MF-Oost goes active climbing (14 september)

me-daph

MF veteraan
24 jun 2009
12.339
253
Achterhoek
MF-Oost goes active climbing!
zaterdag 14 september*​

girl_climbing.jpg

Avatarz is een klimbos/touwparcours met meer dan 100 hindernissen op 9 parcoursen tussen grote Douglas -sparren. Klim over touwbruggen, waag de onvergetelijke Tarzan-jump en roetsj van links naar rechts met de ziplines (tokkelanen). Op het hoge parcours loop je via de trap naar één van de drie basisplateaus. Vanaf deze plateaus heb je toegang tot de routes en de lange zipline terug naar het uitgiftepunt en het terras.
Avatarz_klimparcours_plattegrond.png


Wie gaat er mee vanuit MF-Oost? :P
Datum: zaterdag 14 september*
*afhankelijk van het weer, indien nodig verschuiven we het naar een alternatieve datum
Tijdstip:
Ga proberen het tijdslot van 13.00u aanvangstijd te reserveren. Andere tijdstippen rond 14.00u zitten al vol -O- Iemand eventueel bezwaar voor aanvangstijd 10.00u of 12.00u? Want dan zou dat een alternatief kunnen zijn :Y
Locatie: Avatarz, Hengelosestraat 230, Deurningen/Oldenzaal
Duur: 2½ uur vrij klimmen (incl. instructie
Kosten: € 19.50 pp ('zippen' = 180m kabelbaan na afloop kost € 1,50 extra)
Borg: Legitimatiebewijs
Kleding: Draag kleding dat je lekker zit en bij voorkeur niet te strak. Doe wel stevige schoenen aan.

Graag hoor ik wie er allemaal mee wil gaan i.v.m. reservering van het timeslot (en de klimgordels) 8-)

Definitieve deelnemers:
1. Second Identity, 13.00uur, zipline
2. Annanas, tijdstip maakt niet uit, zipline
3. Blubblub, tijdstip maakt niet uit, zipline
4. Me-Daph, tijdstip maakt niet uit, zipline

Deelnemers die nog moeten bevestigen:
CN
Rickz
Blue-Ray, 13.00uur wordt krap. Komt nog hierop terug.

Deelnemers met interesse/OVB die nog moeten bevestigen:
Gewoon Dennis (als hij niet met Rianne op vakantie is)
Rianne (als zij niet met Dennis op vakantie is)

Roy (Dennis vraagt na)
Rinze (Dennis vraagt na)
Anhngsl van Rickz

1BF0001341VO08,0.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er misschien bij, vakantie tot en met 13sept en vier waarschijnlijk m'n verjaardag op de dag zelf (14sept, dus ff kijken of we in die ene dag alle boodschaps voor elkaar krijgen _O- )
I'll keep you posted!
 
*kickje*

Klopt de lijst in de OP nog steeds? Graag uiterlijk a.s. dinsdag (10 sept) even een duidelijk berichtje of je wel/niet meegaat en of je met meerdere mensen komt. Geef ook aan of je de zipline wilt doen :Y

Dan kan ik woensdagochtend reserveren :Y Ga proberen het tijdslot van 13.00u aanvangstijd te reserveren. Andere tijdstippen rond 14.00u zitten al vol -O- Iemand eventueel bezwaar voor aanvangstijd 10.00u of 12.00u? Want dan zou dat een alternatief kunnen zijn :Y
 
Laatst bewerkt:
*O*
Uiteindelijk voor 4 personen gereserveerd: SI, Annanas, Blub en ik.
Van CN en Rickz niks gehoord :/ en voor BlueRay werd het al lastig -O-

Maar goed, we gaan er gewoon leuke middag van maken :Y

Graag 13.00u aanwezig zijn zodat we om 13.30u van start kunnen gaan.
Kosten pp € 21,00. We kunnen er pinnen :+ Denk eventjes aan legitimatiebewijs als borg mee te nemen :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan