mielko's WEPS.

ook niet moeilijk.
ik ga het eerst eens uitproberen met mijn eigen idee met slangetje oppompen
 
ik had een hele vroege dienst om lekker te brainstormen en tekenen.
niet op de verhoudingen letten 😅
20240303_145243.jpg
 
Je gaat er geen hoge snelheden mee rijden denk ik. De schijf verstopt in het wiel vraagt om een luchthapper. Anders krijgt iw weinig koeling. Zeker met twee klauwen op één schijf
 
zover ik weet, zijn al die blikken platen achter de schijven te bescherming van de hete schijf tegen koud spatwater.

De auto, s die ik ken met echte luchthappers waren allemaal buiten mijn hypothecaire mogelijkheden 😁


ennuh ikkuh heel eigenwijs 😁
 
Je moet vooral doen waar je zelf achterstaat 👊 . Maar dat hoeft jouw denk ik niet verteld te worden🤭
 
Nou, mijn Seat Arosa kan jij vast wel betalen. Maar die heeft echt aan de voorrem een kunststof flap zitten die buiten de velg steekt en lucht naar de schijf geleidt.
 
Ai, die kunnen nog wel eens vervelend duur zijn om te vervangen bij een oude jap.
Ik heb heel goede ervaringen met zwarte polymax van Bison voor dit soort reparaties.
Mijn F650 rijdt al 4 jaar probleemloos met een gerepareerd inlaatspruitstuk.
 
Ai, die kunnen nog wel eens vervelend duur zijn om te vervangen bij een oude jap.
Ik heb heel goede ervaringen met zwarte polymax van Bison voor dit soort reparaties.
Mijn F650 rijdt al 4 jaar probleemloos met een gerepareerd inlaatspruitstuk.
Op Ebay heb ik er wel eens wat gevonden. Anders iemand vragen of hij/zij een paar aluminium exemplaren kan maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan