M6 Binnenzeskantboutjes gezocht! (met karteling op kop)

RenaatXS

Die hard MF'er
Hello,

ik ben voor m'n pa op zoek naar inbusboutjes met deze schuine karteling op de kop:
5ph5ap.jpg


Je zou hem, zijn Ducati en mij een groot plezier doen als je kan zeggen waar deze boutjes te vinden zijn. M6 hebben we het meest nodig, maar M8 en M10 zijn ook welkom want het ziet er wel lekker fancy uit, deze inbusjes. Liefst gegalvaniseerd, RVS inox mag natuurlijk ook.

Alvast bedankt!
 
Zal morgen op het werk ff vragen
Hoeveel van welke maat? :)
Kan ze wel voor je bestellen dan als we ze hebben.. zijn 12.9 kwaliteit boutjes dan en wel zwart gecoat :)
 
Laatst bewerkt:
Zal morgen op het werk ff vragen
Hoeveel van welke maat? :)
Kan ze wel voor je bestellen dan als we ze hebben.. zijn 12.9 kwaliteit boutjes dan en wel zwart gecoat :)
Zo das leuk. Ik zou wel graag even weten hoeveel ze kosten per stuk dan ;) Aangezien het St 12.9 is zullen ze misschien wel wat duurder uitvallen. Als het meevalt mag het een doosje van 100 zijn, in het duurdere geval misschien toch iets minder.

Voorkeur gaat uit naar de langst mogelijke lengte die volledige draad heeft.
 
Hmm kan ze niks goedkoper krigen als dat je dat zelf kan dus helaas :)

Fabory hengelo(en vast ook de andere filialen :P ) verkoopt ze in doosjes van 50, 100 enz, maar ook wel per 10 als je er om vraagt :)

en als het nou om 5, 6 boutjes gaat, kan ik ze wel uit m'n eigen voorraad geven maar 100 niet :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan