MF Oost goes Kartplaza Nijverdal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Second Identity

MF veteraan
19 mrt 2004
34.730
62
Wat?

Omdat velen moeite lijken te hebben met lezen zal ik het even heel duidelijk maken, ook al was het dat al :P...

We gaan karten in Nijverdal. Vooraf word er gegeten bij de Italiaan in Nijverdal (linkje onderin de OP).

Eten: 19:00u
Karten: 22:12u 21:42 aanwezig bij kartbaan :+ 5 minuten er naartoe rijden

Info kartbaan.

Wanneer?

Langzame kart

- MaartenP (1x)
- Miss2 (1x)
- Supergirl (1x)
- Pommel (1x)
- Blub blub (1x)
- Michiel (1x)
- -Mo- (1x)
- Stuggel (1x)
____
8

- JPD_68 (2x)
- RaceMonkey (2x)
- Paul Hewson (2x)
____
3

Snelle kart

- MaartenP (1x)
____
1

- Second Identity (2x)
- Gertman (2x)
- Realer (2x)
- TurboMausie (2x)
- Mark aka Foddex (2x)
- daGanz (2x)
- Annanas (2x)
- Gewoon Dennis (2x)
- ascent (2x)
- Starscream (2x)
____
10

Toeschouwer

- bouwvakkertje
- fien
- Foncelot
- Trechtje
- me-daph
- MotorMieke
- Arie Padbuffel

Schema


22:12: Alle 11 mensen in de langzame karts (incl. MaartenP)
22:24: Alle 11 mensen in de snelle karts (incl. MaartenP)

22:48: 10 mensen in de snelle karts + 3 mensen in de langzame karts

Eten

Iedereen behalve Stuggel




Eten

Casa Stromboli Nijverdal
Grote Straat 154
7443BP Nijverdal
tel. +31(0)548 619974
+31(0)548 619964

www.casa-stromboli.nl
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk bin ich dabei!

alleen zoals gewoonlijk beslis ik dat weer pas op het allerlaatste moment :+
 
Waarschijnlijk bin ich dabei!

alleen zoals gewoonlijk beslis ik dat weer pas op het allerlaatste moment :+
Er verschijnt hier vanzelf een datum als de poll gevuld is. Daarna heb je nog een paar dagen en dan ga ik reserveren :P...
 
Btw, ik moet werken op vrijdagavond. Dus als ik dan kán word het 26 november, dan kan ik nog wel vrij regelen.
 
Gertman en ik zijn daar ook wel bij, heb maar op 26 november gestemd omdat daar al iemand op had gestemd :P
Maar voor de rest zijn alle data in principe vrij :Y
 
Nijverdal is een kutbaan :P veel te lang... (ja die discussie hebben we eerder gehad, maar ze zeggen het zelf ook "Wij beschikken namelijk over een van de langste circuits van Europa met een lengte van ruim 850 meter.")

Maar omdat ik van uitjes hou ga ik wel mee :+ pleur mij maar op de lijst, datum boeit me vooralsnog geen drol! *O*
 
Nijverdal is een kutbaan :P veel te lang... (ja die discussie hebben we eerder gehad, maar ze zeggen het zelf ook "Wij beschikken namelijk over een van de langste circuits van Europa met een lengte van ruim 850 meter.")

Maar omdat ik van uitjes hou ga ik wel mee :+ pleur mij maar op de lijst, datum boeit me vooralsnog geen drol! *O*
Enschede is qua baan net iets leuker, maar Nijverdal straalt gewoon veel meer professionaliteit uit. In Enschede vind ik 't altijd maar gepruts. Ook hoeveel verschil er onderling in die karts zit :X. Nijverdal vond ik echt niet te lang. Je kunt tenminste gewoon een beetje rijden zonder dat je iemand tegenkomt (en dus een snelle tijd neerzetten) :Y
 
Enschede is qua baan net iets leuker, maar Nijverdal straalt gewoon veel meer professionaliteit uit. In Enschede vind ik 't altijd maar gepruts. Ook hoeveel verschil er onderling in die karts zit :X. Nijverdal vond ik echt niet te lang. Je kunt tenminste gewoon een beetje rijden zonder dat je iemand tegenkomt (en dus een snelle tijd neerzetten) :Y
Nou, daar ben ik het nog niet onmiddelijk mee eens....

Ook al kom ik niemand tegen, een snelle tijd neerzetten gaat me toch niet lukken :N
 
Mss weet Fien (ouders in Emmeloord) hoe de kartbaan er aldaar bij staat? Tien jaar terug eens geweest, mega vette ban met schuine bocht op topsnelheid enzo :} Als we toch gaan rijden kunnen we ook wel doorrijden naar Emmeloord :+ Kunnen we bij Miss2 wel effe pitstop doen *regelt alles even snel* O-)
 
Normale karts lijkt me voor een groep toch wel zo prettig...
We kunnen ook 2 groepjes maken dan. Want na de snelle karts te hebben gereden ga ik niet meer terug :+... Moet er wel bij zeggen dat die opzich best lomp zijn (maar dat past wel bij velen van oost) :o
 
Mss weet Fien (ouders in Emmeloord) hoe de kartbaan er aldaar bij staat? Tien jaar terug eens geweest, mega vette ban met schuine bocht op topsnelheid enzo :} Als we toch gaan rijden kunnen we ook wel doorrijden naar Emmeloord :+ Kunnen we bij Miss2 wel effe pitstop doen *regelt alles even snel* O-)
Oh nee dat word em niet :N Straks heb ik 't weer gedaan :+

Ik vind Nijverdal prima hoor en je kunt daar ook gezellig zitten en vlakbij de baan is een rokershok 8-)
 
We kunnen ook 2 groepjes maken dan. Want na de snelle karts te hebben gereden ga ik niet meer terug :+... Moet er wel bij zeggen dat die opzich best lomp zijn (maar dat past wel bij velen van oost) :o
Doe mij maar een slome kart in een rustige groep :Y :P
 
naja opzich zijn die snelle karts niet echt geschikt voor enkelen die bij MF-oost rijden...
 
We kunnen ook 2 groepjes maken dan. Want na de snelle karts te hebben gereden ga ik niet meer terug :+... Moet er wel bij zeggen dat die opzich best lomp zijn (maar dat past wel bij velen van oost) :o

Snelle karts lopen iets mooier, maar met de langzame vermaak ik me ook prima... :Y

EDIT: de langzame karts zijn volgens mij nog steeds sneller dan die in enschede :+
 
Laatst bewerkt:
Snelle karts lopen iets mooier, maar met de langzame vermaak ik me ook prima... :Y

EDIT: de langzame karts zijn volgens mij nog steeds sneller dan die in enschede :+
Ik voel nog steeds dat ik afgelopen vrijdag 2x gekart heb daar... Aantal keren toch flink te hard door een bocht gegaan :+.

Mja misschien is het idd handig om de volgende poll daar over te laten gaan. Ik stem wel voor 2 groepjes dan.

En idd, je kon wel eens gelijk hebben dat die wellicht niet voor eenieder geschikt zijn.
 
Ik voel nog steeds dat ik afgelopen vrijdag 2x gekart heb daar... Aantal keren toch flink te hard door een bocht gegaan :+.

Mja misschien is het idd handig om de volgende poll daar over te laten gaan. Ik stem wel voor 2 groepjes dan.

En idd, je kon wel eens gelijk hebben dat die wellicht niet voor eenieder geschikt zijn.
Groepje Kevin en een groepje de rest :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan