Megameeting Veenendaal Poll EHBO

Heb jij EHBO

  • JA

    Stemmen: 17 30,9%
  • NEE

    Stemmen: 38 69,1%

  • Totaal aantal stemmers
    55

Black Eagle

MF veteraan
14 jan 2003
1.574
0
Almelo Overijssel
Hallo Mensen,

Even een topic aangemaakt om te weten te komen wie er EHBO heeft.

Wel handig als je met 200 motorrijders bij elkaar rijdt en er gebeurt iets..

Hopen van niet, maar beter voorkomen dan genezen :P
 
})


Ach ja... als ik je maar persoonlijk kan Reanimeren he Bikermousje ?? :}


Maarre hij heeft gelijk.. door veranderen werk en alles wat erbij speelde is mijn diploma verlopen.. en om weer te gaan vliegen om de laatste lessen te gaan achterhalen zag ik nu niet meer zitten..

Maar ik kan assisteren met Bikermouse als het onverhoopt nodig mocht zijn
We hebben beide ook onze reanimatie..
 
Helaas geen EHBO. De meldkamer van de wegenwacht wordt op de hoogte gebracht van onze aanwezigheid dus voor motorhulp en EHBO zijn er waarschijnlijk wat extra hulpdiensten in de omgeving aanwezig ...
 
EHBO-kennis (plus reanimatie) aanwezig...plus BHV, plus Brandweer... ook een kleine verbanddoos in de koffer bij me (Gaat tegenwoordig mee met elke meeting, dus ook Heerlen e.d.).

Moet nog een grote schaar hebben om in al die leren pakken te mogen knippen :P
 
Laatst bewerkt:
Mijne is nog niet verlopen ( eind dit jaar ergens ) maar heb dus ook EHBO Verbandleer + Reanimatie :)
 
Ik is brandweervrouw en update regelmatig mijn 'levensreddende handelingen'. Geen officieel ehbo diploma maar ken verbinden ed. En reanimeren :)

Grtzzz
 
heb net meegeholpen met een jeugd EHBO cursus op school, was zeer leerzaam.( 13 weken lang)

helaas heb ik zelf geen officiele Ehbo diplomas, wel een geslaagde echte reanimatie op mijn naam staan, en dikwijls heb ik een Ehbo pakket bij me.
 
Geen officieel EHBO, maar Medic First Aid gehaald voor duikopleiding.

Als er dus iemand de sloot in rijdt kan ik ingrijpen :+
 
Kheb theorie van EHBO (of zoiets).
Ook nog perslucht maar ik denk niet dat ik daar tijdens de meeting wat aan heb.. :P
 
Ik heb ook EHBO met reanimatieplicht.
Alleen ook door vele omstandigheden geen herhalingen meer gedaan.

Natuurlijk hopen we niet dat het nodig is maar het is toch prettig om te weten dat er mensen zijn die van wanten weten.

Laten we gewoon met zijn alle de glimmende kant boven houden, en zonder kleerscheuren, schrammen en winkelhaken aan het einde van een geslaagde dag huiswaarts keren.

Nu nog ff de weergoden gunstig stemmen..... :} :} :} :}
 
heb Ehbo

(en mag je zelfs ook nog eens castreren,,... euhmmm reanimeren, spalken, spuiten, noem maar op!)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan