Making "THE real (v)MAXicosi"

Double Bee

MF'er
4 apr 2010
165
0
Genemuiden
Hallo,

Ik heb inmiddels een V-Max en een Stern zijspan, deze moeten worden samengevoegd.
Een paar kennissen (jullie kennen ze wel) helpen hiermee en ik hoop dat ik ook van jullie kennis gebruik kan maken.
Anders, misschien leuk om mee te lezen.

Foto-6PUYNMNJ-D.jpg


Groet,
BB
 
Haha mooie topictitel. BB? Nooit van gehoord! (voor dat ik vier was)

welkom hier Bas!
 
Dat komt door posten via veel te kleine telefoon :(
 
De brommer moet een paar nieuwe sloffen hebben, V-Max kan enkel vooruit.
XJ900 Diversion zou moeten (na kleine aanpassing) passen, iemand ervaring mee?

Ik zoek ook nog een paar wielen. :')
 
Ja dat is de ouwe die kwastert ook heeft. Je moet ff kijken naar de Diversion.
 
Ik zou er lekker de VMax aan laten. 8-)

Dat zware spul (net als grote Harleys en grote Guzzi's) is vooral lekker om te toeren of hard rechtdoor met die dikke motorblokken erin. Maar op een slingerweggetje maakt dat met een span ernaast ineens haast niks meer uit. De breedte van het stuur en de naloop van het voorwiel maken veel meer uit. En dat krijgen ze bij BSC wel in orde dat ie lekker stuurt. ;)
 
Het gaat ook enkel om het achterwiel.
V-Max kan rechtdoor, voor bochtenwerk en zijdelingse krachten zijn de wielen, brug en vork bagger.
Dat moet steviger
 
Vooral, de wielmaat is niet handig. Er past geen autoband op de oem velg.
 
Zou het achterwiel van zo'n Venture niet passen? Of is dat dezelfde maat?
De achterbrug is natuurlijk heel geschikt om een mooi hekwerk onder te lassen, daar gaat Lasmaot zich vast mee vermaken.
 
zeker, had al bedacht om daar een zelfde maat buis bij onder door te lassen of iets dergelijks.
hekwerk is ook optie, is wel zaak dat er niet over de gehele lengte af te gaan lassen ivm trekken e.d. we verzinnen wel wat natuurlijk met wat pils erbij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan