MF Oost goes Zak, Uelsen Duitsland

Wanneer zullen we gaan?

  • 23 januari: 19 Years ZAK

    Stemmen: 2 25,0%
  • 6 feb: Headhunterz en Luna

    Stemmen: 2 25,0%
  • 13 feb: D-Block & S-Te-Fan + Pavo

    Stemmen: 0 0,0%
  • 20 feb: Back to the 80's & 90's

    Stemmen: 4 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8

me-daph

MF veteraan
24 jun 2009
12.339
253
Achterhoek
Ooit eens geroepen tijdens MF Oost Kartavondje... "Laten we eens met z'n allen* (Oost) naar ZAK Uelsen, Duitsland gaan".
*MF Oosterlingen maar ook alle MF-ers! :Y
djparty.gif


23 januari: 19 Years of Zak.....
We gaan we mooi feestje bouwen!!!!
nog belangrijker:
*O* Wie gaat er mee?? *O*
  • me-daph (MF Oost)
  • ksborg (MF Oost)
  • Roy "R" (Achterhoek United)
    [*]NielsDerksen (Achterhoek United)
  • Bibilious (zoekt nog adoptie topic..... )
    [*]Miss2 (MF Oost) = OVB

ZAK? Wa's dat?
Zak is een grote discotheek in het Duitse Uelsen, in de provincie Nedersaksen. De discotheek ligt op slechts enkele tientallen kilometers van Nederland.

thumb_image_1226415121143.jpeg


Ze hebben verschillende zalen. The Main, waar trance *D en hardstyle gedraaid wordt, The glasshouse waar ze House Electro en Club draaien, een jaren 80-90 zaal ( ZAK-Exstra) en zelfs een R&B Lounge waar je heerlijk kan relaxen en een dansje kan wagen op fijne beats.

Ook heb je een grote boven verdieping met een lounge. En ze hebben een koffiebar/cocktailbar! *D Je kan er heerlijke pizza's eten en zelfs ontbijten.. want t'ja.. zak is wel tot 07:00 open!

175789_regular.gif




Overige info

Locatie:
Rudolf-Diesel-Str. 14,
49843 Uelsen
Datum: 23 januari 2010
Event: 19 Years of Zak
Entree: 8 euro (aan deur)
Vervoer: op basis van eigen vervoer. Met andere woorden: zelf regelen! evt. meereizen met MF-ers kan natuurlijk altijd *D Je kunt ook met speciale bussen gaan.
Bussen: (www.waargaanweuit.nl ofwww.nightrider.nl )
Deurbeleid: Minimaal 18 jaar, geen petjes, sportkleding of motorkleding ( :/ )
Slaap locaties: zelf regelen! evt. bij andere MF-ers blijven pitten kan natuurlijk altijd *D



97005_regular.jpg
 
Laatst bewerkt:
Very nice *D. Uiteraard ga ik mee 8-). Over polletje ga 'k nog even nadenken O-)


Edit: hoef denk ik nie meer na te denken. Gezien de line-up voor "19 years". Vorig jaar (18 years logischerwijs) was dat ook 'n érrug leuk feestje *D :Y
 
Laatst bewerkt:
:j gewoon meegaan..... gezellig!

en we kunnen vast wel '70 stuff voor je ritselen :Y
Lemmy mee :Y
 
Er werd gespamt in het AU topic...



I'm game!!!!

Ga nu wel alvast heel onbeschoft vragen of ik dan ook ergens een slaapzak neer mag gooien :P
Ik ben zindelijk, heb geen last van lichaamsgeuren en schijn ook best nog wel eens aardig te kunnen zijn O-)

Duitse vrouwen/Mädels :9~

Superaffentittenmegaturbogeil!
 
Laatst bewerkt:
Er werd gespamt in het AU topic...



I'm game!!!!

Ga nu wel alvast heel onbeschoft vragen of ik dan ook ergens een slaapzak neer mag gooien :P
Ik ben zindelijk, heb geen last van lichaamsgeuren en schijn ook best nog wel eens aardig te kunnen zijn O-)

Duitse vrouwen/Mädels :9~

Superaffentittenmegaturbogeil!
Als je Duitse vrouwen wilt zien moet je daar niet heen gaan :N. Bijna alleen maar Nederlanders :9
 
Er werd gespamt in het AU topic...



I'm game!!!!

Ga nu wel alvast heel onbeschoft vragen of ik dan ook ergens een slaapzak neer mag gooien :P
Ik ben zindelijk, heb geen last van lichaamsgeuren en schijn ook best nog wel eens aardig te kunnen zijn O-)

Duitse vrouwen/Mädels :9~

Superaffentittenmegaturbogeil!


Ligt eraan natuurlijk hoe je je vanavond gedraagd O-) :j
 
B|

Potver... nou ja. Eens weer een MF feestje waar ik niet iedereen ken is ook leuk ;)O-)

Hoe word ik gewenst me te gedragen })
Dan zouden we naar Index moeten. Daar was ik laatst nog een keer en was gewoon verbaasd over het aandeel Duitsers t.o.v. Nederlanders. Da's bij Zak eigenlijk ook wel te slecht _O-. Zelfs de MC bij grote events is een Nederlander :+


Edit: MC Da Syndrome, heeft 2008 ook op Defqon gestaan :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan