MF Oost goes Kartplaza Nijverdal editie 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Second Identity

MF veteraan
19 mrt 2004
34.730
62
Nu alweer?

Uiteraard! Ditmaal met een iets andere opzet, want de vorige keer bleek eten vooraf toch wel een lastig verhaal te worden. Daarom nu: eerst karten, daarná eten. Uiteraard behoort "naborrelen" ook tot de opties :).

Locatie

logo-kartplaza.jpg


Voorkeur gaat uit naar Nijverdal. Suggesties evt. welkom :Y. Diegene mag dan zelf een topicreport sturen om de titel aan te passen O-)

Men heeft 2 soorten karts:

180 cc (vanaf 14 jaar) (minder snel dus)
1x € 13,50 (nieuwe prijs)
2x € 26,00
3x € 36,00

270 cc (vanaf 18 jaar) (reeeedelijk snel...)
1x € 15,00 (nieuwe prijs)
2x € 28,00

nijverdal-track.jpg


Eten!

Ik stel voor om een ander restaurant te nemen dan de vorige keer en sta open voor suggesties

Dit is geweldig! Maar wat moet ik doen?!

Nou, dat zal u nog even haarfijn worden uitgelegd!

U moet:

  • Gewaardeerd, gerespecteerd en vooral ingezouten lezer/poster (of één van beide) zijn van het MF oost topic
  • Zich aanmelden in dit topic
  • Aangeven hoe vaak u wilt rijden en of dat in een 180cc ofwel 270cc kart is

Tot slot waarderen wij het ook wel dat u allen aanwezig bent op de in dit topic aangegeven datum en tijdstip!

Wanneer?

Datum: 26 maart
Tijd: Omstreeks 18:00u karten en omstreeks 19:30u eten

Deelnemers

  1. Second Identity (2x 270cc + eten)
  2. Trechtje (eten)
  3. Starscream OVB (eten)
  4. Annanas (???cc + eten)
 
Laatst bewerkt:
U moet:

  • Gewaardeerd, gerespecteerd en vooral ingezouten lezer/poster (of één van beide) zijn van het MF oost topic
  • Zich aanmelden in dit topic
  • Stemmen op een voor u geschikte datum
  • Aangeven hoe vaak u wilt rijden en of dat in een 180cc ofwel 270cc kart is

crap... -O-
 
Kans is zeer groot aanwezig dat ik alleen voor het eten aanwezig ben.

Karten lijkt mijn toestand niet het beste idee :N
 
Op een zaterdag word um niet voor mij :N

Misschien alleen voor het eten, maar dat ligt er aan waar ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik zorg dan iig dat ik een uurtje eerder vrij ben.. dan moet ik om 6 uur wel in Nijverdal kunnen zijn ;)
 
26-03 is de enige dag dat ik kan... goede reden natuurlijk om het op een andere dag te organiseren aangezien ik gisteren nog een trainingssessie heb gehad *D

[me=JPD_68]reed gisteren op een vrijwel lege baan maar 49,95 in een standaardkart[/me]
-O-
Heb toch echt 48,23 in mijn hoofd zitten als snelste tijd.. heeft iemand de resultaten van de laatste keer karten nog :?
 
Ok ik heb bericht van de modjes en ze kunnen alleen de gehele poll verwijderen. Gezien de 2 stemmen op 26 maart stel ik dan voor het dán maar te doen. De weekenden ervoor/erna heb ik al dingen staan :+.


Dus datum: 26 maart!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan