megameeting vertrek NoordOostPolder via amersfoort

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nouja, rijden... 't was meer vliegen geloof ik, jullie kwamen net die wijk uit bij jullie, Bastiaan stond nog te wachten omdat er auto's voorbij kwamen. Jij kwam me daar meteen met een noodvaart voorbij, ongeveer ter hoogte van Big Boss.
Maargoed.. ik ben weer ff bezig hoor ;)
 
mm ja klopt maar ik reedt niet met bas zag hem ook maar hij mij niet :P
moest ff snel tanken en ging weer terug. :)
ff uitwaaien zeg maar :+
 
Brood gesmeerd? Check!
Batterijen voor fotocamera opgeladen? Check!
Getankt? Check!
Motor (een beetje) opgepoetst? Check!
Telefoon opgeladen? Check!
BEdtijd? Check!

Weltrusten! :Z
 
Zo dames en heren, ik ben weer heel thuis gekomen. Ik vond het leuk dat we met z'n allen hebben gereden. Ik had namelijk nog nooit in een grote groep gereden. Weet nu in elk geval dat ik een beetje mijn bochtenwerk moet gaan oefenen, week steeds te veel van mijn lijn af.
Ik hoop dat iedereen heel is thuisgekomen en misschien kunnen we nog een keer samen wat gaan rijden.

Groetjes en :]
 
Ja wij hebben ook wel lekker getoerd, mooie wheelies en stoppies gezien van die dappere helden op de rondweg.

Wij waren eraf gegaan bij V-twin boy thuis en dat had jij niet mee gekregen, dus je zou ons wel in een keer gemist hebben. sorry

Als je nog een keer bochtjes wil oefenen wil Karin wel mee.

He V-twin boy ik wil nog wel eens op je motor rijden, kijken of die wheelies :} wat beter gaan, Ha ha.


groeten

Stefan en Karin :]
 
Ja wij hebben ook wel lekker getoerd, mooie wheelies en stoppies gezien van die dappere helden op de rondweg.

Wij waren eraf gegaan bij V-twin boy thuis en dat had jij niet mee gekregen, dus je zou ons wel in een keer gemist hebben. sorry

Als je nog een keer bochtjes wil oefenen wil Karin wel mee.

He V-twin boy ik wil nog wel eens op je motor rijden, kijken of die wheelies :} wat beter gaan, Ha ha.


groeten

Stefan en Karin :]


is goed jonge, ik zal zelf ook eens ff wat beter oefenen, wij hebben daarna nog ff bochtjes gedaan daar bij de kleiweg, eric heeft al kneedown gedaan met mijn motor verdorie :X ik zit er nog maar een klein stukje vanaf zie maar
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan