Meeting Veenendaal vanaf Overijssel

Black Eagle

MF veteraan
14 jan 2003
1.574
0
Almelo Overijssel
Hey Mensen,

Even een forumpie voor de tukkers onder ons die met meerdere willen rijden richting Veenendaal vanuit overijssel..

Alleen rijden is ook zo saai, dus wie wil er mee, en waar gaan we verzamelen..

Ik woon zelf in Almelo, dus had gedacht Ergens bij deventer...

En de tijd ? :P

Reageren maar :)
 
goeiedag tukkers,

Wij vertrekken ook 1 juni naar veenendaal met ongeveer 5 motoren vanuit Enschede, ik vind het wel een goed idee om op de carpoolstrook Deventer wat af te spreken(die zit pal onder de a1)ik hou dit topic wel ff in de gaten over welke tijd we afspreken,

groeten Fiasco2003
 
Deventer lijkt mij prima..

Ik kom zeker en als alles mee zit (weer en zin) gaan er nog drie mee....

Hoelaat wouden de heren daar afspreken??
 
Van der valk is prima (dan heb ik de motor nog niet eens op temp :P ).

Om 10:00 in veenendaal en de routeplanner geeft 110km snelweg aan, dus iets van 8:30 vertrek? (beetje speling voor pauze en deventer).
Dan zijn we denk ik wel om 9:00 in deventer.

Er gaan waarschijnlijk nog twee brikken mee vanaf hengelo.
 
Laatst bewerkt:
Routeoverzicht:
full
 
Ok, dan..

Dus laten we afspreken Van de Valk in Hengelo tegen 8:30 vertrekken.

9.00 aankomst Deventer A1 Carpoolplaats...

Jullie horen me wel aankomen ;)

Zie ik jullie...

zo maar doen dan ?
 
Hoi allemaal,wilde ik aleen nog ff 1 ding toevoegen aan dit verhaal,is het geen goed idee om om 9 uur te verzamelen in Hengelo???Zijn we om half 10 in Deventer en nog voor half 11 in Veenendaal,ik bedoel ik hoef er niet als eerste te staan en ik heb ook een beetje moeite om zo vroeg mijn bed uit te komen :Z
Ik hoor wel of hier nog meer animo voor is???

groeten Fiasco2003
 
Hallo allemaal ben er ook voor om in Hengelo af te spreken om een uur of 9
als we dan om half 11 of 11 uur in veenendaal zijn is mij vroeg genoeg.
WE blijven toch tot 12.30 in Veenendaal.
zou toch al met fiasco meerijden :]
 
Laatst bewerkt:
Hoi allemaal,wilde ik aleen nog ff 1 ding toevoegen aan dit verhaal,is het geen goed idee om om 9 uur te verzamelen in Hengelo???Zijn we om half 10 in Deventer en nog voor half 11 in Veenendaal,ik bedoel ik hoef er niet als eerste te staan en ik heb ook een beetje moeite om zo vroeg mijn bed uit te komen :Z
Ik hoor wel of hier nog meer animo voor is???

groeten Fiasco2003

Da's waar, we hebben tijd zat. Ik ben er ook om 9:00.
 
Omdat het nu zo ver is dat ik ook weer mee ga kom ik ook maar naar de VDV, om 9 uur :Z

Jeroen, je hebt de eer je brommer een beetje warmer te draaien, kom eerst bij mij langs om een duo op te pikken })
 
Mooi bedankt dat jullie ook ff aan mij denken,scheelt me toch weer een half uurtje :Z

ps:komen er nu ook nog mensen naar de carpoolstrook in Deventer???(nou ja,we komen er toch langs,kunnen we altijd ff checken tegen half 10 daarzo en ff een peukie roken!?)

ps2:als het die betreffende morgen 1 juni met bakken uit de lucht komt dan hoeven jullie niet op mij te rekenen,oke?

groeten Fiasco2003
 
Ik sta om 9:30 op de carpoolstrook in Deventer met nog een paar bikkers..
En voor mij geldt het zelfde als het met bakken uit de lucht komt ben ik niet :X
 
zozo...


Dat wordt een beste groep :)

Maareh, met regenen blijft ie ook onder zeil :P

9.00 weg uit hengelo
9.30 stop in deventer (carpool A1)

roken

Vertrekken :)

eehm...totaal aantal rijders....

geen idee....stuk of 15 nu ? :P
 
Als ik vrij kan krijgen en het blijft droog wil ik graag meerijden.

Maar welke carpoolplaats in Deventer bedoelen jullie, je hebt er namelijk twee bij afslag nr.24 (Deventer-oost) en eentje bij afslag nr.23 (Deventer)
 
Terug
Bovenaan Onderaan