Marianne87

Marianne87

MF veteraan
27 feb 2011
7.785
0
Goes
Hej iedereen,

Ik ben Marianne, 23 jaar en eind november geslaagd voor mijn motorrijbewijs. Twee weken geleden heb ik mijn motor gekocht: een Kawasaki Ninja 250 *D. Dus het werd tijd om me maar eens aan te melden bij dit forum :]

Groetjes!
 
:W Marianne
full
Gefeliciteerd
met het behalen van je Atje en je :]
Als je de icoon wilt resizen, even hier vragen.

full
 
Laatst bewerkt:
Hej,

Thanks!
Komt helemaal goed, k heb van het weekend weer wat km's gemaakt. Maar het is eigenlijk nog te koud met n leren pak :/ . Hopen dat het snel wat warmer wordt! *O*
 
Hej,

Jaa ik ben ook heel blij met mn motor *O*


welkom hier!
als je een lekker fleece vestje en thermo kleding onder je pak doet scheelt het al een hoop!

Jaa ik heb nu thermokleding onder mn pak, scheelt idd een hoop, maar t zijn vooral mn handen haha!
 
Welkom Marianne!

Je hebt je Kawa bij Motoport Goes gekocht zeker?
Leuke zaak, daar komt de Z 750 van een vriend ook vandaan :Y
 
Laatst bewerkt:
Haha, ja die thermohandschoentjes zullen vast wel bestaan, k zal eens op zoek gaan!

Nee, ik heb hem particulier gekocht.. ben wel n tijdje geleden wezen kijken bij Motoport hier. Daar staat volgens mij een nieuwe uit 2010. Heb daar minstens een half uur rondgelopen, en ook nog bij de kleding en schoenen en dergelijke (heb denk ik heel de zaak gezien), en niemand kwam vragen of ik iets zocht haha :9 . Ik zocht ook niks (was alleen maar fftjes aan het rondkijken), dus dat kwam goed uit.. Ze zijn gelukkig niet zo opdringerig!
Zie er denk ik te jong uit om motor te rijden _O-
 
Motoport Rockanje is ook een aanrader, wel wat minder aanbod dan in Goes maar het personeel is heel vriendelijk en deskundig. Ik kan het weten want ik kom daar al jaaaaaaren :P

Wel respect trouwens, een beginner op zo'n nieuwe motor :]
 
Motoport Rockanje is ook een aanrader, wel wat minder aanbod dan in Goes maar het personeel is heel vriendelijk en deskundig. Ik kan het weten want ik kom daar al jaaaaaaren :P

Wel respect trouwens, een beginner op zo'n nieuwe motor :]

Haha al jaaaaren?
K heb geen nieuwe motor, wel n bijna nieuwe uit 2009 met 3300km
Maar wel zo'n mooie!
 
Haha al jaaaaren?
K heb geen nieuwe motor, wel n bijna nieuwe uit 2009 met 3300km
Maar wel zo'n mooie!

Dat zeg ik, een vrijwel nieuwe motor ;)

Ik kom er al vanaf mn 16e denk ik, dat is inmiddels al 8 jaar terug....dus ik kom er al jaaaaaren :P

Het is zeker een bezoekje waard, al is het maar omdat je vanaf Goes leuk binnendoor kunt rijden :Y
 
Dat zeg ik, een vrijwel nieuwe motor ;)

Ik kom er al vanaf mn 16e denk ik, dat is inmiddels al 8 jaar terug....dus ik kom er al jaaaaaren :P

Het is zeker een bezoekje waard, al is het maar omdat je vanaf Goes leuk binnendoor kunt rijden :Y


Oke ja dat is al een tijdje dan.. had je toen al een motor op het oog?
Mijn motor staat nog bij mijn ouders in Heesch, dus ben eigenlijk (voorlopig) alleen in het weekend op de motor te vinden..
 
Oke ja dat is al een tijdje dan.. had je toen al een motor op het oog?
Mijn motor staat nog bij mijn ouders in Heesch, dus ben eigenlijk (voorlopig) alleen in het weekend op de motor te vinden..

Stuur me anders een pb'tje (privébericht), de mods houden niet zo van chatten in topics ;)

Je kan de pb functie aanzetten onder 'Voorkeuren'...
 
Terug
Bovenaan Onderaan