Iron Horse
MF veteraan
Ik heb woensdag de Five Hundred (Red) gekocht in Lichtenvoorde. Twee keer een proefrit gemaakt en het is wel even wennen want de zit is wat spartaans. Ik heb net m'n V-Strom verkocht en de Vespa 300 hier ingeruild tegen een nette prijs. Het is niet alleen retro maar je rijdt ook echt een brommert uit de vergane glorie. Voorrem is nog heel zwak maar op het Duitse forum zeggen ze dat dit moet inlopen. We zullen het zien en anders Stahlflex leiding en mogelijk andere remblokken.
Ik kende hem ook niet en heb hem op de motorbeurs voor het eerst gezien. Veel over gelezen en dan blijkt dat ondanks dat het een "Chinees" is dat ze bijna overal worden geprezen en goed uit testen komen. Mijn eerste wens was een Kawa W800 maar die kost 10 mille en is nauwelijks tweedehands tegen een redelijke prijs te krijgen. En aangezien ik nog maar weinig en alleen recreatief rijd leek me dit een aardig alternatief.
Ik las ook iets over Arie Molenaar. Die wil z'n zakken weer vullen. Afleveringskosten voor een motor van 4995 euro maar liefst 400 euro. Ik betaal nu 199 en daar zit de 1000 beurt bij in inclusief controle klepspeling.
Nog even geduld, volgende week staat hij bij mij in de garage.
Ik kende hem ook niet en heb hem op de motorbeurs voor het eerst gezien. Veel over gelezen en dan blijkt dat ondanks dat het een "Chinees" is dat ze bijna overal worden geprezen en goed uit testen komen. Mijn eerste wens was een Kawa W800 maar die kost 10 mille en is nauwelijks tweedehands tegen een redelijke prijs te krijgen. En aangezien ik nog maar weinig en alleen recreatief rijd leek me dit een aardig alternatief.
Ik las ook iets over Arie Molenaar. Die wil z'n zakken weer vullen. Afleveringskosten voor een motor van 4995 euro maar liefst 400 euro. Ik betaal nu 199 en daar zit de 1000 beurt bij in inclusief controle klepspeling.
Nog even geduld, volgende week staat hij bij mij in de garage.