Mijn 1000RR is gestolen :( :( :(

MaRRioBlade

MF veteraan
24 sep 2002
22.897
0
Beste forummers ik heb heel erg slecht nieuws ;( vannacht is mijn UPP-Machine gestolen :( :( Ik heb hier echt geen woorden voor , waarom moeten er van dit soort dieptrieste figuren bestaan . Mijn Blade is/was mijn alles ik heb er gvd fucking hard voor moeten werken om haar zo mooi en helemaal naar mijn eigen stijl te maken , ik ben er echt helemaal kapot van en zit hier nu dan ook met tranen dit verhaal te typen . Ik kan er nog steeds niet helemaal bij , toen ik bij mijn garage kwam en de deur open was gebroken en ze weg was en tevens ook mijn Facom gereedschap ook . Ik hoop dat een ieder die er evt tijd voor heeft samen met mij E-bay Marktplaats en Speurders onder andere in de gaten wil houden , ik ga nu ff in een hoekje zitten................. Ik hoop dat diegene die hem heeft gestolen ter plekke in elkaar stort :( Ze heeft oa PVM wielen Gillesremschakelset en het aller nieuwste Akrapovic full systeem en nog heel veel meer speciale modificaties .
full
 
Laatst bewerkt:
dit zuigt idd! :(
Zeer kansloze figuren .... We gaan het in de gaten houden of er spullen worden aangeboden.

Welke omgeving is je motor gejat ?
( plaats, regio ) Mischien kan het helpen als er onderdelen worden aangeboden.
 
-O- '(

Ik kan die mensen wel wat aandoen... OMG!

In ieder geval wens ik je veel sterkte met je verdriet en verzekeringsgebeuren..

En ook ik zal op de uitkijk staan.. zowel op de weg als internet!

nogmaals sterkte!
 
dit zuigt idd! :(
Zeer kansloze figuren .... We gaan het in de gaten houden of er spullen worden aangeboden.

Welke omgeving is je motor gejat ?
( plaats, regio ) Mischien kan het helpen als er onderdelen worden aangeboden.
Voorburg Zuid-Holland
 
Damn... Ik heb altijd met veel plezier jouw topic gevolgd, over welke modificaties je nu weer had aangebracht. Al dat werk en al dat geld in één keer in een bestelbusje geladen. :( :(

Echt in en in triest dat er van die kansloze hufters zijn.. ik heb geen goed woord voor die lui over.

:(
 
gvdm dit zuigt!! :(

waarom kunnen mensen niet gewoon van andersmans spullen afblijven? :(

Goed idee iig om de bekende plaatsen af te struinen (speurders, marktplaats, ebay).

Misschien gasten die je gevolgt zijn vanaf scheef naar je huis ofzo?
 
ik zal maar niet zeggen wat er nu allemaal door mijn hoofd schiet, want dan heb ik straks zelf nog een probleem
iig veel sterkte man
 
Terug
Bovenaan Onderaan