*MegaMeeting* - 06 Mei 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.
De parkeerplaats heeft niet genoeg ruimte, maar als je naar de MAC toe ga, rij je op een rotonde af, net voor de parkeerplaats, en als je bij die rotonde rechtdoor ga rij je in een lange straat waar nog genoeg plek is om te parkeren.

Wat de MAC en BK betreft, de snelweg loopt tussen de BK en MAC in. Als je van Arnhem af kom heb je de BK links van de snelweg en de MAC rechts van de snelweg :)
 
De parkeerplaats heeft niet genoeg ruimte, maar als je naar de MAC toe ga, rij je op een rotonde af, net voor de parkeerplaats, en als je bij die rotonde rechtdoor ga rij je in een lange straat waar nog genoeg plek is om te parkeren.

Wat de MAC en BK betreft, de snelweg loopt tussen de BK en MAC in. Als je van Arnhem af kom heb je de BK links van de snelweg en de MAC rechts van de snelweg :)
volgens mij ben je een vaste klant :+




zow...de ts heeft nog een aardige lijst bij te werken 8-)
 
Leuk initiatief om dit topic te openen, maar als er net zo veel mensen (of zelfs meer) komen als vorig jaar dan is er echt niet genoeg parkeerruimte. Bovendien is een rit sowieso kansloos met zoveel mensen Voor hetzelfde geld ga je achter een groepje aan, blijken ze heel ergens anders heen te gaan... :P

Met zoveel man is het gewoon ieder voor zich :+


Ging toch prima vorig jaar :?

Ik heb s avonds gewoon naast dezelfde man geslapen in een bekende omgeving dus blijkbaar ben ik toch achter het juiste groepje aangereden :+ :P
 
*O* *O* Ik ben er ook bij (plus 1) *O* *O*
En ik denk dat Powerranger ook zeker van de partij is.

en het is pas februari...nog wel lang wachten tot mei.... -O-
 
Als het mijn vrije weekend ben ik er zeker bij met mijn Mille!

Zal ff mijn vaste maatjes proberen aan te sporen om ook te komen!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan