MFMM MF-Nijmegen!!

Nog maar heel even en de MFMM is een feit! Ik vind de MFMM:

  • - Kei leuk!

    Stemmen: 3 12,0%
  • - Gaatwel..

    Stemmen: 1 4,0%
  • - Jammer dat de pliezie er is..

    Stemmen: 12 48,0%
  • - Ik ga niet (meer)..

    Stemmen: 6 24,0%
  • - SAAI!!!

    Stemmen: 2 8,0%
  • - MFMM, wat is dat?

    Stemmen: 1 4,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
Sign me in :) Ik ben er ook bij, alsmede dat ik een maatje heb weten te strikken..

Punt is wel dat we beide beginnend bestuurder zijn en nog geen die-hard asfalt-vreters maar dat mag de pret niet drukken toch :X :)

Grtz *O*
 
Laatst bewerkt:
normaal niet hoor :P

Maar heb vanwege me staande houding toch maar weer even me originele pijpje erop gezet,misschien dat ik naar de meeting toch weer even de andere derop zet ;)

Enne het ziet deruit dat het druk wordt :P heb misschien nog 4 mensen gestrikt om mee tekomen :+
dan laat ik hem er ook wel uit orgineel is ook net een stofzuiger
 
haha als je het over een stofzuiger hebt, waarschijnlijk kom ik ook alleen dan met een bmw k75. maar goed ook daar kunnen steps op slijten zullen we maar zeggen
 
ik ga ook mee

is volgens mij dan ook nog ergens een tourrit
maar die site waar alle info opstond is pleite en ik heb dus geen idee
 
bijna nog maar een paar nachtjes slapen *O*

* me buurman gaat trouwens niet meer mee die is bang dat de boel in verband met groeps verband op gejut zou worden*

zeikerd :P
 
Veel plezier alvast allemaal op de MFMM! Dat het maar weer een mooi spektakel mag worden met deze keer veel verkochte MF stickers :)
 
Nou ik heb nog eens naar de voorspellingen gekeken maar denk niet dat het hem gaat worden dit jaar.......

Ik kijk morgenochtend wel even uit het raam en naar buienradar maar ze verwachten volgens het knmi een hoop regen morgen.
 
Nou ik heb nog eens naar de voorspellingen gekeken maar denk niet dat het hem gaat worden dit jaar.......

Ik kijk morgenochtend wel even uit het raam en naar buienradar maar ze verwachten volgens het knmi een hoop regen morgen.
klopt word niet veel morgen zal er waarschijnlijk ook niet zijn moet wel leuk blijven
 
Check even het grote topic er word een poll gehouden om het te verplaatsen naar voglende week.
 
Ik denk niet dat het morgen een succes gaat worden jongens.

95% kans op regen en 0 zon uren.

Laten we met zn allen erachter staan en het een week verplaatsen dan ??????????

Ik ga nu stemmen in iedergeval!!
 
heb nachtdienst van half 8 tot half 8 en heb dan geen zin om in de regen rond tegaan hangen

als het mooi weer is kom ik mischien

al wil ik wel zone leuke foto:)
tot hoelaat is de meet eigenlijk?
 
Laatst bewerkt:
hoe leuk het me ook lijkt, ik heb geen zin om als een verzopen kat op me motor te gaan zitten in de regen de hele dag.. dus ik zeg verschuiven naar een zonnige dag :Y
 
'( denk niet ik der volgende week bij ben...

Ben zowieso zaterdag in amsterdam met de auto dus dat zal niks worden

en de motor moet weg voor een buert :/
 
Het is dat ik mijn rijbewijs nog niet heb... Anders was ik wel meegegaan!
Iemand die Ewijk vertegenwoordigd ;)? :P
 
nog mensen hier die zondag gaan :P

heb afgezegt voor zaterdag ben dus gewoon in nijmegen

zit liever zondag op de meeting dan bij een vrouwtje op zondag omdat vriendje lief er dan niet is })
 
Terug
Bovenaan Onderaan