MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Glutes.jpg
.
 
Laatst bewerkt:
Straks iedereen ontwaken zonder..... :N
Datkenniet
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Als alle schermen van een complete bus gespoten moeten worden, dan tikt dat rap aan ja... :')


Wel mooi dat je 'm te pakken had. :t
Zuur voor je UT. (Kon je geen adres achterhalen? Zoals je zegt, weten en bewijzen zijn twee dingen...) :N


Ergens snap ik het ook wel. Het is niet goed, het is ontzettend fout. Maar een paar jaar terug was ik in het donker aan het steken met de aanhanger, donkere betonplex plaat...afijn, je snapt het. Tegen de tijd dat ik vond dat ik te ver aan het draaien was stond ik net tegen een Nissan Micra aan. Een krasje van ca. 15 cm (ik had de aanhanger bijna parallel...) precies op de stootstrip op de deur.

Her en der wat aangebeld op zoek naar de eigenaar. Briefje onder de ruit uiteindelijk. Schade werd geraamd op 600,-, die heb ik uiteindelijk zelf betaald omdat de verzekering over de komende paar jaar nog duurder zou uitvallen. Uiteindelijk wel gematst voor m'n eerlijkheid, de uiteindelijke factuur kwam op 750,- maar ik hoefde niet meer bij te betalen. Ze waren allang blij met het briefje.

Als het stootstripje op de deur van een fucking Micra 750,- mag kosten twijfel ik de volgende keer toch wel een beetje.


Een ander keer zag ik iemand achteruit tegen een andere auto oprijden. Gemeld bij de eigenaar van die auto en online melding gemaakt bij de politie, ook omdat de beste dame daarna het stukje stoep waar ik stond ook nodig had om nog verder te rijden...een keertje aanbellen doordeweeks en een gemiste oproep later was ik ineens een niet meewerkende getuige, of zoiets wazigs. Mooi werk, politie Almere..

Dat is het erge aan dit soort situaties. Ze zeggen altijd eerlijkheid duurt het langs, karma blablablabla. Maar in werkelijkheid worden de eerlijke "sukkels" altijd genaaid en komen de hufters overal mee weg (en als ze gepakt worden een milde straf).

Schijnbaar kun je je beter als een hufter gedragen? :X

Anyway... Nog mensen die zaterdag van plan zijn een ritje te maken en mij constant in hun spiegels wil zien :z
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Ze zeggen altijd eerlijkheid duurt het langs, karma blablablabla. Maar in werkelijkheid worden de eerlijke "sukkels" altijd genaaid en komen de hufters overal mee weg (en als ze gepakt worden een milde straf).

Schijnbaar kun je je beter als een hufter gedragen? :X
Ik wil mezelf recht aan kunnen kijken in de spiegel, dan heb ik een leuker leven. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Uiteindelijk is dat het belangrijkste. :Y


Eerste kleine troep uit de schuur op MP, binnenkort eens kijken of ik de KTM een beetje schappelijk kwijt kan...vind de vraagprijzen die op Marktplaats staan nog best wel stevig, zou niet verkeerd zijn als ik er zoiets voor kan vangen. :t
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Voorlopig even niets. Kop staat er even niet naar door omstandigheden en het lijkt niet alsof ik dit jaar uberhaupt aan rijden toe kom al zou ik het willen.

Dat maakt twee jaar niets, afgelopen jaar 3 keer op Emmen, en dan nu weer niets.

Doodzonde om het ding alleen maar ouder te laten worden en waarde te laten verliezen voor 3 ritjes in 4 jaar.

Op termijn? Wie weet. Supermotard blijft toch wel erg leuk, ben er lang niet op uitgekeken. Misschien iets nieuwers, iets lichters. Zo'n 540 heb ik helemaal niet nodig en maakt het misschien zelfs alleen maar moeilijker. Een CRF450 van een recenter bouwjaar is vaak net even prettiger geprijsd t.o.v. vergelijkbare KTM's. Of misschien wel weer gewoon een oud barrel met kenteken, opstappen, wegwezen, uitlaatbochten eraf rijden in de dichtstbijzijnde greppel..tijd zal het leren. :t
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Begrijpelijk Ilja. Dan ben je goedkoper uit met af en toe eens een motor huren.

Vandaag een lekker blokkie om met de Triumph. Rijdt super onder de meest wisselende omstandigheden. Van snelweg met de cruise control tot aan kleine weggetjes binnen door. Ongelovelijk hoe makkelijk dat allemaal gaat. Heerlijk concept met verslavend blok!
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
ik doe toch maar een nieuw bandje voor. Durf de gok toch niet te nemen :')
En blijf bij de TA2 :Y Bevallen me prima en zie ook geen offroad trips meer in de planning :N





F1 kwali ff kijken straks met meer koffie :z
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Ik had een nieuwe voor al bedacht ook. Ik ga de opvolger nemen. Die achterband zal dit jaar ook nog wel ververst moeten worden en dan rij ik weer met het meest actuele setje verkrijgbaar ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Ach paar dagen nattigheid. Van het weekend wordt het weer 20 graden of warmer 8-)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Weinig rijden met dit weer..dus op je vrije dag beetje sporten en mf doorlezen..
Net nn mf kentekenplaat stickers binnen..dus ff knippen en plakken
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Duo steps van de Explorer camera hufter proof aan het maken. Prima weertje voor... :Y
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Een werkdagje van gemaakt. Vandaag maar weer eens naar kantoor Den Haag gereden om daar m'n collega's te vermaken. Op de terugweg me echt zitten afvragen wat al die caravans in de avondspits aan het doen waren. :?
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Uit pure nieuwsgierigheid, wat gebeurt er met de duo-stepjes voor een cameramotor, zet je daar dan extra grote stepjes op of zo?
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Een werkdagje van gemaakt. Vandaag maar weer eens naar kantoor Den Haag gereden om daar m'n collega's te vermaken. Op de terugweg me echt zitten afvragen wat al die caravans in de avondspits aan het doen waren. :?

Jou irriteren en ophouden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Terug
Bovenaan Onderaan