MegaMeeting..wie nog meer ???

Rusrijders zijn echte motorrijders.....basta.

Tis meer, als ik kijk naar alle onderwerpen in bv algemeen, wie rijdt er in Leiden enzo, dat het lijkt alsof iedereen met een R6 of GSX rijdt, en andere motoren er niet toe doen........

Of zou het komen dat chopperrijders meer gescrotumed hebben aan motoren en daardoor wat zelfredzamer zijn ???? Ik zelf denk het laatste.......

Nah, einde discussie alweer... -O-
 
Alleen de rit daar naar toe, Venendaal? meen ik? Day zou voor mij al 5 koffiestops betekenen, vandaar dat we nooit zonder tent afstanden trekken.
Langste stuk non stop was ooit 120 km, en op sterven na dood, nieren jeukende etc.

BBQ etc, van een leeg fust bier gemaakt, sleep alles altijd mee

55aw.jpg


Dan stop ik echt bij elke kroeg en pomp

Dus 100 km, is veel werk
 
Alleen de rit daar naar toe, Venendaal? meen ik? Day zou voor mij al 5 koffiestops betekenen, vandaar dat we nooit zonder tent afstanden trekken.
Langste stuk non stop was ooit 120 km, en op sterven na dood, nieren jeukende etc.

BBQ etc, van een leeg fust bier gemaakt, sleep alles altijd mee

(Afbeelding)

Dan stop ik echt bij elke kroeg en pomp

Dus 100 km, is veel werk



:} :}

Lijkt een beetje op die van mij in de zomer, alleen zit daar vaak nog een kind tussen.... *O*
 
Ja, want als ik zou gaan blijf ik ook een nachtje, ga niet voor ff kijken op en neer
Ikke wel, meerijden doe ik niet, allemaal puistenkoppen met brommerts waarmee ze wel ff zullen laten zien wat ze wel ( en vooral wat ze níét ) kunnen en aan alle kanten om je oren komen vliegen B|

'K ga een bakkie doen, slap lullen en het hele klere-eind weer naar huis ( kan wel 10 kilometer zijn 8-) )

enne......375 pk en maar 100km/u........................ik mág toch niet harder ?


:+
 
Wil je een dag met customs en choppers, bands en stands ga dan naar de CUSTOM-CHOPPERDAY op 25 juni IN APPINGEDAM
[geen tupperware] :+
gr Cunda(Afbeelding)
full
Lekker druk vorig jaar,moet hier ook ergens lopen maar waar :? ben ook zeker dit jaar weer van de partij.Altijd een goede sfeer in "DAAM" en natuurlijk
veel B.B.B.B (Bikes.Babes.Beer.Bands)see you.
Gr.hotdog })
 
Terug
Bovenaan Onderaan