MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
full
 
Zo, geslaagde dag :) . KTM zit weer in elkaar en rijdt ge-wel-dig. Alle aanpassingen hebben z'n vruchten afgeworpen. Gasrespons is een stuk minder giftig, het blok loopt veel soepeler, het voorwiel is nóg lichter en ik heb mijn vocabulaire aan scheldwoorden weer kunnen bijwerken tijdens het vervangen van de voorste bougie.

[afbeelding]

Zo.

Nu vol gas aan het bier.
_O-
 
Geen motor maar heb t weekend n mx5 ter beschikking, ook geen straf. Denk even lunchen in luxemburg en binnendoor terug rijden :)

Al kriebelt het wel, scoot is toch maar wat saai :')
 
niet hier in de buurt rijden vanavond mensen, ik heb op 10 km 3 moord aanslagen gehad van mensen die ff hun auto naar links gooien wanneer je ze inhaalt. De eerste 2 heb ik alleen een vinger gegeven, de laatste maakte het zo bont dat ik hem ff achtervolgt heb nadat ik naast hem rijdend door zijn op raam aansprak en hij nog een keer naar links kwam. Jammer genoeg moest de zaak open, want in zijn auto durfde het lulletje wel, maar stoppen was ie te schijterig voor.
 
niet hier in de buurt rijden vanavond mensen, ik heb op 10 km 3 moord aanslagen gehad van mensen die ff hun auto naar links gooien wanneer je ze inhaalt. De eerste 2 heb ik alleen een vinger gegeven, de laatste maakte het zo bont dat ik hem ff achtervolgt heb nadat ik naast hem rijdend door zijn op raam aansprak en hij nog een keer naar links kwam. Jammer genoeg moest de zaak open, want in zijn auto durfde het lulletje wel, maar stoppen was ie te schijterig voor.
Als het met opzet gebeurt is het echt klote, maar vaak is het denk ik gewoon sufheid.

Vroeger achtervolgde ik en reed ik ze, met auto, koste wat kost klem :')
Gelukkig kan ik nu al vrij snel denken.... zoek 't uit :W


Blij dat je nog leeft ouwe ;)
 
koffie :Z

ik heb m ff gestart vanavond, doet t nog na een jaar stilstaan *O*
*O*

Woon-werk :)
Ook heel fijn!
Vanavond nieuwe bandjes eronder, dan is wel nodig.
Heeft best even geduurd sinds die klapper eind 2014 om weer de lol te vinden, maar nu is het weer helemaal terug :]
*O* goed nieuws *D :]


niet hier in de buurt rijden vanavond mensen, ik heb op 10 km 3 moord aanslagen gehad van mensen die ff hun auto naar links gooien wanneer je ze inhaalt. De eerste 2 heb ik alleen een vinger gegeven, de laatste maakte het zo bont dat ik hem ff achtervolgt heb nadat ik naast hem rijdend door zijn op raam aansprak en hij nog een keer naar links kwam. Jammer genoeg moest de zaak open, want in zijn auto durfde het lulletje wel, maar stoppen was ie te schijterig voor.
:o zo wordt het wel gevaarlijke hobby dan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan