MF meeting: Rijden vanuit het Noorden

Rage

MF veteraan
23 dec 2001
4.808
1
Emmen
Aanstaande zaterdag is het zover... JIPPIE.

Zijn er mensen die er iets voor voelen om samen te rijden?
Ik d8 als startplek de Mac in Meppel. 10:00 aanwezig zijn (evt. bakkie doen, is redelijk te zuipen daar) en 10:15 vertrekken.
Vanaf de A32 (afslag Hoogeveen) rij je er voorlangs kan niet missen en voor mensen die de A28 volgen is het maar een klein stukkie om.
Als er andere/betere ideeën zijn... BMG!!
 
Laatst bewerkt:
hoe rijden jullie verder.. ? a28 of neem je de a50?

misschien kan ik erges bij een pomp gaan staan ..
 
Uhh..ik vind het best.

Maarreh...vanuit Friesland kunnen we ook wel met groepje rijden.

Mac Joure? 9:15?

Is dat een idee?
 
Laatst bewerkt:
Aanstaande zaterdag is het zover... JIPPIE.

Zijn er mensen die er iets voor voelen om samen te rijden?
Ik d8 als startplek de Mac in Meppel. 10:00 aanwezig zijn (evt. bakkie doen, is redelijk te zuipen daar) en 10:15 vertrekken.
Vanaf de A32 (afslag Hoogeveen) rij je er voorlangs kan niet missen en voor mensen die de A28 volgen is het maar een klein stukkie om.
Als er andere/betere ideeën zijn... BMG!!

Zucht... Moet maar weer... Assen --> Meppel is wel een 30 minuten te doen toch? Kan ik tenminste nog uitslapen tot 9.15 :P
 
hoe rijden jullie verder.. ? a28 of neem je de a50?

misschien kan ik erges bij een pomp gaan staan ..

Shell-pomp na Zwolle om een uur of 10.45. Moet te doen zijn lijkt me...

Edit: Zie om 10.15 uit Meppel vetrekken. Is geen half uur, dus zou zeggen tussen 10.30 en 10.45 bij de Shell NA Zwolle (Als je dus van Meppel komt) staan.

Zeg het er maar extra ff bij, want je hebt hier mensen die niet snappen wat na en voor precies inhoud. (Hè Rev & JoKing :j )
 
Word tijd voor een Burger King op de route, heb als die macs nu wel weer gezien. En om nu elke keer naar het station in Grunnen te rijden :P
 
Hee, ik weet de Mac bij Meppel niet echt te zitten, rijden wij daarlangs als we via Heerenveen komen? :?
 
Ik rij natuurlijk ook mee..

We bellen wel ff vantevoren..

En deze keer vertrekken we optijd hè, Raging :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan