MFMM 2011 8 mei - verzamelpunt A12 tankstation De Andel

Kijk dat wordt al een lekker lijstje..het ziet er naar uit dat het weer ons ook goed gezind is ! (nog even aankijken deze week natuurlijk)

Ik zie jullie daar..
ik sta op de parkeerplek rustig een peukie te roken. (tank eerder om drukte te ontlopen)
jullie herkennen me makkelijk aan het ouwe grijze Kawa hok waar ik op rij.
 
Kijk dat wordt al een lekker lijstje..het ziet er naar uit dat het weer ons ook goed gezind is ! (nog even aankijken deze week natuurlijk)

Ik zie jullie daar..
ik sta op de parkeerplek rustig een peukie te roken. (tank eerder om drukte te ontlopen)
jullie herkennen me makkelijk aan het ouwe grijze Kawa hok waar ik op rij.

Ik zie geen lijstje :N :+
 
Ik kom ook..
Ben er denk ik rond 10 uur ofzo..
Als iedereen al weg is hobbel ik wel gewoon door naar venendaal..

Rijd op een wit svtje 650 :-)
 
Oh en ik lees nog ff iets belangrijks in het Den Haag topic van GSX-steR

Stukje is copy/pasted van haar.

Over de rit van, De Andel, naar Veenendaal..
Rij baksteengewijs en blijf zo rijden. Houd je achterligger in de gaten. Laat gaten vallen, mochten de achterliggers steeds verder achterblijven. Zodat we niemand kwijt raken. Vooraan ligt het tempo lager dan achteraan.

De voorrijder rijdt rond de maximum snelheid. Kan of wil je niet hard rijden (bijv 25 KW) rij dan zoveel mogelijk vooraan. Achteraan rijdt het harder dan vooraan.

Breng jezelf en andere niet in gevaar :N Hou het netjes want "ze" weten dat we gaan rijden en waar we gaan rijden.
Zorg dat je getankt hebt voordat je het vertrekpunt opzoekt. O-)


Mij maakt het persoonlijk niet zoveel uit waar ik rij. ik stel voor aan te haken achter Den Haag en Zoetermeer wanneer zij gaan rijden. Tenzij 1 van jullie dat anders wil (of er 1 of meer van jullie aanhang), geef dan f een seintje.
Ik spreek wel graag nog ff met iemand een "laatste" rijders positie af, want persoonlijk vind ik wel dat als er iets gebeurd, het fijn zou zijn, dat de rest ervan verzekerd, is dat de hekkensluiter het oppakt.
 
Top..hoe meer hoe beter !


Zoals ook in het algemene topic staat..rond 13:00 gaan de meeste door naar Amersfoort.
Ik zelf ook. Mijn ervaring van vorig jaar is, dat er ook volk blijft in Veenendaal.
Dat is een beetje een gevalletje: "ieder voor zich"

In het geval van "troubles" 06-28082197
 
Top..hoe meer hoe beter !


Zoals ook in het algemene topic staat..rond 13:00 gaan de meeste door naar Amersfoort.
Ik zelf ook. Mijn ervaring van vorig jaar is, dat er ook volk blijft in Veenendaal.
Dat is een beetje een gevalletje: "ieder voor zich"

In het geval van "troubles" 06-28082197

Ben nog een 'MFMM-maagd,' maar wat valt er te beleven in Amersfoort :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan