Owkee, ik heb er ff over nagedacht en...ik doe 't! *D Ik wil ga deze zomer een tour-weekend 'regelen'.. 8-)
In 't kort komt het hierop neer dat je op donderdag naar camping 1 rijdt en daar je tent(je) opslaat/zet (..'s-avonds wat eten & drinken en gezellig OH-en, beetje sterke verhalen ophangen :X ..), de volgende morgen krijg je de route voor die dag en rijdt je naar camping 2...en de dag erna ook nog naar 3.. :P (..en uiteraard ook nog eens naar huis :z ..)
Ik zorg voor de routes en 'regel' (..lees: bespreek..) de campings. Het gaat een lang weekend :] worden, van donderdag t/m zondag en de data's zijn 14, 15, 16 en 17 juli, dat zijn dus 3 overnachtingen. Ik kies bewust voor campings want tesamen met de rijkosten en het eten & drinken kost zo'n weekend al genoeg..
Voor de overnachtingen en ontbijten moet je rekenen op ongeveer 40,- euro..
Om het nog leuker :+ makkelijk te maken mogen jullie kiezen uit 2 'gebieden'..de Vogezen of, geen misverstanden te krijgen en jullie een handje te helpen (..er was toch al een lichte voorkeur ;) ..) gaan we naar het Zwarte Woud.. :9~ ;)
Geef maar aan of hier belangstelling voor is..minimale deelname, eh..1 ;) ..maximaal..geen idee! :)
De routes kunnen in groepen of individueel gereden worden.


De deelnemers: ..ik zet gewoon iedereen in de lijst die belangstelling heeft getoond, als je toch niet meegaat schrap ik die naam gewoon.. ;)

Arckira ..- kawasakiZ750 - ziet 't helemaal zitten! *D *O*
motorfreakje ..- kawasakiZXR400gps - 't liefst zonder bagage.. O-)
Redline Rider ..- suzukiGSX750R - met eXtra bagage.. })
Viccie ..eventueel als 'cardriver'.. '(
Spider ..- yamahaFazer1000 - gaat gewoon mee! 8-) Als ze een motor heeft..en die heeft ze *O* *D *O* *D *O* *D !
Fuck Het Milieu ..- yamahaFJR1300 - zorgt voor muziek.. *O* *D *O*
Darth Dave ..- kawasakiZXR1200 - zonder koffers.. :P
The Zoo ..- hondaShadowAce750 - als 'ie het op de snelweg bij kan houden..en tuurlijk kan 'ie dat!.. :P
Kofferrrek ..- suzukiGSX1100F - met koffers.. :?
NLS ..als 'ie in NL is..(..vanuit D mag ook hoor! *D ..
Update ..als 'ie vrij kan regelen..
Lientie ..zie hierboven.. O-)
Dirk130 ..met vrouw en kind/auto.. :?
drsrob ..- yamahaXJR1300special..ook als 'ie vrij kan regelen geregeld!.. ;)
Svijf ..- kawaZX6R - als 'ie mag..mag dus niet!.. :P
Kaasszje + Kaat ..- yamFazer1000 - als 'ie het kan 'regelen'....jammer..
Remakil ..- suzuki650V-strom - 2brothers racing is compleet.. :+
duivelinnetje ..- hondaNighthawk450 - gaat natuurlijk met haar duivel mee!.. 8-)
V FRed S ..- hondaVFR800i ;) - blij dattie 'onderdak' heeft.. :z
Dropkick ..- yamThundercat600 - onder groot voorbehoud.. '(
SuperKris ..- kawasakiZXR400 - are we go..Senna.. :? :+
Rob RD ....op de 2-takt..'t zit er niet in.... '(
Loesje ..- hondaHawk647 - natuurlijk! *D
kleintje_b..- tsja..welke :? - na goed overleg.. ;)
VFR750F_fanatic....ook als 'ie het kan regelen.. '(
Anne ..- is 't nou een Virago :? - ..kan de uitdaging niet weerstaan, maar kan helaas niet mee.. '(
Schetterbekkie ..- hondaNTV650 - we bedoelen wat je begrijpt!.. :)
Zeta-boy ..- R6 - als 'ie kan.... :Y
Gerrider ..- yamahaFZR - heeft iig interresse en gaat dus mee.... })
CTRL-C ..- ? - gaat ook gewoon mee, M-Férs leren kennen.... :o ;)
Ertje650 ..- suzukiSV650! - op aanraden van VFRed S..thanx!.. 8-)
superrrjust .. - hondaFireblade - om buitenland ervaring op te doen!.. .. *D



07-04: De campings hebben geantwoord, we zijn welkom.. :? })

*****: De routes zijn uitgewerkt, we gaan kilometers maken.. 8-)

13-05: Inschrijf formulieren zijn onderweg! *D ..en ook al weer retour! ;) ..keep them comin'! *D

13-05: Als ik de inschrijf formulieren terug heb (..dan heb ik jullie adressen..), stuur ik 'ruim vantevoren' een routebeschrijving voor de donderdag..kan iedereen voor zichzelf uitmaken hoe laat 'ie vertrekt en eventueel afspreken met anderen.. ;)

Het is dus wel belangrijk het formulier terug te sturen!!!
:Y ..ik mis er nog een paar..en als ik geen adres heb, stuur ik geen route..sorry, maar helaas! Nog 1 ruime week.. })

1 juli, de uiterste inschrijfdatum, is verstreken..ik heb van een paar belangstellenden geen inschrijf formulier ontvangen..die krijgen dus, tenzij ze zo snel mogelijk reageren, geen route toegestuurd! :N Degenen die wel hebben ingeschreven stuur ik dit weekend wel de route! *D :Y

update, 05-07-'05: Alle inschrijvingen zijn binnen, en de routes de deur uit! :Y Ik verwacht dan ook iedereen op de camping volgende week donderdag..no excuse! 8-) ;)

Na uitvoerig overleg met de campings is gebleken dat er niet overal genoeg ruimte is voor al onze tentjes..we zullen dus iets moeten verzinnen..meerdere personen bijelkaar in de tent denk ik..voor de stelletjes onder ons geen probleem, maar voor de anderen :? :P Denk hier even over na!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
goed idee

maar ik ga niet weer net als vorig jaar met al die bepakking rond rijden
je zou eigenlijk in zoeen trekkers hutje (graag niet verkeerd oppakken) moeten overnachten hoef je niet zo veel spullen mee te zeulen

zal eens met mijn wederhelft overleggen
 
goed idee

maar ik ga niet weer net als vorig jaar met al die bepakking rond rijden
je zou eigenlijk in zoeen trekkers hutje (graag niet verkeerd oppakken) moeten overnachten hoef je niet zo veel spullen mee te zeulen

zal eens met mijn wederhelft overleggen
Hmz, ja dat van die trekkershutjes is wel leuk hoor freakje, maar vindt die maar eens in 't buitenland :? ..ik zou 't echt niet weten..
En daar komt bij dat als de groep wat groter wordt/is je niet zo snel terecht kunt.
Als jouw wederhelft nou de tent neemt, hoef jij alleen je slaapzak mee te nemen..en wat schoon ondergoed! :P
En anders mag je wel in mijn tentje slapen.. :z
Voor die 4 dagen hoef je niet zoveel mee te nemen hoor! :+
 
Tja, als ik dan al niet stiekum op vakantie ben dan he?

Maar Freakje gaat mee, is kijken of we Red Line Rider goed dronken kunnen krijgen.
Vindt ie de volgende dag 2 halve kippen in zijn tent ;)

ALs het de Vogezen niet wordt kunnen we altijd nog Vozen in het Zwarte Woud.
 
Leuk initiatief Arckira. Ik zal in ieder geval dit topic in de gaten houden en ik laat het je weten als ik mee ga/mee mag/mee wil :+ /mee kan.

Maar elke keer een andere camping dus elke dag tent opzetten, tent afbreken, en elke keer de motor weer bepakken? En elke keer rijden met bepakking
elefant.gif
:? ? Misschien is één camping van waaruit je verschillende ritjes rijdt handiger.
 
Maar elke keer een andere camping dus elke dag tent opzetten, tent afbreken, en elke keer de motor weer bepakken? En elke keer rijden met bepakking (Afbeelding) :? ? Misschien is één camping van waaruit je verschillende ritjes rijdt handiger.
Rijden met bepakking is best leuk, wat meer druk op je achterwiel enzo ;)
 
Leuk initiatief Arckira. Ik zal in ieder geval dit topic in de gaten houden en ik laat het je weten als ik mee ga/mee mag/mee wil :+ /mee kan.

Maar elke keer een andere camping dus elke dag tent opzetten, tent afbreken, en elke keer de motor weer bepakken? En elke keer rijden met bepakking (Afbeelding) :? ? Misschien is één camping van waaruit je verschillende ritjes rijdt handiger.
Yep, dat heb je snel door Dave! :+ ;) 't Lijkt een heel gedoe, maar neem van mij aan..'t heeft iets.. ;)
En natuurlijk is het een kwestie van 'light travelling' :] Ga maar na..wat heb je nou nodig :? 1 tenje, 1 slaapzak, 1 luchtbedje/matje, 4 onderbroeken, sokken, shirtjes, 1 trui/jasje en toilet/douchespullen..wat weegt dat nou helemaal.. :? ;)

..'t is net een Bol d'Or, maar dan langer :P ..
 
