MFMM 1e editie 2012 6 mei - verzamelpunt Bergen op Zoom

Maar je staat wel hier. :?

Ik ga echt sowieso niet van iedereen de OVB status bijhouden en aanpassen. :N
Uit de OP van het algemene topic:

wie dan?
al dan niet onder voorbehoud ;)

En er is ook geen slagboom aanwezig met een ouderwetse grenswachter die een aanwezigheidlijstje heeft. :+

Voel je nergens toe verplicht, maar als je perse wil kan ik je wel uit de lijst halen. :)

Heb ik je uberhaupt gevraagd of gemeld dat ik definitief wel of nie meega? Kan ik da dus beter niet zelf ff melden aan je in algemeen topic? Hoef je het ook niet voor iedereen bij te houden. Dus bij deze heel vriendelijk uit het lijstje, aub...
 
Laatst bewerkt:
Heb ik je uberhaupt gevraagd of gemeld dat ik definitief wel of nie meega? Kan ik da dus beter niet zelf ff melden aan je in algemeen topic? Hoef je het ook niet voor iedereen bij te houden. Dus bij deze heel vriendelijk uit het lijstje, aub...
done :)
 
Kennet er rijd ook nog een maat van mij mee met een R6 😉 zet hem er ook maar bij Remco hij stapt wel op in Breda omdat ik al in bergen ben
 
Ken net.

Misschien kun je Daisy erbij zetten als bijrijdster??

En via deze weg zou ik graag een bestelling willen doen voor thee met 2 suiker,
ik lust namelijk geen koffie!

Bedankt hé
 
ok

Vind het nog best rustig moet ik zeggen. Ik had het drukker verwacht. (misschien last minutes aanmelding...)
 
En wat doen we met de BBQ die onze vriend zou regelen? Ik heb een locatie in Breda en zou het ook kunnen en willen regelen! Even afhankelijk van de aantal aanmeldingen. Als we dit zouden willen zal het ong. op zon €15,- pp uit komen inc. drinken dat was vorige keer ook voor de gene die er bij waren.
Laat snel even wat horen

Gegroet Foeske
 
En wat doen we met de BBQ die onze vriend zou regelen? Ik heb een locatie in Breda en zou het ook kunnen en willen regelen! Even afhankelijk van de aantal aanmeldingen. Als we dit zouden willen zal het ong. op zon €15,- pp uit komen inc. drinken dat was vorige keer ook voor de gene die er bij waren.
Laat snel even wat horen

Gegroet Foeske

Voor wanneer wilde da wete?
 
Terug
Bovenaan Onderaan