Michiel stelt zich voor

Michiel85

MF veteraan
10 dec 2007
9.467
0
Baarn
Hallo allemaal,

Na een tijdje rondgehangen te hebben als gast op dit forum heb ik me besloten om mij ook maar eens aan te melden. Mijn naam is Michiel woon in Baarn en ben 22 jaar oud. Sinds korte tijd (weekje of 7) heb ik mijn motorrijbewijs en ook een motor gekocht: Kawasaki ZZR 600

In het dagelijkse leven ben ik voornamelijk achter mijn bureau op werk te vinden. Zo af en toe ga ik ook op pad en breng ik een bezoekje aan klanten. Wat ik doe voor werk...? Ik ontwikkel software tbvCisco IP telefoons.

Verder hou ik van hardlopen, fitnessen, auto- en motorrijden en leuke dingen met vrienden doen. Ik zal binnenkort nog wel wat foto's van mijn motor plaatsen, moet nog een mooie maken ;)

Ben ook benieuwd of er nog meer motorrijders zijn uit de omgeving van Hilversum/Baarn/Amersfoort. Ben al een paar keer op de weg dezelfde motorrijders tegen gekomen, maar die heb ik niet terug kunnen vinden in de regionale topics hier op het forum.

Dit was mijn introductie voor nu. Gegroet!

Michiel
 
bcc0cc26d669f37c7147acaec7c86c69
 
Dank Dank!

Hierbij alvast een foto van mijn motor, vind de foto zelf niet zo heel mooi dus zal binnenkort een nieuwe plaatsen

full
 
Het is een erg mooie motor (zeker als je weet dat hij uit '94 komt). Zitten een paar kleine gebruikers krasjes op, maar verder helemaal top!
Motor heb ik meteem betaald, had het geld al ervoor gespaard dus dan maar meteen alles afronden
 
Motor ziet er inderdaad nog behoorlijk strak uit!
Was maar een grapje, hoor. Ik lette op de niet te missen poster van Motoport.
Rij je nu ook al, of staat de motor in de stalling?
 
Ik heb er al (zelf) ruim 400 km op zitten. Probeer er zoveel mogelijk mee te rijden. Temperatuur maakt me niet zoveel uit (mist niet onder 0) zolang het wegdek het maar toelaat. Vond het 'zonde' om nu meteen een motor te kopen en dan te stallen tot het echt goed weer is.

Dus zo nu en dan de motor pakken en 'nutteloos' rond rijden in de omgeving hier. Begin ook steeds meer de feelin' van deze motor te krijgen. Dus gaat ook allemaal steeds wat gemakkelijker
 
Gewoon veel rijden en dat gevoel komt vanzelf.
Inderdaad niet een leuke periode om je rijbewijs te hebben, maar je kunt dan nog mooi oefenen voor het voorjaar en de zomer.
 
Vandaag maar weer eens de motor gepakt om naar mijn werk te komen... rit van ongeveer 65km. Had het een tijdje terug ook al gedaan, maar toen was de temperatuur wel iets beter. Merk toch dat mijn handen / vingers aardig beginnen af te koelen tijdens zo'n rit in de vroege ochtend (7.30 vertrokken).

Opzich is dit ook niet echt vreemd... er is een koude luchtstroom die continu tegen mijn handschoenen aan blaast. Uiteindelijk koelen die handschoenen ook wel behoorlijk af lijkt mij. Nog evt tips voor mindere afkoeling van de vingers?
 
Vandaag maar weer eens de motor gepakt om naar mijn werk te komen... rit van ongeveer 65km. Had het een tijdje terug ook al gedaan, maar toen was de temperatuur wel iets beter. Merk toch dat mijn handen / vingers aardig beginnen af te koelen tijdens zo'n rit in de vroege ochtend (7.30 vertrokken).

Opzich is dit ook niet echt vreemd... er is een koude luchtstroom die continu tegen mijn handschoenen aan blaast. Uiteindelijk koelen die handschoenen ook wel behoorlijk af lijkt mij. Nog evt tips voor mindere afkoeling van de vingers?


blazen!!!
 
bedankt voor alle berichtjes!

Zal binnenkort ook wat technische vragen gaan stellen in het forum. Zijn paar dingen waar ik 'mee zit' en ik als beginnende rijder nog geen verstand van heb.
 
Terug
Bovenaan Onderaan