Tja, als ik dan al niet stiekum op vakantie ben dan he?
Dat zou dan idd stiekum zijn, ik heb 't je laatst nog gevraagd! :(
Maar Freakje gaat mee, is kijken of we Red Line Rider goed dronken kunnen krijgen.
Vindt ie de volgende dag 2 halve kippen in zijn tent ;)
:9
ALs het de Vogezen niet wordt kunnen we altijd nog Vozen in het Zwarte Woud.
Daar ziet 't nu al naar uit! ;)
 
Yep, dat heb je snel door Dave! :+ ;) 't Lijkt een heel gedoe, maar neem van mij aan..'t heeft iets.. ;)

Rijden met bepakking heeft dat iets? :?

full


Ik heb dus geen slanke zadeltassen maar lompe zijkoffers die wel gemakkelijk op de motor geklikt kunnen worden, maar ik word er niet vrolijker van als ik opeens met een lompe Tie-fighter moet rijden* :o .

*Maar er kan zo wel veel mee zelfs één van jullie beautycases ;) .
 
Rijden met bepakking heeft dat iets? :?

full


bla bla bla....ik kan eigenlijk niet rijden....bla bla bla.

Maar er kan zo wel veel mee zelfs één van jullie beautycases] ;) .
Beautycase heb ik nog niet, maar als ik tegen die tijd uit de kast gekomen ben dan ben jij de eerste die het weet ;)
 
Rijden met bepakking heeft dat iets? :?

(Afbeelding)

Ik heb dus geen slanke zadeltassen maar lompe zijkoffers die wel gemakkelijk op de motor geklikt kunnen worden, maar ik word er niet vrolijker van als ik opeens met een lompe Tie-fighter moet rijden* :o .

*Maar er kan zo wel veel mee zelfs één van jullie beautycases ;) .
Hey, maar Dave..we gaan geen 3 weken op vakantie! :P Tas/rol achterop + tentje en een tanktas..klaar! ;)
 
Leuk idee, maar ik heb al meerdere vakanties dit jaar,
waarvan een op de motor.

Wat een gezuer over bepakking meeslepen, en tentje opzetten...
Tentje opzetten kan in pak m beet vijf minuten.
anders heb je de verkeerde tent gekocht/geleend...

Overdag zit je op de motor, dus heb je je motorpak aan.
's avonds lekker in korte broek en tshirt rondlopen,
een extra set ondergoed mee, klaar.

Gaat maar om een paar dagen zo te lezen.
Dus wat nou elke dag schone kleren aan, wat nou elke dag
een schone handdoek.

Of te wel, een tanktas + een rolletje achterop is genoeg.
 
Beetje motorrijden ... tentje opzetten ... bbq-en ... biertje drinken ... Klinkt goed :)
 
Komt wel goed allemaal..

@Arckira
Wat is trouwens de uiterste datum dat je kunt opgeven dat je meegaat?
 
Leuk idee, maar ik heb al meerdere vakanties dit jaar,
waarvan een op de motor.

Wat een gezuer over bepakking meeslepen, en tentje opzetten...
Tentje opzetten kan in pak m beet vijf minuten.
anders heb je de verkeerde tent gekocht/geleend...

Overdag zit je op de motor, dus heb je je motorpak aan.
's avonds lekker in korte broek en tshirt rondlopen,
een extra set ondergoed mee, klaar.

Gaat maar om een paar dagen zo te lezen.
Dus wat nou elke dag schone kleren aan, wat nou elke dag
een schone handdoek.

Of te wel, een tanktas + een rolletje achterop is genoeg.
:^ ..dat zeg ik! ;)
 
Zoals ik vanmiddag in Meerkerk al aangaf, wil ik ook wel mee.
Zal deze week de vakantieplanning op m'n werk eens checken.
Als de datum definitief is, kan ik het verlof regelen.
 
Lijkt mij een leuk idee. Heb rond die tijd al een korte Eiffelvakantie achter de rug. Ik kijk nog wel even naar mijn vakantie. Als ik kan wil ik graag mee. Wat betreft de bepakking: "Op een XJ kan heel wat mee." ;)

Ik laat nog van mij horen. Leuk initiatief overigens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan