Megaton dempen / killer

suziboyy

MF veteraan
25 jul 2006
1.932
0
Gorinchem
Hallo :+

Ik heb zojuist een megaton demper op mijn xt 600 gemonteerd maar ja.... het maakt best wel herrie zeg maar haha, al wat erover gezocht maar is er iemand die mij zo kan vertellen wat de beste werkende db killer is voor in deze demper?


Bedankt alvast... :]
 
Ja, een andere demper monteren.
Echt stiller ga je hem niet krijgen ben ik bang...

Heb zelf ook megatons gehad maar bij overgang naar 2 in 1 bochten een alu Supertrapp gekocht en die is in volume te regelen en klinkt 300% mooier!
 
Laatst bewerkt:
Ja, een andere demper monteren.
Echt stiller ga je hem niet krijgen ben ik bang...

Heb zelf ook megatons gehad maar bij overgang naar 2 in 1 bochten een alu Supertrapp gekocht en die is in volume te regelen en klinkt 300% mooier!


Mmmm had je dat niet eerder kunnen zeggen :9

Wilde eigenlijk weten of iemand er een decibelkiller in had gemaakt bv maar dan dus op wat voor manier... Nu eerst even de buren wakker maken en op naar het werk!
 
Ik heb 2 megaton dempers en ga van de week proberen om ze te dempen, ik heb een db killer gemaakt maar die moet nog even gelast worden.
 
zoiets?
full
 
Check het caferacer topic eens bij de brikkers, paar pagina's terug heb ik er een stuk over geschreven met plaatjes en filmpjes!!
 
Heb gisteren even een db killer gemaakt en erin gestopt maar dat hielp niet voldoende.. hij heeft er nu 25km onder gezeten en heb zelfs de doos nog dus ga hem maar proberen te verkopen.
 
Ik heb mijn megaton gevuld met twee soorten dempingswol. Eerste laag is een wat lossere wol en de tweede laag is een dichte versie. het schelle geluid is weg en alleen de mooie lage tonen zijn te horen. Als ik nu 110 rij dan hoor je hem niet meer, totdat ik gas geef. Let wel ik heb natuurlijk maar een 400 cc vierpitter, dus dat kan wel wat schelen. Ik heb het ook eens geprobeerd met een db killer, maar die was te veel geknepen.
 
idd gewoon met goeie dempings wol expirimenteren
e-keur zou hij nooit worden maar ik heb hem een stuk stiller gekregen

succes
 
idd gewoon met goeie dempings wol expirimenteren
e-keur zou hij nooit worden maar ik heb hem een stuk stiller gekregen

succes


de klappen die een 1 cilinder geeft zijn van veel meer volume ik denk dat het niet gaat werken is gewoon te klein... bewaar heb gewoon voor ooit iets anders mischien of als iemand hem wilt overnemen ook goed
 
Aan het uiteinde van de demper die jij hebt te zien heb je zoizo een andere demper dan mij..
Bedankt voor alle reacties! Maar er moet gewoon een andere demper op joh deze is te luid en vast wel iets te dempen ( al heb ik er een killer voor gemaakt maar daarmee loopt hij minder, diameter is nu eigenlijk weer te klein ) Kijk wel voor een andere demper helaas B|
 
Aan het uiteinde van de demper die jij hebt te zien heb je zoizo een andere demper dan mij..
Bedankt voor alle reacties! Maar er moet gewoon een andere demper op joh deze is te luid en vast wel iets te dempen ( al heb ik er een killer voor gemaakt maar daarmee loopt hij minder, diameter is nu eigenlijk weer te klein ) Kijk wel voor een andere demper helaas B|

O, ik had een Megaton. Die hebben inderdaad een losse eindconus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan